Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Diapam vaikuttaa teihin ja mikä vahvuus ?

Vierailija
12.06.2015 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opamoxia käytän (otan harvoin) ja se vie ahdistuksen tehokkaasti pois. Tekee myös hieman hitaan humalaisen ja hassun olon. Jos on oikein väsynyt niin siihen kyllä nukahtaa aika hyvin ja unet on melkoisen jänniä :D

Vierailija
22/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet käyttänyt niin vähän niitä. Ei niistä humalaista oloa tule kuin yliannostuksilla, kun on jonkun aikaa käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:51"]30 mg Opamoxia on tullut käytettyä 20 vuotta sosiaalisten jännitystilojen hoitoon. Joskus olen ottanut jopa 8 kpl päivässä, normiannos 1-2 kpl/päivä.

Vaikutus on se, että niiden avulla pystyn käymään töissä, enkä ole joutunut yhteiskunnan elätiksi.

Hyvin toimii ainakin minulla.

Ps. Bentzodiatsepaani, sama vaikuttava aine kuin Diapamissa. Näitähän on vaikka minkä nimisiä näitä bentsoja.
[/quote]

Rauhoittavia sanotaan bentzoiksi, sen sijaan niissä on eri vaikuttava lääkeaine. Ei Diapamissa ole sama vaikuttava aine kuin esim. Opamoxissa. Kuuluvat kyllä samaan lääkeaineryhmään. Itsellä käytössä satunnaisesti Xanor ja Diapam. Aloratsolamista 0.5 mg, Diapamista 5 mg. Rauhoittaa kuten kuuluukin

Vierailija
24/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:51"]30 mg Opamoxia on tullut käytettyä 20 vuotta sosiaalisten jännitystilojen hoitoon. Joskus olen ottanut jopa 8 kpl päivässä, normiannos 1-2 kpl/päivä.

Vaikutus on se, että niiden avulla pystyn käymään töissä, enkä ole joutunut yhteiskunnan elätiksi.

Hyvin toimii ainakin minulla.

Ps. Bentzodiatsepaani, sama vaikuttava aine kuin Diapamissa. Näitähän on vaikka minkä nimisiä näitä bentsoja.
[/quote]
Aika outoo, pameja saa käyttää vaan 8-12 viikkoa. Sen jälkeen lääkäri ei niitä kirjota
[/quote]

Kyllä minulle ainakin. Punnitaan katsos hyödyt ja haitat

Vierailija
25/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 mg:n Diapamia on paniikkihäröön ja ahdistukseen. Jos otan kokonaisen, niin väsyttää niin ettei psytyssä pysy. Menee nukkumiseksi. Eli otan vain puolikkaan. Pieni ohimenevä väsyminen ja sitten vaan sellainen tavallinen olo. Että pystyy käymään kaupassa yms.

Vierailija
26/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on traumaperäinen stressi ja saatan saada paniikkikohtauksia joissa sydän tykyttää ja hikoilen aivan mielettömästi. Eli auttaa näihin.