Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joskus haukotellessa tulee sellainen pisarainen sylkisuihku suusta?

Vierailija
11.06.2015 |

Joku fiksu kertokaa. :D

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä jokin erittäin hyvä ruoka mis menee "vesi kielelle" tai sitten erittäin kirpeä karkki tai vahva salmiakki sitten ku nostaa kieltään niin tapahtuu vastaavasti.

Vierailija
22/31 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olemmekin olleet joskus historian saatossa myrkkyä sylkeviä leguaaneja ja tuo on siitä jonkinlainen jäänne häntäluun tapaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Squirttaus. Jotkut naiset tekee sitä kuulemma alapäälläänkin.

Vierailija
24/31 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran huomattuani tämän, aloin miettimään sitä ja opinkin tekemään tämän "ruikkauksen" tarkoituksella... Tärkein oppimani asia tähän mennessä

Sama juttu. Kieli kitalakeen etuhampaiden taakse ja kielen jännittäminen/työntö eteenpäin. Opin tämän joskus 35 vuotta sitten lapsena ja kun äsken testasin niin toimii edelleen.

itse kokeilin ainakin 50 kertaa, miksi minä en onnistu?

Vierailija
25/31 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonko erinlainen minulla tulee viaton ruikkaus poskisylkirauhasista ei kielen alta

Vierailija
26/31 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huomasin saman ruiskauksen yli 50 vuotta sitten. Nyt huomasin, etten olekaan asian kanssa yksin.

Vierailija
27/31 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänne ajoilta kun oltiin vielä käärmeitä.

Vierailija
28/31 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran huomattuani tämän, aloin miettimään sitä ja opinkin tekemään tämän "ruikkauksen" tarkoituksella... Tärkein oppimani asia tähän mennessä

Sama juttu. Kieli kitalakeen etuhampaiden taakse ja kielen jännittäminen/työntö eteenpäin. Opin tämän joskus 35 vuotta sitten lapsena ja kun äsken testasin niin toimii edelleen.

En minäkään onnistunut, vaikka yritin monta kertaa. Haukotellessa tulee useinkin, mutta en näköjään osaa hallita sitä. Voi pettymys.

Vierailija
29/31 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään onnistunut, vaikka yritin monta kertaa. Haukotellessa tulee useinkin, mutta en näköjään osaa hallita sitä. Voi pettymys.

Mikään ei olisi niin hyvä taito kuin osata tehdä ruiskaus "vahingossa" naamalle tunkevan feissarin silmille. "Anteeksi"

Vierailija
30/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen luontodokkareista miten käärmeet avaa kitansa ja ruiskauttaa myrkkyä. Enhän ole ainut? :D

Et ole ainut. Googlailin ja löysin ketjun mutta missähän olisi aiheesta lisää.

T.liskoaivo

Vierailija
31/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäänne ajoilta kun oltiin vielä käärmeitä.

Väärin käärmeen myrkky on kehittynyttä sylkeä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi