Apua! Pelkään että poikani on joko huumeiden tai alkoholin vaikututksen alla. On alaikäinen
Tulin juuri kotiin. Lukioikäisellä pojallani koulu loppui jo yhdeltä. No nytten poikani ja hänen tyttöystävänsä makaavat täysissä pukeissa toistensa päällä pojan sängyllä. Puhuvat aivan satunnaisista asioista ja puhe on verkkaista. Kaikki asiat tuntuvat olevan tosi hauskoja ja vaikka toinen sanoisi mitä tahansa niin molemmat purskahtavat nauruun. Suutelevat toisiaan koko aika huulille ja kun tulin katsomaan niin jatkoivat ihan samaan malliin vaikka huomasivat että minä olen siinä vieressä. Tätä jatkunut nyt tässä ainakin 10min (ehkä pidempäänkin, mutta tulin 10 min sitten kotiin) ja mikään ei ole muuttunut. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Pitäisikö vain antaa olla vai soittaa tytön vanhemmilta apua. Auttakaa
Kommentit (19)
Häh? Miksi menit viereen tuijottamaan kun toiset pussailevat?
Eiköhän toisiinsa rakastuneilla nuorilla oo kaikki hyvin.
Kannattaa varmaan kysyä heiltä itseltään.
Ärsyttää tämä jokapäiväinen provoilija.... Joka ikinen aloitus Apua! ja sitten on joku ihme kriisi just nyt.. ... Apua! Auttakaa!!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan kysyä heiltä itseltään.
No ei tullut mitään järkevää sanottavaa heiltä
Ap
Rakastunut on ihan huumaantuneessa tilassa ilman päihteitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut on ihan huumaantuneessa tilassa ilman päihteitäkin.
No ei heillä ennen ole tälläistä ollut
ap
Pidät vaan huolta, että pojalla on järkeviä tulevaisuuden suunnitelmia .
Onko niiden silmämunat verestävät tai onko silmät väsyneen näköiset?
Rakastuneet nuoret nyt aina nauravat toistensa jutuille, eivätkä muuta tee kuin pussailevat.
En itse 10 minuuttia jaksaisi vieressä seurata.
Nuo esitetyt oireet eivät vielä riitä
Et oo koskaan ollut nuori ja rakastunut?! Silloin on sokee ja kaikki asiat hymyilyttää/naurattaa toisen seurassa.
Anna olla rauhassa. Aika normaalia nuorille, että naurattaa koko ajan, ilman päihteitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Miksi menit viereen tuijottamaan kun toiset pussailevat?
Katsoin että onko heillä kaikki hyvin. Minun nähdäkseni ei ollut
Ap
Meillä on onneksi sellainen paikka jonne alaikäisen nuoren voi viedä tarvittaessa kusariin ilman, että tulee vielä seuraamuksia.
Taitaa olla vaan huumautuneet toisistaan?
Soita poliisit noutamaan tytön, ei ole teillä kirjoilla ja epäillet huumausainerikosta. Vievät huumekokeeseen molemmat jos on poliisin mielestä syytä epäillä. Sittenpähän tiedät
Sinä olet äiti ja jos sun mielestä he nyt käyttäytyvät väärin, sinä sanot siitä. Tokihan olisi varmaan kannattanut puhua poikasi kanssa avoimesti jo aikaisemmin siitä mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Jos ongelma on pussailu nähtesi, niin sit koellät sen. Jos ongelma on päihde-epäily, puhut sen poikasi kanssa sit siitä. Se on sitä vanhemmuutta kuules.
Ehkä ovat poltelleet hatsia. Joten älä huolehdi, se on miedoin kaikista päihteistä mitä on saatavilla