Miksi miehet ei ehdota suoraan seksiä?
Veetuttaa istua tunti tolkulla esim.baarissa ja kukaan ei tule ehdottamaan suoraan vaikka kyttäilee ympärillä tms..Sit jos ite kysyn niin kyllä kelpaa mukaan lähteä.Miksi ei olla suoria ja reippaita eikä hukata omaa ja toisten aikaa?
Kommentit (31)
Nimenomaan ehdotan!!En kyttää ja pyöri tai tuijottele koko iltaa kenenkään perään.Sitten jos menen itse juttelemaan niin alkaa "kattelin jo pitkään mutten viittiny sanoa mitään tai ehdottaa blaablaa.." Ja en tälläisiä kyttääjiä lähesty koska antaa niin epävarman kuvan!
Minua ärsyttää, kun ne odottaa aina sinne 03:00-03:30 asti ennen kuin alkavat tehdä mitään. Mutta kai se on se, että pääsee suoraan lähtemään ja ajattelevat, ettei tarvitse jutella niin pitkään.
Keskivertomies kun ehdottaa niin pääsee poliisin pakeille
Sepä just ! Rahan hukkaamista! Vois lähtee jo kymmeneltä yhtä hyvin .Olis parempi onnistumisprosenttikin koko aktille aamulla kivempaa mut eiiii!
No jos ne ehdottaisi niin sitten täällä olisi keskustelunavauksia "sovinistisika ehdotti heti seksiä"
No jo on kaikki kuultu. On siinä tietysti se, että ne naiset pitää ensin juoda siedettäviksi :D
Mulle on muutaman kerran tullu joku ehdottaa suoraa. Vastasin kieltävästi mut ei menny jakeluun ennen kuin löin silmien jakeluun.
Miehen näkemys : Jos ehdottaa suoraan, on pervo sika.
Jos istuu hetken ja keskustelee, sitten ehdottaa, on pervo sika.
Jos istuu hiukan pitempään ja keskustelee, kunnes on jonkinlaista sielujen kohtaamista havaittavissa ja sitten ehdottaa, on pervo sika.
Te naiset olette perin vaikeaselkoisia ja tämä ei ole moite.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:58"]
No jos ne ehdottaisi niin sitten täällä olisi keskustelunavauksia "sovinistisika ehdotti heti seksiä"
[/quote]
Voi tulla myös avokämmentä naamaan jos ei ole valppaana
Piharifemakot pilannu hyvien naisten elämän :/ ap
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:54"]
Nimenomaan ehdotan!!En kyttää ja pyöri tai tuijottele koko iltaa kenenkään perään.Sitten jos menen itse juttelemaan niin alkaa "kattelin jo pitkään mutten viittiny sanoa mitään tai ehdottaa blaablaa.." Ja en tälläisiä kyttääjiä lähesty koska antaa niin epävarman kuvan!
[/quote]
Et oo tarpeeks kuuma mut kyl miehille pillu kelpaa kun meet ite tarjoutumaan =)
Tämä on sinällään totta. Pelimies menee suoraan asiaan, koska ei se todennäköisyys illan mittaan kasva vaikka kuinka vilkuilee tai juottaa viinaa. Jos seksiä olisikin lopulta luvassa viinan takia niin ei kovin kummoista.
Tosin eipä näin ukkomiehenä ole tullut vuosikausiin käytyä vilkuilemassa.
No olen kyllä kuuma..Oikeita vastauksia miehiltä kiitos!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:08"]
No olen kyllä kuuma..Oikeita vastauksia miehiltä kiitos!
[/quote]
Kuin tiedät varmuudella, että oot kuuma?
Henkilökohtaisesti menen sinne baariin lähinnä tutkimaan erilaisia oluita. Jos joku vosu ehdottaa seksiä niin se on bonusta, itse en ala vonkaamaan.
Koska tutut ja tuntemattomat on näin minulle sanonut .Miehet ja naiset nuoret ja vanhat niin on kai se uskottava ettei mikään susi ole!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:13"]
Koska tutut ja tuntemattomat on näin minulle sanonut .Miehet ja naiset nuoret ja vanhat niin on kai se uskottava ettei mikään susi ole!
[/quote]
:D Voi sua. No mut hei, oo tyytyväinen et saat munaa edes sillon kun ite tarjoudut vaikkei sua erikseen edes miehet jaksa lähestyä :)
Miten ne miehet tietää, että juuri sinulta kannattaa tulla suoraan kysymään? Mä varmaan vastaavassa tilanteessa kattosin kuin halpaa makkaraa.
Mun mieskään ei suoraan tajua sanoa.
Aina alkaa se lääppiminen ensin. Että vituttaa! Mä en jaksaisi mitään esileikkejä ja hipelyä ..
(Ja ei ole provo)