Menisitkö sänkyyn Conchita Wurstin kanssa?
Kommentit (27)
No kun mä en tiedä onko hän miehiin vai naisiin päin. En ole perehtynyt asiaan. Mutta toivoisin, että hän joko riisuisi peruukin tai ajaisi partansa. Silmäni on tosin jo ehtinyt tottua "parrakkaaseen naiseen", mutta sänkyyni en oikein osaa semmoista kuvitella.
Conchita Wurst on roolihahmo. Menisitkö sänkyyn Nuuskamuikkusen kanssa?
Kyllä todellakin, huuh kun tulisi lisää tuollaisia siroja feminiinisiä miehiä katukuvaan ♡ Kiinnostaa paljon enemmän kuin jotkut vastenmieliset Bull Mentulat.
En menisi. Jotenkin bimbon oloinen ja näköinen, hokee vain samaa mantraa ("rakkautta kaikille<334333") ja kertoo huonoja vitsejä. Jotenkin yksiulotteinen tyyppi. Itse tunnen enemmän vetoa älykkäämpiä ja syvällisempiä tyyppejä kohtaan. Ja vähän luonnollisemmin ja rennommin laittautuneita, oli kyse sitten naisesta tai miehestä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:50"]Conchita Wurst on roolihahmo. Menisitkö sänkyyn Nuuskamuikkusen kanssa?
[/quote] Jos noista pitäisi valita niin kyllä Nuuskiksen telttaan illan hämärtyessä kömpisin.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:54"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:50"]Conchita Wurst on roolihahmo. Menisitkö sänkyyn Nuuskamuikkusen kanssa? [/quote] Jos noista pitäisi valita niin kyllä Nuuskiksen telttaan illan hämärtyessä kömpisin.
[/quote]
Muistathan sitten, että jos ehkäisy pettää ja jälkikasvua tulee niin muikkunen häippäsee talveksi etelään pakoon perhe-elämää. Myös uuden teltan voitte joutua perhekoon kasvaessa hommaamaan.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:25"]Mä en menis. Huh hyh! :-/
[/quote]
Mitä sillä on mekkonsa alla? Voisin ehkä mennä mutta eikö se ole miehiin päin kallellaan?