onko sopivaa jos 34 vuotias nainen haluaa ostaa pleikkarin?
Haaveilen gt peleistä. Olenko nolo?
Kommentit (15)
Et ole nolo. Sinulla on yksi elämä, joten jos haluat pelata pleikkaa niin todellakin pelaat pleikkaa!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:59"]
Mennään naimisiin ja toivotaan yhteiseksi häälahjaksi pleikkaria.
[/quote]
Mä toivoisin saman tien molemmille omat, niin ei tuu riitaa :D
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:51"]
[/quote]
34v ja sua kiinnostaa mitä muut ajattelee?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:51"]
[/quote]
Et ole nolo. Kuulostaa seksikkäältä näin nörtin näkökulmasta ;)
Olet nolo koska tulet tänne hakemaan hyväksyntää tuon ikäisenä. Nyt nurkkaan häpeämään vähäksi aikaa. Ja sitten ostat sen pleikkarin :)
kyllä meillä rouva 36v välillä ainakin vääntää pleikkarilla ihan tatit kuumana :)
No mä olen 33 vee, ja pelasin gta5:n ps4:lla 100 %:n. En koe yhtään olevani nolo, ja vaikka joku sitä mieltä olisikin, niin evvk, kivaa oli :)
Itse olen 26-vuotias ja rakkain harrastus on pelaaminen. Itse en katso sarjoja koskaan, elokuvia joskus. On tainnut näkyä tv-kanavat viimeksi mm-jääkiekon aikaan.
En ymmärrä ihmisiä jotka tuomitsevat pelaamisen. Käytän aivojani ja mm. tarkkuus on kehittynyt huimasti pelaamisen ansiosta. Myös mieheni (yli 30v) pelaa ja tämähän on monelle täysi NO NO! Itse näen enemmän aivottomana toimintana vahdata esim tosi-tv:n todella laadukkaita sarjoja. Usein nämä jotka sanoo pelaamisen kuuluvan lapsille, ei tiedä todellisuudessa pelaamisesta mitään. Illalla sitten itse istutaan tv:n ääressä monta tuntia vahtaamassa kuinka aatami etsii evaa tai kuka kuolee salkkareissa tällä kertaa. Mitenkähän tuo tv;n katsominen olisi jotenkin paljon parempaa ja aikuismaisempaa kuin pelaaminen? :)
Osta pois.