Kaikki muuttuu vaan paskemmaksi vuosi vuodelta
Kuinka olen voinut olla näin helvetin tyhmä, että olen onnistunut pilaamaan elämäni? Nyt ei ole enää mitään korjattavissa.
Kommentit (12)
Eipä tiedä ei varmaan. Musta olisi jopa voinut tulla jotain. Nyt elän pari vuotta ja senkin tulen viettämään kotona yksin itkien omaa paskuuttani. ap
Kerro lisää yksityiskohtia, mitä olet tehnyt tai mitä on tapahtunu
Riittääkö kuvailut masentunut, työtön, yksinäinen?
Onko kyseessä ihmissuhteen katkeaminen? Työ- tai opiskelukuviot? Taloudellinen tilanne? Voi kun voisin auttaa. Mutta ihan oikeasti, joskus aika antaa uutta perspektiiviä omaan tilanteeseen. Jos olet elossa, ja elät Suomessa jossa on sosiaaliturva, niin periaatteessa kaikki on vielä mahdollista, monenkin asian suhteen! Mutta ei monetkaan asiat helpolla tule, ja sitten vielä toiset asiat tulee toisille helpommin, niin sekös vetää mielen ja motivaation matalaksi. Elämä on joskus todella epäreiluakin, tai siltä se helposti tuntuu kun ei tiedä minkä hinnan toiset maksavat "onnestaan". Joka tapauksessa tsemppiä sinulle. koita jaksaa, eiköhän joskus vielä tule parempikin aika!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:21"]
Eipä tiedä ei varmaan. Musta olisi jopa voinut tulla jotain. Nyt elän pari vuotta ja senkin tulen viettämään kotona yksin itkien omaa paskuuttani. ap
[/quote]
Oletko siis sairas? Viitaten tuohon, että elät pari vuotta.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:36"]
Onko kyseessä ihmissuhteen katkeaminen? Työ- tai opiskelukuviot? Taloudellinen tilanne? Voi kun voisin auttaa. Mutta ihan oikeasti, joskus aika antaa uutta perspektiiviä omaan tilanteeseen. Jos olet elossa, ja elät Suomessa jossa on sosiaaliturva, niin periaatteessa kaikki on vielä mahdollista, monenkin asian suhteen! Mutta ei monetkaan asiat helpolla tule, ja sitten vielä toiset asiat tulee toisille helpommin, niin sekös vetää mielen ja motivaation matalaksi. Elämä on joskus todella epäreiluakin, tai siltä se helposti tuntuu kun ei tiedä minkä hinnan toiset maksavat "onnestaan". Joka tapauksessa tsemppiä sinulle. koita jaksaa, eiköhän joskus vielä tule parempikin aika!
[/quote]
6 viesti oli ap:n kirjoittama siis. En tule tällä koulutuksella saamaan töitä enkä usko pystyväni kouluttautumaan eri alalle (rahan puolesta). Mitään ihmissuhteita ei ole enkä niitä osaa edes luoda kun olen koko ikäni ollut pääasiassa yksinäinen. Ja kaiken seurauksena olen masentunut kun olen näin heikko luuseripaska joka ei vaan pysty saavuttamaan edes niitä normaaleja asioita tässä elämässä. ap
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:21"]
[/quote]
Oletko siis sairas? Viitaten tuohon, että elät pari vuotta.
[/quote]
Olen toivonut sitä vuosikausia, että olisin.
Luulin et täällä puhuttiin suomen nykyisestä tilasta mutta olikin yhden ihmisen elämästä
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:06"]
Luulin et täällä puhuttiin suomen nykyisestä tilasta mutta olikin yhden ihmisen elämästä
[/quote]
Nyyhkis!
Suomen nykyinen tila = yhden ihmisen elämä x 5 000 000
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:07"]
Kuinka olen voinut olla näin helvetin tyhmä, että olen onnistunut pilaamaan elämäni? Nyt ei ole enää mitään korjattavissa.
[/quote]
Kukaan ei tiedä vastausta.