PEKINGIN OLYMPIALAISET 2022 OFFICIAL
Virallinen olympialaisketju julistetaan avatuksi!
Kuka katsoo avajaisia juuri nyt?
Kommentit (4456)
Vierailija kirjoitti:
Kannatatteko tänään lätkässsä Venäjää vai Ruotsia?
Nuoli ylös Venäjän olympiakomitea
Alas Ruotsi
Pronssia toivon Slovakialle.
(Ruotsi olisi kivempi voittaa,mutta ketuttaisi kyllä enemmän hävitä kulta niille)
Itse toivon että Ruotsi häviää pronssipelinkin Slovakialle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Bö ei jatka uraansa yhtä pitkään kuin Björndalen. Tässä on nyt yli 20 vuotta v*tutusta takana noiden kahden takia. Ampumahiihto olisi muuten ihan mukava laji seurata.
Miesten ampumahiihtoa tulee katsottua harvoin juuri siksi, kun ärsyttää nuo Böt. Ehkä sitten, jos Seppälä alkaa pärjätä, niin voi alkaa taas seuraamaan.
Itselle yksi syy miksi en ruotsalaisia siedä on se, kun ovat jokaisen venäläisten menestyksen myötä valittaneet ja epäilleet dopingia. Loginov (tietysti aiheesta) on ykkönen heille, mutta muutkin. Samuelsson johtaa tätä kaikkea. Menivät vuosia sitten Martin Fourcaden kanssa yli nämä touhut. Siitä varmaan tuo ruotsalaisten inhoamiseni osittain johtuu. Samuelsson varmaan pahin valittaja. Ymmärrän epäilyt, mutta Loginov tuomionsa kärsinyt (niin kuin Johaug) ja toisaalta Venäjällä ok monia nuoria ja muuten uusia tyyppejä joista pidän. Sen vuoksi toivon heille hyvää. Toiseen aiheeseen tuo Mika Poutala on hyvä selostaja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo ylen täytyy kertoa kaikki. Nyt tiedän sitten naistenkin tulokset. Voisivat varoittaa ensin. Kyllä tuo Kiinan touhu on aikamoista. Valvotaan ja kytätään. Neljä koronatestiä ennen kisakatsomoon pääsyä.
Maa, jossa on n miljardi asukasta, saa olla tosi varovainen epidemioiden kanssa. Kuormitus voi romahduttaa nopeasti koko terveydenhuollon.
Mutta noin muuten: on jo aika paljon tarkoituksenhakuistakin propagandaa Kiinaa vastaan. On ihmisoikeuksia loukattu ja uiguureja - juu, niin on , ja mites USA:n mustien ghetot ja telttakylät suurkaupungeissa?, pitäisikö Bidenin puuttua niihin ja hoitaa omia asioitaan, eikä esiintyä maailmanpoliisina ja Ylimpänä Hyvän Moraalin Vartijana - mikä on täydellisen naurettavaa maalta, joka on tukenut milloin mitäkin hirmuhallitsijaa ja aseistanut milloin mitäkin terroristijärjestöä. Kiinalla on tässä mielessä todella siisti historia USA:han verrattuna. Mutta kun jenkit on pahasti häviämässä Kiinalle bisneksessä ja rahanteossa, ja se ketuttaa jenkkejä ja pitää tehdä sitä propagandaa kuin suoraan kylmän sodan kässäreistä vetäistynä.
Miljardiin ihmiseen mahtuu jos jonkinlaista toisinajattelijaa.
Tosin edelliseen lisättynä ymmärrän sen, että Venäjää epäillään kun myös tuo pikaluistelun Pavel Kulizhnikov on kärynnyt ainakin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Seppälä yhdeksäs, povaa hyvää tuleviinkin kisoihin nuorelle urheilijalle! Onnea!
Yhdeksättä sijaa ampumahiihdossa kehutaan, koska Suomi ei koskaan pärjää siellä. Jos maastohiihtäjä hiihtää yhdeksännen sijan, niin sitä sitten haukutaan. Reilua?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Bö ei jatka uraansa yhtä pitkään kuin Björndalen. Tässä on nyt yli 20 vuotta v*tutusta takana noiden kahden takia. Ampumahiihto olisi muuten ihan mukava laji seurata.
Fourcaden ylivoima ei siis ärsyttänyt lainkaan?
Ampumahiihtoa on hieno seurata, kun norjalaiset pärjäävät noin mahtavasti. Onnea Johannes ja Marte ja kaikki muutkin menestyjät. Toivottavasti Johannes jatkaa uraansa vielä ainakin neljä vuotta seuraaviin olympialaisiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seppälä yhdeksäs, povaa hyvää tuleviinkin kisoihin nuorelle urheilijalle! Onnea!
Yhdeksättä sijaa ampumahiihdossa kehutaan, koska Suomi ei koskaan pärjää siellä. Jos maastohiihtäjä hiihtää yhdeksännen sijan, niin sitä sitten haukutaan. Reilua?
No jos Remi on yhdeksäs 50km hiihdossa niin varmasti kehutaan ihan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä jo pari talvea odottanut että Tarjei lopettaisi uransa. Olen sen verran realisti että se varmaan tapahtuu ennemmin ennen kuin Johannes lopettaa, ja muutenkin noista kahdesta Tarjei ärsyttää mua enemmän. Tylsää kun viesteissä Bö:t täyttävät aina jo puolet Norjan joukkueesta, aina! Välillä olisi kiva nähdä siellä enemmän vaihtelua, mutta ymmärrän toki että tottakai sinne parhaat laitetaan ja ne on sitten nuo Bö:t. Mutta tylsää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Kaisaakaan olisi kehuttu 9.sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti myöskään Fillon Maillet'n menestys (sai kisoista enemmän mitaleja kuin parjattu Bö, ja on pärjännyt hienosti maailmancupissakin) ei harmita 😅
Haluan Corneliuksen kahvilaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo ylen täytyy kertoa kaikki. Nyt tiedän sitten naistenkin tulokset. Voisivat varoittaa ensin. Kyllä tuo Kiinan touhu on aikamoista. Valvotaan ja kytätään. Neljä koronatestiä ennen kisakatsomoon pääsyä.
Tuo tulosten kertominen on kyllä ihan hiton ärsyttävää. Jos aikoo katsoa jotain jälkikäteen, niin pitää pitää itsensä kyllä todella uutispimennossa ettei kuule tuloksia vahingossa jossain sivulauseessa.
Heh. Jos ei halua kuulla niin ei saa avata televisiota,radiota,eikä nettiä.
Itse olen onnistunut pysymään siten pimennossa. Ja katsoa pitää kisat vaikka areenasta siinä järjestyksessä kuin ne on ovat tulleet.
Joo nimenomaan on katsottava siinä järjestyksessä kuin tulleet. Sillä taktiikalla ja kaikki laitteet kiinni pitämällä (ehkä 😅) onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tähän sivusta sanoa, että olin juuri tulossa tähän. Minusta pahinta oli se vuosia sitten, kun Fourcade ja Bö voittivat vuorotellen kaiken. Se oli pahinta aikaa. Nyt yhdestä päästiin ja toinen jatkaa. Silloin tosin muut norjalaiset olivat muistaakseni vähän "heikompia". Nyt ovat parantaneet ja tuli se Lagreid mukaan joka voitti paljon. Itse olen niin nuori, että Björndalenin ura oli jo loppupuolella silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti myöskään Fillon Maillet'n menestys (sai kisoista enemmän mitaleja kuin parjattu Bö, ja on pärjännyt hienosti maailmancupissakin) ei harmita 😅
Olen eri, mutta eihän Fillon Maillet ole - ainakaan vielä - dominoinut lajia samalla tavalla kuin Björndalen, Fourcade ja Bö. Kisat menivät nyt huippuhyvin hänellä, mutta ei hän voita koko ajan kaikkea. Tylsintä on se kun on joku joka voittaa ns. aina. Esim. viime kaudella naisten MC oli ärsyttävää katsottavaa, kun Tiril Eckhoff voitti tosi monta kisaa (muutenkin yksi inhokeistani).
Vierailija kirjoitti:
Ampumahiihtoa on hieno seurata, kun norjalaiset pärjäävät noin mahtavasti. Onnea Johannes ja Marte ja kaikki muutkin menestyjät. Toivottavasti Johannes jatkaa uraansa vielä ainakin neljä vuotta seuraaviin olympialaisiin asti.
Itsekin tykkään norjalaisista, mutta just nuo Johannes ja Marte on ne kaksi joita en voi enää sietää.
Tuohon katsomiseen pitää sanoa se, että tuo Yle poistaa (tai kadottaa) jaksoja nopeasti. Eipä esim naisten taitoluistelun lyhytihjeömas löydy enää tai pikaluistelun kaikkia jaksoja. Ei ehdi katsomaan.
Upeaa oli seurata silloin kun Heikki Ikola oli kärkisijoilla. Nyt voi vain ihaillen seurata norjalaisten menestystä. Hienoa, että veljekset Bö ovat saavuttaneet paljon menestystä yhdessä.
Heh. Jos ei halua kuulla niin ei saa avata televisiota,radiota,eikä nettiä.
Itse olen onnistunut pysymään siten pimennossa. Ja katsoa pitää kisat vaikka areenasta siinä järjestyksessä kuin ne on ovat tulleet.