Yksinhuoltajat!
Miten saatte omaa aikaa vai saatteko ollenkaan? Kuinka vanhoja lapsia teillä on? Näkeekö lapset ollenkaan toista vanhempaa?
Kommentit (6)
Olen aina ollut 100 % yh. Menin mukaan yh-toimintaan ja meillä on loistava hoitorinki ja apua saa aina. Suosittelen! Juhlapyhiäkin vietämme yhdessä.
Tyttö 2v, mummi & pappa hoitaa yhtenä iltana viikossa että pääsen jumpalle. Yleensä hakevat muksun suoraan pk:sta niin on tytölläki lyhkäsempi hoitopäivä. Ja tarvittaessa mummi & pappa hoitaa myös viikonloppusin jos mulla on menoja. Lapsen isä asuu ulkomailla, näkevät 2-3 kk välein noin viikon ajan.
Mummo ja ukki. Nyt uusi mies ja hänen vanhempansa hoitavat tarvittaessa. Eli hyvin on asiat. Lapsi leikki-ikäinen.
Ja omaa isää ei näe, koska tätä ei kiinnosta
Mun omaa aikaa on työmatkat, noin 15 min/suunta olen yksin. Tosin aika usein se kuluu puhelimessa koululaisen kanssa. Eivät tapaa toista vanhempaa.
Lapset 4, 6 ja 10-vuotiaat.
Mulla on maailman paras veljentyttö joka on todella luotettava hoitaja, hän käy kerram viikossa hoitamassa muksuja että pääsen jumpalle. Noin kerran kuussa lapset menee mummolaan hoitoon - yleensä vaan päiväksi mutta välillä myös yöksi. Silloin saan kunnolla omaa aikaa. Lapset on 5v & 3v. Näkevät isäänsä hyvin harvoin.