stalkkaatteko te ihmisten paikallaoloa whatsappissa?
Oonko ainoo joka seuraa millon tietyt ihmiset on ollu siellä :)
Kommentit (65)
Ei voisi vähempää kiinnostaa koska kukakin on käynyt Whatsappissa.
"Maija viimeksi paikalla tänään 10:20"
Okei, mitä mä tuosta kostuin?
Wuhuu, olipa hauskaa stalkata.
Ootteko jotain teinejä te jotka stalkkaatte :D
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:20"]
Ootteko jotain teinejä te jotka stalkkaatte :D
[/quote]
indeed
Ei kai siinä stalkkauksessa muuta ideaa ole kuin, että voi ärsyyntyä, jos joku on lukenut viestisi, muttei ole kuitenkaan vastannut. Voi kai myös ihmetellä, jos joku on ollut paikalla yöllä tai jotain. :D
Kyllä joskus tsekkaan lapsen paikallaoloajan, että myöhäänkös sitä on kukuttu hereillä... =)
Jos olen lähettämässä viestiä henkilölle joka esim. tekee vuorotyötä, katson kyllä ensin koska hän on viimeksi ollut paikalla jotta pystyisin siitä päättelemään onko hän hereillä vai nukkumassa etten suotta herättäisi viestillä (kaikki kun eivät moninaisista syistä johtuen voi nukkua puhelin äänettömällä).
Jos olen laittanut viestin lapselleni ja kun hän ei aina vastaa viesteihin, käyn katsomassa milloin on viimeksi ollut paikalla, eli stalkkaan onko lukenut viestin vaiko ei.
Todellakin stalkkaan, ihan koukussa siihen. Lapsianikin stalkkaan siten nään kuinka myöhään on esim valvottu ja miehiä myös :D
Ap. alatko myös kuumeisesti pohtia heti, että kenen kans tuo on jutellut, kun juuri käynyt whatsappissa?? Alat varmaan selvitelläkin sitä saman tie. Ehkä laitat jopa viestin, että "kenen kans tsättäsit tänään klo 12:50?? Oliko Jessica, kun sekin oli samoihin aikoihin whatsappissa??"
Musta on äärettömän noloa piilottaa oma paikallaolonsa! Niin kuin jotain kiinnostaisi millon olet paikalla tai et. En jaksa tapailla miehiä jotka piilottavat sen... Ainoastaan pettävät puolisot ja ne joilla on jotain salattavaa piilottaa sen, tulee hirveän ylimielinen kuva.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:15"]Siis miten ihmisen paikallaoloa voi stalkata whatappissa? Mulla ainakin se on koko ajan päällä siinä missä puhelinkin. Siis täähän on ihan sama kun joku stalkkaisi, että onko jonkun puhelin päällä vai ei ja jos on, niin mitä hyötyä stalkkeri siitä saa? Ihan kahjoa.
[/quote]
Eihän se ole kokoa aikaa päällä. Vaan sillon ku oot siellä
[/quote]
No mutta mitä sitten? Soitteletko puhelimeenkin, että onko varattua vai ei? Mitä ihminen saa siitä jos tietää että nyt ihminen kirjoittaa viestiä?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:27"]
Musta on äärettömän noloa piilottaa oma paikallaolonsa! Niin kuin jotain kiinnostaisi millon olet paikalla tai et. En jaksa tapailla miehiä jotka piilottavat sen... Ainoastaan pettävät puolisot ja ne joilla on jotain salattavaa piilottaa sen, tulee hirveän ylimielinen kuva.
[/quote]
:D mitä vittua. Minä piilotin sen ihan siksi, että on niitä stalkkaajia jotka avautuvat "nään että oot ollu whatsappissa, mikset oo vastannu mun viestiin?!". Eikä mua oikeastaan kiinnosta itsekään milloin kukakin on paikalla ollut.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:15"]Siis miten ihmisen paikallaoloa voi stalkata whatappissa? Mulla ainakin se on koko ajan päällä siinä missä puhelinkin. Siis täähän on ihan sama kun joku stalkkaisi, että onko jonkun puhelin päällä vai ei ja jos on, niin mitä hyötyä stalkkeri siitä saa? Ihan kahjoa. [/quote] Eihän se ole kokoa aikaa päällä. Vaan sillon ku oot siellä [/quote] No mutta mitä sitten? Soitteletko puhelimeenkin, että onko varattua vai ei? Mitä ihminen saa siitä jos tietää että nyt ihminen kirjoittaa viestiä?
[/quote]
No niinpä! :D En kyllä tajua.
Mutta se viestin lukeminenhan näkyy niissä sinisissä nuolissa. Mikä järki siis stalkata sitä koska on ollut paikalla?
Kunhan koulut taas alkaa, niin eiköhän se stalkkauskin vähene, kun saatte muutakin puuhaa päivisin. :)
En, mulla on lapsia, työ, mies, iso koti ja harrastuksia sekä ystäviä livemaailmassa. Musta jollain tavalla sairasta olla kiinnostunut moisesta, mutta meitä on moneen junaan.. Itseäni enemmän ahistaa tietää kavereista ns liikaa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:20"]Ootteko jotain teinejä te jotka stalkkaatte :D
[/quote]
Ihmettelen itekkin ton stalkkaamisen ideaa
N16
Ai kauhee, tuli mieleen yks kiusallinen WA-muisto. Viime kesänä meni miehen kanssa vähän huonosti ja sain jostain päähäni, että onkohan sillä vipinää yhden tietyn työkaverinsa kanssa (koska oli tykännyt sen Fb-profiilikuvasta, daa!). Kun näin että mies oli ollut WA:ssa, jumalauta etsin finderista sen naisen nimen, lisäsin puhelimeeni, etsin WA:ssa yhteystiedoksi ja tarkistin, oliko hän ollut samaan aikaan linjoilla. Koska sehän ois ollut vesiselvä todiste suhteesta selkäni takaisin.
No, nainen ei ollut ollut moneen päivään, sit mä heräsin että mitähän helvettiä mä just tein ja sen jälkeen oon jatkanut elämääni ihan normaalisti. Enkä epäile enää salasuhdetta hänen, tai kenenkään muunkaan kanssa. En tiedä mikä hetkellinen "loukatun naisen" mielenhäiriö se oli...
Miten muuten jos puhuu whatsapp puhelua niin näyttää se silloin että olis koko ajan paikalla?