stalkkaatteko te ihmisten paikallaoloa whatsappissa?
Oonko ainoo joka seuraa millon tietyt ihmiset on ollu siellä :)
Kommentit (65)
Stalkkaan aikuista tytärtäni. Pelkään aina milloin sortuu huumeisiin uudelleen (taas)... Pitkät poissaolot kertoo paljon.
Eikö whatsapissa näe, kuka on lisännyt sinut omaan luetteloonsa!
Joskus tätä palstaa lukiessa mieleni valtaa syvä kiitollisuus. Kiitollisuus siitä, että olen normaalissa parisuhteessa normaalin ihmisen kanssa ja että itse olen normaali ja että ympärilläni on vain normaaleja ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:34"]Mutta se viestin lukeminenhan näkyy niissä sinisissä nuolissa. Mikä järki siis stalkata sitä koska on ollut paikalla?
[/quote]
Senkin saa katsos pois päältä whatsapissa, ettei ne nuolet muutu sinisiksi vaikka olisit lukenut viestin viidesti :)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:34"]
Mutta se viestin lukeminenhan näkyy niissä sinisissä nuolissa. Mikä järki siis stalkata sitä koska on ollut paikalla?
[/quote]
No mutta ei sitä viestiä välttämättä lue jos keskustelee vaikka jonkun muun kanssa. Siitähän stalkkaaja riemastuukin jos näkee, että toinen on paikalla mutta ei lue viestiäsi tai vastaa :D
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:39"]
[/quote]
Ei, ellet aloita keskustelua. "Luetteloon" tulee automaattisesti myös kaikki joiden puhelinnumero sulla on tallennettu puhelinluetteloon ja joilla on WA.
Varsinkin viikonloppuaamuisin laitan monesti ystävilleni viestiä vasta sen jälkeen kun näen heidän itsekin käyneen paikalla. En halua häiritä ketään tarpeettoman aikaisin aamulla, jos jonkun ilta onkin vaikka venähtänyt pitkäksi, kuten näin kesäviikonloppuisin saattaa toisille ihan extempore tapahtua... ;)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:43"]
Varsinkin viikonloppuaamuisin laitan monesti ystävilleni viestiä vasta sen jälkeen kun näen heidän itsekin käyneen paikalla. En halua häiritä ketään tarpeettoman aikaisin aamulla, jos jonkun ilta onkin vaikka venähtänyt pitkäksi, kuten näin kesäviikonloppuisin saattaa toisille ihan extempore tapahtua... ;)
[/quote]
No mutta eihän kaikki säntää heti aamulla whatsappiin. Turhaa olet saattanut odotella iltapäivään vaikka toinen olisi ollut heräillä jo aamu kuudesta.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:43"]Varsinkin viikonloppuaamuisin laitan monesti ystävilleni viestiä vasta sen jälkeen kun näen heidän itsekin käyneen paikalla. En halua häiritä ketään tarpeettoman aikaisin aamulla, jos jonkun ilta onkin vaikka venähtänyt pitkäksi, kuten näin kesäviikonloppuisin saattaa toisille ihan extempore tapahtua... ;)
[/quote]
No ei nua häiritse vaikka viestiä tulisi yöllä... En pidä Whatsapissa ääniä päällä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:39"]
[/quote]
Ei, ellet aloita keskustelua. "Luetteloon" tulee automaattisesti myös kaikki joiden puhelinnumero sulla on tallennettu puhelinluetteloon ja joilla on WA.
[/quote]
Ei mulla vaan tule automaattisesti kaikki Whatsappiin, jotka mulla on puhelinluettelossa, vaan hallinnoin Whatsappin yhteystietoja sen omalta yhteystiedot-välilehdeltä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:10"]Miten sen voi piilottaa?
[/quote]
Ainakin iphonessa whatsappin asetukset > tili > tietosuoja > viimeksi paikalla. Samasta paikasta saa myös lukukuittaukset pois päältä :)
Katselen ja sitten vedän johtopäätöksiä - tulen mustasukkaiseksi - epäilen ties mitä.... (ihastunut epätoivoisesti erääseen mieheen..)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:46"]No mutta eihän kaikki säntää heti aamulla whatsappiin. Turhaa olet saattanut odotella iltapäivään vaikka toinen olisi ollut heräillä jo aamu kuudesta.
[/quote]
Minä kerroin vain kuinka tapanai on toimia omien, hyvin tuntemieni ystävien kanssa. Kerro toki miten sinä toimit omiesi kanssa?
Katson esim aamulla että voiko jollekin tietylle henkilölle laittaa viestiä, ettei herätä. Itse kun herään niin aikaisin. Miestä stalkkaan myös, koska siitä tietää että onko sillä kiire töissä, jos haluan laittaa viestiä häiritsemättä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:06"]En, olen myös piilottanut sen kaikilta bitcheees :D
[/quote]
Piilottanut???? :D mikä idea siinä on?
[/quote]
Se, että minulla on muutama kaveri, jotka spämmäävät "Vastaa!!1! Näin, että olit onile klo.x!!1!" ja se ärsyttää :D
7
Ihanaa, että joku muukin harrastaa wa-stalkkausta. Olen pitänyt itseäni ihan hulluna. Tiedän hyvin, etten kostu siitä mitään, että näen, milloin ihastus on whatsappissa käynyt. Mutta silti stalkkaan. Enkä ole edes teini.
Whatsapissa näkee myös milloin joku on lukenut viestin, jos on päivitetty versio. Menee keskusteluun -> painaa pitkään omaa viestiä -> ylös tulee ympyröity i-kirjain ja klikkaa siitä. Näin ainakin androidilla, iPhonesta en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:20"]Ootteko jotain teinejä te jotka stalkkaatte :D
[/quote]
Nro.7 on 17-v :D
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:36"]Ai kauhee, tuli mieleen yks kiusallinen WA-muisto. Viime kesänä meni miehen kanssa vähän huonosti ja sain jostain päähäni, että onkohan sillä vipinää yhden tietyn työkaverinsa kanssa (koska oli tykännyt sen Fb-profiilikuvasta, daa!). Kun näin että mies oli ollut WA:ssa, jumalauta etsin finderista sen naisen nimen, lisäsin puhelimeeni, etsin WA:ssa yhteystiedoksi ja tarkistin, oliko hän ollut samaan aikaan linjoilla. Koska sehän ois ollut vesiselvä todiste suhteesta selkäni takaisin.
No, nainen ei ollut ollut moneen päivään, sit mä heräsin että mitähän helvettiä mä just tein ja sen jälkeen oon jatkanut elämääni ihan normaalisti. Enkä epäile enää salasuhdetta hänen, tai kenenkään muunkaan kanssa. En tiedä mikä hetkellinen "loukatun naisen" mielenhäiriö se oli...
[/quote]
Sä oot kyllä sekopää
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:27"]
Musta on äärettömän noloa piilottaa oma paikallaolonsa! Niin kuin jotain kiinnostaisi millon olet paikalla tai et. En jaksa tapailla miehiä jotka piilottavat sen... Ainoastaan pettävät puolisot ja ne joilla on jotain salattavaa piilottaa sen, tulee hirveän ylimielinen kuva.
[/quote]
:D mitä vittua. Minä piilotin sen ihan siksi, että on niitä stalkkaajia jotka avautuvat "nään että oot ollu whatsappissa, mikset oo vastannu mun viestiin?!". Eikä mua oikeastaan kiinnosta itsekään milloin kukakin on paikalla ollut.
[/quote]
No joo en ollut osannut ajatella tota puolta, kun itselläni ei ole stalkkereita :D