Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sievi-kengät, miten paljon malleja!

Vierailija
12.06.2015 |

http://www.sievishop.fi/verkkokauppa/fin/client/index/5/page:1

Onpas Sievin Jalkineella valtavasti kenkämalleja. 

Gallup: moniko on ostanut Sievi-kengät? 

Itse aion hankkia. Olen joskus asunut Sievissä. Haluan tukea sieviläistä suomalaista työtä. Sekin tehdas on lähtenyt liikkeelle pienestä alusta, ihan taisi ensimmäinen omistaja kotonaan valmistaa kenkäpareja. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut tallille :) turvakengät on ihan must kun noita hevosia taluttelee, ja rautatalikkoa iskee turvepaakkuihin. 

Vierailija
2/8 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut yhdet Sievin työkengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä kahdet Sievin kengät (vaihdan kenkiä kesken työpäivän ihan jalkojen terveyden takia). Kengät ovat hyvät jalassa ja niillä jaksaa seistä koko päivän, ei hiosta, ei hankaa.

Kun näistä nykyisistä aika jättää, niin ostan uudet Sievit tilalle.

Vierailija
4/8 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, onhan mulla kolmannet Sievit myös. Vapaa-aikana käyttämäni kävelykengät ovat Sievit, melkein unohdin.

nro 4

Vierailija
5/8 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei juuri muita enää ole, just sopivat mun räpylöille. On työsandaalia, turvakenkää, maiharia, läpsykkää, kävelykenkää, balleriinat ja uusimpana hankintana talvinilkkurit. 

Vanhimmista meni pohja rikki 12 vuoden kohdalla.

Vierailija
6/8 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt töissä ja ollut useampikin pari. Mutta ainakaan Tampereen Sievi-shopissa en enää asioi, sen verran huonoa palvelua siellä sai . Onneksi noita saa muualtakin.

Vierailija
7/8 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelykenkäni ovat Sievin. Parhaat jalassa, ei tosin äärettömän somat, mutta 3 km yhdensuuntainen työmatkakävely sujuu hyvin. Napakat ja kestävät. Minulla oli keväällä Citymarketista ostetut halpakengät, jotka kestivät 4 vko käyttöä (eikä edes työmatkoilla olleet käytössä).

Vierailija
8/8 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites noi sieviläiset, millainen lesti, kapea vai? Kerran koitin niin tuntu kapealle mutta voiko yleistää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi