Saako teillä mies mennä sinne etelään ilman sua?
Tuli mieleen noista ketjuista, että jos miehenne haluisi niin saisiko hän mennä viikoksi kavereidensa kanssa etelän lomille tai Thaikkuihin tms. vastaavaan lomakohteeseen? Kieltäisittekö miestänne ehdottomasti vai miten? oletetaan, että miehellä on rahat säästetty sitä varten.
Kommentit (14)
Miksei saisi? Itsekin olen kuukaudeksi lähdössä kavereiden kanssa kiertämään Intiaa. Reissataan vuosittain perheenkin kanssa mukavasti (jokusen 4 matkaa vuodessa), joten kivahan sitä on välillä mennä kamujenkin kanssa :)
Meillä mies ei mene etelään, kun ei tahdo. Sen sijaan hän menee mielellään pohjoiseen kalastamaan. Meillä kumpikin maksaa omat reissut, joten ne ei vie perheen käyttörahoja.
Kerran olen kyllä kiristellyt hampaita miehen reissusuunnitelmat kuultuani, koska esikoinen oli silloin parin kuukauden ikäinen. No, mies teki reissunsa ja mekin pärjättiin hyvin kotona.
Meillä ei asuisi sellaista miestä, jota kiinnostaisi "etelän" lomareissut "jätkäporukassa".
Mun miehellä ei ole sellaisia kavereita, joiden kanssa voisi edes kuvitella tuollaista reissua. Itse olen tehnyt yhden reissun ilman miestä (tytön kanssa, kun mies oli työmatkalla samaan aikaan) ja olen joskus ehdottanut, että hänkin voisi joskus matkustaa tytön kanssa kahdestaan jonnekin sellaiseen paikkaan, minne en itse niin välittäisi lähteä. Toistaiseksi hän on kuitenkin halunnut matkustaa mieluummin perheensä kanssa.
Työkavereiden kanssa rellestämiseksi riittää firman tilaisuuden jälkeinen kännäys kerran tai pari vuodessa.
Meillä mies ei mene koska tiedän mitä noilla reissuilla tehdään. Olen poikatyttö ja hyvä jätkä ja olen vierestä seurannut miten kilttiki suomalaismies voi tulla vietellyksi, jos vastapuolella on riittävän häikäilemätön, rahankipeä horo. Kotiin mennään muina miehinä - sunkin mies..
Tuollahan tuo huitelee ympäri maailmaa ja saa siitä rahaa.
Saa tietysti. Sitäpaitsi jos mies haluaa tulla vietellyksi se voi tapahtua ihan täälläkin. Ei ketään voi vahtia koko ajan. Meillä ainakin on luottamusta molemmin puolin. Kuinka te voitte elää jos jatkuvasti epäilette kumppanianne? Läheltä seurannut tällaista suhdetta ja se ei ole muuta kuin yhtä tappelua. Itse en jaksaisi.
Mun miesystävä meni ja ilmoitti sitten parin kuukauden päästä, että olisi ehkä viisainta käydä testeissä, kun oli Kanarialla huoran palveluksia ostanut ja kortsu sitten lipsahtanut pois päältä..
Ja saa mun puolesta mennä vastakin.. ei ole ollut mitään asiaa mun liki tuon ilmoituksen jälkeen.. on nykyään entinen..
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:26"]
Saa tietysti. Sitäpaitsi jos mies haluaa tulla vietellyksi se voi tapahtua ihan täälläkin. Ei ketään voi vahtia koko ajan. Meillä ainakin on luottamusta molemmin puolin. Kuinka te voitte elää jos jatkuvasti epäilette kumppanianne? Läheltä seurannut tällaista suhdetta ja se ei ole muuta kuin yhtä tappelua. Itse en jaksaisi.
[/quote]
Tällainen huora voi löytyä jopa naapurista.
En ilahtuisi, jos menisi. Meillä säästetään aina koko vuosi perheen yhteiseen lomamatkaan. Jos mies lähtisi kavereiden kanssa, emme voisi lähteä mihinkään perheenä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:36"]En ilahtuisi, jos menisi. Meillä säästetään aina koko vuosi perheen yhteiseen lomamatkaan. Jos mies lähtisi kavereiden kanssa, emme voisi lähteä mihinkään perheenä.
[/quote]
Luitko aloitusta?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:19"]Meillä mies ei mene koska tiedän mitä noilla reissuilla tehdään. Olen poikatyttö ja hyvä jätkä ja olen vierestä seurannut miten kilttiki suomalaismies voi tulla vietellyksi, jos vastapuolella on riittävän häikäilemätön, rahankipeä horo. Kotiin mennään muina miehinä - sunkin mies..
[/quote]
Kuka tämmöistä yläpeukuttaa?
Saa mennä enkä ole edes huolissani, ikävä toki miestä on. Minä olen se joka meidän suhteessa on kerran pettänyt ja anteeksi saanut, luotan häneen täysin ja jos pettäisikin, varsinkin jonkun varmasti yhden illan jutuksi jäävän kanssa, ja näyttäisi katuvan ei se minua haittaisi. Sinä päivänä kun miehen asenne minua kohtaan muuttuu, tulee hänestä vasta entinen mies.
Jos on omat rahat sitä varten ja budjetti tai aikataulu antaa sitten periksi lähteä myö minun kanssani niin siitä vaan. Itseasiassa tuo on ensi keväänä lähdössä työkavereiden kanssa viikoksi reissuun.