Miehet! Kertokaa mulle, mikä on pielessä kun parisuhteessa ei ole läheisyyttä oman miehen puolelta..
Haluaisin asiaan miesnäkökulmaa..
Olemme olleet miehen kanssa avoliitossa pian 7 vuotta. Vielä vuosi sitten kaikki oli hyvin, mutta nykyään mies ei halaa, ei suutele, seksiä on kerran kuukaudessa tai kerran kolmessa viikossa. Mies on sanonut, ettei kaipaa läheisyyttä eikä olen sen tyyppinen ihminen.
Ajatuksia?
Kommentit (13)
Olen nainen ja ihmettelen tuota, että aikasemmin on kuitenkin ollut. Ehkä sillä on tämä kuuluisa 7v kriisi!
Toinen nainen. Koska tiedät sanoa muutoksen ajan.
Silti harrastatte seksiä enemmän kuin moni pariskunta vaikka toisia osapuolia ei olisi.
6 vuotta jaksoi esittää läheisyyden kanssa mutta 7. vuosi oli liikaa.
Toinen nainen tai kova yritys meneillään.
Toinen nainen. Siellä saadaan läheisyydet ja seksit, kotona hoidetaan pakolliset ettei vaimo huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen. Siellä saadaan läheisyydet ja seksit, kotona hoidetaan pakolliset ettei vaimo huomaa.
No, huomashan vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen tai parasta ennen päiväyksesi on jo mennyt.
Harvinaisissa tapauksissa voi olla myös jokin testosteronin puutostila, joka vie halut.
Tuo testojen vähyyteen vetoaminenkin on niin ja näin. Jatkuvasti seksiä haluvalla exälläni oli mitattaessa testojen taso alakouluikäisen pojan tasolla. Että eipä sekään niin suoraviivaista ole.
"Mies on sanonut, ettei kaipaa läheisyyttä eikä olen sen tyyppinen ihminen."
Paskapuhetta. Meinaa, ettei halua sun kanssa noita, koska tunteet ovat väljähtyneet. Ahdistuu vain.
Suhde on tullut tiensä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, huomashan vaimo.
Niin kun miehet ei tajua että nainen huomaa ensiksi etääntymisen ja läheisyyden puutteen, seksi tulee vasta myöhemmin listalla tarpeissa.
Mulla tuli itellä joku ihme kriisi. Oli stondisvaikeuksia yhtäkkiä ja tunsin itteni luuseriksi ja samalla katos kaikki halut. Kaikki johtui työstressistä ja sain lopulta burnoutin. Kun pääsin kondikseen, niin vehje alko toimimaan ja näin taas vaimoni himokkaana ja olin selässä koko aika. Vaimokin oli ihmeissään ja oli mitvit, mutta anna tulla vaan mies tätä olen odotellut. Meistä tuli teiniaikojen pentuja, kun tuuppailtiin koko aika. Nyt 45v hommat toimii, vaikka itellä oli vaikeaa. Nyt puhun vain omasta kokemuksesta mikä oli. En olis ikinä uskonut, että erittäin seksuaalisena ihmisenä käy noin. Kyllä se vaan kävi.
Avioliitto taitaa olla aika elähtänyt juttu. Olisin pakollisen avioehdon kannalla ja sitä mieltä että kun lapsia tulee, olisi lakisääteisesti niin, että yhteisistä tuloista (miehen paikka, naisen palkka tai mikäikinäkotiavustus - en tunne suom. juttuja kun en asu Suomessa) ja lapsilisät ja muut olisivat yhteistä tuloa ja niissä sitten otettaisiin huomioon mitä kotiäiti vielä tekee erikseen kotitöitä kun mies ei tee mitään. Naisten köyhyys on iso ongelma myös Suomessa, johtuen niistä vuosista jotka uhraa perheelle! Kun lapset ovat tarha- ja kouluukäisiä, kummallakin taas omat tulot, kaikki kotityöt puoliksi ja kaikki vastuu lapsista puoliksi!
Toinen nainen tai parasta ennen päiväyksesi on jo mennyt.
Harvinaisissa tapauksissa voi olla myös jokin testosteronin puutostila, joka vie halut.