miten voisin sanoa äitille etten
haluiais enää olla ainot joka ei stringejä mun luokalta käytä? sama ongelma oli pari vuotta sitte sanoo että hei tarvisin rintsikat nyt
t. meen syksyllä ysille inhoon mun mummoalkkareita mitä äiti ostelee
Kommentit (11)
Voisit vihjaista että olet kyllin vanha käyttämään stringejä jo. Voit perustella sillä ettei niistä näy rajoja takaa. Tai sitten pyydät rahaa ja sanot että ostat alushoususi itse ensi kerralla. :)
Vieläkö teinit käyttää stringejä? Niitä käytettiin jo mun teiniaikoina, 15 vuotta sitten.
Joku Pertti-pervo (50v.) siellä taas huutelee.
Joten jätettäisiinkö tämä aloitus ihan omaan arvoonsa ja ei kommentoida? Yksikään 13-vuotias ei varmaankaan kysele tällaisia AV-palstalla.
En mä vaan sanonut mitään. Menin vaan kauppaan ostamaan itse. Nykyään jos se kysyy, että ostetaanko tälläiset näyttäen jotain mummomallisia niin sanon että kiitos ei.
T: 16 v
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:44"]
Joku Pertti-pervo (50v.) siellä taas huutelee.
Joten jätettäisiinkö tämä aloitus ihan omaan arvoonsa ja ei kommentoida? Yksikään 13-vuotias ei varmaankaan kysele tällaisia AV-palstalla.
[/quote]
en oo 13 kuten sanoin, oon 14 ja en tiiä mistä muualta voisin kysyä tätä
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:45"]
Miksi äitisi tulisi edesauttaa huoran uraasi? Olet aiheuttanut hänelle harmia ja mielipahaa tarpeeksi muutenkin!
[/quote]
voisitko mitenkään valaista enemmän mistä mielipahasta ja harmista puhut
Voisitko pyytää äidiltäsi rahaa, ja ehdottaa että menisit itse ostamaan alushoususi nyt kun aletkin kohta alkaa. Sano että haluaisit itse valita vähän nuorekkaampia pöksyjä, eihän sun tarvi niitä stringejä mainostaa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:09"]
Voisitko pyytää äidiltäsi rahaa, ja ehdottaa että menisit itse ostamaan alushoususi nyt kun aletkin kohta alkaa. Sano että haluaisit itse valita vähän nuorekkaampia pöksyjä, eihän sun tarvi niitä stringejä mainostaa.
[/quote]
mitä silloin kun pitää alushousut viedä pyykkiin ja äiti ne sattuu näkemään
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:09"]
[/quote]
mitä silloin kun pitää alushousut viedä pyykkiin ja äiti ne sattuu näkemään
[/quote]
Nyrkkipyykille
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:45"]
Miksi äitisi tulisi edesauttaa huoran uraasi? Olet aiheuttanut hänelle harmia ja mielipahaa tarpeeksi muutenkin!
[/quote]
voisitko mitenkään valaista enemmän mistä mielipahasta ja harmista puhut
[/quote]
Synnyit ja venytit äitisi pillun muodottomaksi limaa valuvaksi aukoksi.
Eikö tuossa iässä pitäisi jo ihan itse ostaa pökänsä?!