Saako terveyssiteiden hajusteita tuuletettua pois?
Olen ostanut hätätilanteissa hajustettuja siteitä, jos muita ei ole ollut tarjolla, vaikka inhoan hajusteita. Nyt huomasin, että varastoissa on monta pakettia. Voikohan ne avata ja antaa tuulettua? Häipyykö haju?
Kommentit (28)
Sulla on aika usein sitten niitä hätätilanteita, ja vielä sellaisia, että on vaan niitä hajustettuja ollut tarjolla, jos oikein pakettitolkulla on kaappeihin kertynyt :'D
Minä ostin vahingossa hajustettuja roskapusseja. Kauhea lemu, ei niitä voi käyttää. Vein parvekkeelle sen pussirullan. Haisee yhtä voimakkaasti, pari viikkoa olleet parvekkeella.
Laita pelastusarmeijalle lahjana jos vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin vahingossa hajustettuja roskapusseja. Kauhea lemu, ei niitä voi käyttää. Vein parvekkeelle sen pussirullan. Haisee yhtä voimakkaasti, pari viikkoa olleet parvekkeella.
Laita Pelastusarmeijalle lahjana niin pääset eroon .
Vierailija kirjoitti:
Sulla on aika usein sitten niitä hätätilanteita, ja vielä sellaisia, että on vaan niitä hajustettuja ollut tarjolla, jos oikein pakettitolkulla on kaappeihin kertynyt :'D
4 paketillista parin vuoden sisällä.
Ap
Lahjoita tosiaan pois ja osta uusia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, vaikka olisikin?
Olet kotona haarat levällään, niin siinäpähän tuuleentuvat.
Vierailija kirjoitti:
Olet kotona haarat levällään, niin siinäpähän tuuleentuvat.
Mutta joutuisi itse haistamaan sen hajun.
Itsellä on ollut vuosia avattu pakkaus kaapissa (vaihdevuodet). Haisee vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on ollut vuosia avattu pakkaus kaapissa (vaihdevuodet). Haisee vieläkin.
Kävitkö haistamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö haistamassa?
En, mutta koko kaapista lemahtaa se haju kun oven avaa.
Mikä voi olla niin kauhea hätä, että huoltoaseman hyllyssä ei ole kuin ainoastaan hajustettuja? No onhan se hätä sekin, kun on niin paljon rahaa, että ei mitenkään voi ostaa niitä halvimpia.
Se haju on järkyttävä. Tekee oikein pahan olon. En usko, että hajua saa pois, mutta sen voi varmaan muuttaa. Kokeile sikalaa? Ei voi pahemmaksi mennä... Ellei sitten sikala ala haista niille siteille 🤢
Vierailija kirjoitti:
Lahjoita tosiaan pois ja osta uusia.
Ottaako monet paikat avattuja paketteja? Mikä ainakin ottaisi, turvakodit tms.?
Mä en tajua miksi pitää hajustaa kuukautissiteitä ja pikkuhousunsuojia! En koskaan osta sellaisia. Ei voi tehdä hyvää alapäälle tuollaiset hajusteet.
Ei, mutta toinen niksi on.
Jos auton Wunderbaumin tuoksu haihtuu liian nopeasti, kokeile ripustaa peruutuspeiliin terveysside. Tuoksu säilyy vuosia!