Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään avomiestäni ilman mitään syytä

Vierailija
12.06.2015 |

Avomieheni on rauhallinen ja tunnollinen tapaus ja meillä ei ole koskaan ollut oikein mitään ongelmia. Silti pelkään, että hän alkaa jonain päivänä käyttäytyä väkivaltaisesti. Ei juuri koskaan juo alkoholia, mutta silloin kun juo vaikka lasillisenkin niin kotiin tullessa pelkään niin paljon, että tekee mieli piiloutua vessaan. En keksi mitään muuta selitystä pelolle kuin että 13-vuotiaana sain tietää, että äitini on ollut naimisissa viisitoista vuotta ennen isäni tapaamista ja eronnut kun mies alkoi hakata. Siitä ei juuri sen koommin puhuttu. Tuntuu kuin se olisi väistämätöntä jokaisessa pitkässä parisuhteessa. En tiedä ottaako enemmän koville minulla vai avomiehelläni, jonka sydäntä särkee tietää että uskon hänen haluavan satuttaa minua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu pelosta miehellesi.

Vierailija
2/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhu pelostasi terapeutillesi. Miehesi tosiaan ei ole ammattilainen hoitamaan tuollaisia pelkotilojasi ja taatusti on hänellekin vaikea asia. Tai käykää yhdessä jossakin parisuhdekeskustelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan samanlainen aavistus tai tunne aloitettuani seurustelemaan ex-mieheni kanssa. En käsittänyt mistä se johtui, hän oli myös ns. kiltti eikä ryypännyt. Jokin uhkan tunne vaan uhosi miehestä. Olin silloin niin nuori ja kokematon, että en välittänyt aavistuksestani. Vuodet vierivät ja liitto sitten kaatui siihen, kun sain lapset sylissä juosta miestä pakoon yöllä talvipakkaseen. Sanosin, että vaistoon kannataa luottaa.

Vierailija
4/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:45"]

Minulla oli aikoinaan samanlainen aavistus tai tunne aloitettuani seurustelemaan ex-mieheni kanssa. En käsittänyt mistä se johtui, hän oli myös ns. kiltti eikä ryypännyt. Jokin uhkan tunne vaan uhosi miehestä. Olin silloin niin nuori ja kokematon, että en välittänyt aavistuksestani. Vuodet vierivät ja liitto sitten kaatui siihen, kun sain lapset sylissä juosta miestä pakoon yöllä talvipakkaseen. Sanosin, että vaistoon kannataa luottaa.

[/quote]

Miksi alapeukutit tätä?

Vierailija
5/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on lukenut liikaa tätä miesvihapalstaa.

Vierailija
6/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:45"]

[/quote]

Miksi alapeukutit tätä?

[/quote]

Naistenvihaajat nyt alapeukuttavat lähes kaikkea.

Vierailija
7/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita?

Vierailija
8/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliohattu nainen on aina uhri-applikoinnilla voi auttaa aloittajan tilanteessa.

Vierailija
9/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:39"]Avomieheni on rauhallinen ja tunnollinen tapaus ja meillä ei ole koskaan ollut oikein mitään ongelmia. Silti pelkään, että hän alkaa jonain päivänä käyttäytyä väkivaltaisesti. Ei juuri koskaan juo alkoholia, mutta silloin kun juo vaikka lasillisenkin niin kotiin tullessa pelkään niin paljon, että tekee mieli piiloutua vessaan. En keksi mitään muuta selitystä pelolle kuin että 13-vuotiaana sain tietää, että äitini on ollut naimisissa viisitoista vuotta ennen isäni tapaamista ja eronnut kun mies alkoi hakata. Siitä ei juuri sen koommin puhuttu. Tuntuu kuin se olisi väistämätöntä jokaisessa pitkässä parisuhteessa. En tiedä ottaako enemmän koville minulla vai avomiehelläni, jonka sydäntä särkee tietää että uskon hänen haluavan satuttaa minua.
[/quote]
Luin väärin lukihäiriö, luulin otsikon olleen Petän avomiestäni, eikä pelkään. Huomasin vasta tekstistä, valitettavasti pelkäämiseen en mitenkään osaa samaistua, mutta pettämiseen kyllä, siis mitään syytä mulla ei ole pettämiseen, paitsi että voin ja pystyn ja saan tilaisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme