Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihan hirveä ikäkriisi

Vierailija
12.06.2015 |

Täytin hiljattain 35v ja kuin salama kirkkaalta taivaalta iski saman tien hirveä kriisi. Koskaan aiemmin ei ole ollut mitään vastaavaa ikäkriisiä. Nyt tuntuu, että mulle on kaikki jo myöhäistä. Myöhäistä enää saada lapsia (joita siis jo on, mutta kova vauvakuume) ja myöhäistä enää vaihtaa alaa. Tunnun liian vanhalta kaikkeen. Jos olen ostamassa vaikka uusia vaatteita ja katselen nuorten suosimia juttuja joista aidosti tykkäisin, niin ajattelen vain, että yritänkö mä huijata tällä itseäni. Että kuvittelenko olevani nuorempi kuin olenkaan, jos mä tämän nyt ostan. Eikä kyse siis ole mistään teinijutusta, mutta ns. nuorekkaasta jutusta. Mä olen mieleltäni vielä tosi nuori ja tuntuu kamalalta ajatella, että olenkin oikeasti jo 35 ja että pitäisikö mun olla nyt tuollainen kuin joku muu 35-vuotias, joka on jo paljon aikuisempi.

Mä vihaan vanhenemista. Mulla ei ole enää aikaa niin kuin 5v sitten. Mulla on jo kiire ja mä vihaan kiirettä. Mä haluaisin vielä sen vauvan, mutta tuntuu kauhealta, kun ajattelen, että olisin sitten jo tosi vanha, kun se muuttaa kotoa. Eli ilmeisesti mä olen vanha jo nyt.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.
TN40

Vierailija
2/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa toimia NYT jos vielä haluaa. Kohta olet yli 40 ja sitten ei enää kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok
T. N 60v

Vierailija
4/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolmekutosena saisit vauvan, olisit 56-vuotias lapsen ollessa kahdenkymmenen. Työelämääkään sinulla ei olsi kuin kymmen vuotta enää jäljellä

Vierailija
5/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:27"]

Ok. TN40

[/quote]

Ymmärrät varmaan, että ikäkriisi on tunne omasta vanhuudesta. Kun potee ikäkriisiä, niin ei sitä ajattele, että tuo mua vanhempi on jo oikeasti vanha tms. Eikä sen vanhemman tarvi ajatella, että no mä varmaan olen sitten jo tosi vanha, jos tuo jo pitää itseään vanhana. Sitä vanhempaa ei välttämättä edes pidä vanhana, mutta sitä vaan tuntee itsensä vanhaksi. Näin mulla ainakin on. Aika ajoin iskee ikäkriisi, mutta en mä siltikään ajattele, että onpa tuo mua vanhempi 40-vuotias jo tosi vanha.

Tämä ihan vain siksi, kun selvästikin otit ap:n tekstin loukkauksena.

Vierailija
6/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok
M54

Vierailija
7/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun täältä 50 vuotta vanhojen silmien takaa maailmaa tarkastellessa, ei itseään tunne yhtään sen vanhemmaksi kuin 30 vuotta takaisinkaan.

Täytyy olla kyse jostain naisten sisäpiirin jutusta.

Vierailija
8/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK N59

Vierailija
9/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ajatellut että lapsia ehtii hyvin tehdä ainakin 42-vuotiaaksi asti (äiti teki kuopuksen sen ikäisenä ilman mitään ongelmia) Joten vielä sä ehdit hyvin.

Vierailija
10/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok N38

Vierailija
11/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se olla miehenä vähän eri. 25 kesäiset neidot katselevat kiinnostuneempina kuin vielä 10 vuotta sitten. Mies ja viini, mitäs niillä olikaan yhteistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän