Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi N32,

Vierailija
12.06.2015 |

Annat niin harvoin? Mun pitäisi päästä työntämään ylipaksua terskaani sinuun useamman kerran päivässä, tai se muuttuu punaisen tummanpuhuvasta sinertäväksi ja pelkään että siihen tulee kuolio.

Pidät siitä kovasti itsekin, uikutuksesta päätellen. M49

Vaimoni halut jää 3-5 kertaan viikossa, ei tuo riitä alkuunkaan minulle.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:26"]

Annat niin harvoin? Mun pitäisi päästä työntämään ylipaksua terskaani sinuun useamman kerran päivässä, tai se muuttuu punaisen tummanpuhuvasta sinertäväksi ja pelkään että siihen tulee kuolio.

Pidät siitä kovasti itsekin, uikutuksesta päätellen. M49

Vaimoni halut jää 3-5 kertaan viikossa, ei tuo riitä alkuunkaan minulle.

[/quote]

Niin ku vedät 5-10min pikaset N48

Vierailija
2/31 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat niin harvoin ? Onneksi ei päde minuun...minua saa painaa niin usein kuin haluaa ja miten haluaa niin että uikutukseni kuuluu kauas n 43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aikalailla samallaisia todella seksinälkäisiä N32v kanssa. Ollaan kirjoteltu ja sellainen mikä vähäsen tökkäs, oli kondoomin käyttö. Hänen miehensä panee kondoomin kanssa, mutta se on makuasia. Itse en käytä, ei minun eikä vaimoni juttu. N32v on älykäs ja nainen minun makuun, joskus tulee fantasioitua että pääsis nussimaan oiken kunnolla. Uskoisin että on muidenkin miesten unelmaM50+.

Vierailija
4/31 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N43

Saisikin sinua panna vaan ei saa...;)

MTRE

Vierailija
5/31 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:44"]Me ollaan aikalailla samallaisia todella seksinälkäisiä N32v kanssa. Ollaan kirjoteltu ja sellainen mikä vähäsen tökkäs, oli kondoomin käyttö. Hänen miehensä panee kondoomin kanssa, mutta se on makuasia. Itse en käytä, ei minun eikä vaimoni juttu. N32v on älykäs ja nainen minun makuun, joskus tulee fantasioitua että pääsis nussimaan oiken kunnolla. Uskoisin että on muidenkin miesten unelmaM50+.
[/quote]

Ei vaan sovi mikään muu ehkäsy, mieluumin sitä ois ilman. Mutta hei, onhan meillä varmat päivät, niin ei nyt ihan kokonaan tarvitse niitten huppujen varassa olla:) Ei vaan juuri nyt tuota perheenlisäystä kaivata lisää:)

N32v

Vierailija
6/31 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan anna harvoin! Ketarat auki ja pipari märkänä olen aina, mutta sellasta miestä en ole vielä tavannut, joka mun perässäni pysyisi. Nih!! Ettäs tiiätte sitte...

N32v

Vierailija
7/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:09"]

En tosiaan anna harvoin! Ketarat auki ja pipari märkänä olen aina, mutta sellasta miestä en ole vielä tavannut, joka mun perässäni pysyisi. Nih!! Ettäs tiiätte sitte... N32v

[/quote]

Oletko aivan varma?. Fantasioissa teen sinulle mitä vaan, uskoisin pysyn perässä :)M50+.

Vierailija
8/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin täällä miehet fantasioi toisten naisiksi naamioituneiden miesten kanssa.

Buhaaaa nuhaa hah hah 

Vierailija
9/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:01"]

No niin täällä miehet fantasioi toisten naisiksi naamioituneiden miesten kanssa.

Buhaaaa nuhaa hah hah 

[/quote]

Oot aika pelle. Kyllä minä uskon että n32v on todellakin nainen. Ja irstas pervo niinkuin minäkinM50+.

Vierailija
10/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinostais tietää mahtuuko vittuusi käsi?. Onko sulla dildo?, jos on niin kui iso ja merkki?. Kirjotat joskus pamputtamisesta N32v niin kuinka isopamppu se on vai tarkoitatko dildoa?. m 38

Vierailija
11/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:29"]Kiinostais tietää mahtuuko vittuusi käsi?. Onko sulla dildo?, jos on niin kui iso ja merkki?. Kirjotat joskus pamputtamisesta N32v niin kuinka isopamppu se on vai tarkoitatko dildoa?. m 38
[/quote]

Mulla on kuules aikamoi.en kokoelma pamppuja:) Mieluisin, aina hyvin käytettävä on ympärysmitaltaan 17cm ja isoin on ympärykseltä n.21 senttiä eli sama kuin oma käteni pienimmillään. Miehen käsi on hyvin paljon isompi, vaikka omakaan ei mikään pieni ja siro ole:) Miehen käsi mahtui ennen kuopusta, mutta nyt ei ole vain millään mennyt, sattuu liikaa...

N32v

Vierailija
12/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pilluun mahtuu mieheni nyrkki ja oi se tunne on taivaallinen n43

Vierailija
13/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:03"]

Mun pilluun mahtuu mieheni nyrkki ja oi se tunne on taivaallinen n43

[/quote]

Mikä siinä tuntuu niin hyvälle ja taivaallisen hyvälle :) m38

Vierailija
14/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M38....se kun kiimainen pillu on joka koloa myöden täynnä n43

Vierailija
15/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin tyypillistä!! Miehet aina väittää, että jaksavat seksiä aina ja loputtomiin, mutta kun tulee eteen se nainen, jonka seksinnälkä on täysin sammumaton, kuten minulla, niin jossain vaiheessa aletaan vikistä, kun "en mä mikään kone ole"! KAIKKI miehet sortuvat tähän, tai no, kaikki tapaamani. Avopuolisoni on kyllä hyvin taitava sängyssä, ja saan seksiä joka päivä 1-2 kertaa, joskus harvoin useammin...

N25

Vierailija
16/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:32"]

Tämä on niin tyypillistä!! Miehet aina väittää, että jaksavat seksiä aina ja loputtomiin, mutta kun tulee eteen se nainen, jonka seksinnälkä on täysin sammumaton, kuten minulla, niin jossain vaiheessa aletaan vikistä, kun "en mä mikään kone ole"! KAIKKI miehet sortuvat tähän, tai no, kaikki tapaamani. Avopuolisoni on kyllä hyvin taitava sängyssä, ja saan seksiä joka päivä 1-2 kertaa, joskus harvoin useammin... N25

[/quote]

Älä yleistä. Jos sinun kohdallasi KAIKKI miehet ovat olleet tuollaisia, niin tarkoittaako että kaikilla naisilla olisi käynyt samoin?. Nyt nais näkökulmaa peliinM50+.

Vierailija
17/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crossfittheppuna minulle ei oo semmosta naimista naisen kans tullu etten jaksais. muutama minsa ja uudelleen ja uudelleen. erran nuolin 1h20min yhteen menoon ja nainen sai muutaman" orkun

m 36 omegle

Vierailija
18/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:03"]Mun pilluun mahtuu mieheni nyrkki ja oi se tunne on taivaallinen n43
[/quote]puhutaan asioista oikeilla nimillä jookos.43vuotiaalla tavara on jo vittu tai römpsä.ajettu loppuun ja jo tuo nyrkitys kertoo paljon.nuorempia naisia sormetetaan.vanhat nyrkitetään.

Vierailija
19/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 02:11"]Crossfittheppuna minulle ei oo semmosta naimista naisen kans tullu etten jaksais. muutama minsa ja uudelleen ja uudelleen. erran nuolin 1h20min yhteen menoon ja nainen sai muutaman" orkun

m 36 omegle
[/quote]

Oih, mielenkiintoinen ajatus... Mulla ongelma ei ole yleensä se, ettei miehet jaksaisi sitä yhtä sessiota viedä loppuun vaan ennemminkin se, että ei jaksa vuodesta toiseen painaa samaa reikää kahdesti päivässä. Tai edes kerran päivässä. Elämäntilanteet vaihtelee, työstressiä, lapset pieniä, läheisiä menetetään jne. Silti itse kaipaan vähintään kerran päivässä. Jos en saa sitä läheisyyttä, ajatukset tuntuu leviävän käsiin. Oma aviomies on kestänyt parhaiten, 9 vuotta takana, neljä lasta ja stressaava työ. Silti jaksaa 5-7 päivänä viikossa. Todella uuvuttavinakin aikoina edes sen kolmesti. Ja minun kohdalla voin sanoa, että laatu ei todellakaan koskaan voi korvata määrää. Seksi on minulle niin paljon muutakin kuin vain fyysistä tyydytystä. Enemmänkin itseilmaisua ja kommunikointia, jos näin voi sanoa.

N32v

Vierailija
20/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos N32v. Minusta ajatellaan varmaan vaikka mitä. Mutta nuorempana tuli naitua useammin, olihan se nautinnollista silloinkin. Lapset kun muuttivat niin silloin alkoi seksihurjastelu. Seksimme on todella monipuolista eikä pelkästään jyystöä, itse oen "irstas-sika ja vaimoni narttu". Kun ajattelette kuinka pitkiä sessiomme ovat, 1-3 tuntia, nuolemista, ruoskimista, hellimistä, kovaa naintia, nyrkkinaintia ja joskus bdsm:ää. Niin kyllä se todellakin riittää meille, 1-2 kertaa viikossa. Niinkuin N32v mainitsi laatu korvaa määrän. Voisinhan valehdella, että jokapäivä ja monesti. Minulla on munaa myöntää asia niin kun se on. En halveksu teistä ketään, hienoa että jaksatte naida, nostan hattuaM50+.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan