Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö väärin?

Vierailija
11.06.2015 |

Olemme tässä nyt jo jonkin aikaa tapailleet yhden miehen kanssa, varmaankin voisi sanoa et seurustelemme.

Olimme sopineet, että menemme tänään lounaalle klo 12 tiettyyn ravintolaan ja siellä edessä odottelinkin klo 11.55. Klo 12.05 soi puhelin ja mies soittaa et mun seinäkello oli pysähtynyt (tietokoneen ääressä töissä), että lähden ihan just ja ei kestä kun 10min sinne( mtkaa 15km, joten tiedän et vähintään 20-30 min lounasaikaan). sanoin, että en voi jäädä kesken työpäivän odottelemaan puolta tuntia hänen saapumistaan (minulla on kyllä joustavat työajat, mutta tänään kiire päivä ja klo 15.45 pitää olla jo iltapäivästäkin työhön liittyvässä iltajutussa. Kerroin, että käyn ostamassa ruokaa ja menen töihin. 12.25 soi puhelin ja soitti että on täällä ravintolan edessä nyt, että minä ilmeisesti menin sit töihin. Sanoin, että juu, näin tein kun ei ole aikaa eikä huvita odotella ravintolan edessä yksikseen koko lounastuntia.  Homma kääntyi siihen, et olen vähän ikävä kun en ymmärrä että vahingosta oli kyse, ei tehnyt tahallaan jne. Edellisellä tapaamis kerralla mies keskeytti puheeni hokemalla hys hys ja alkoi puhua päälle. Ei hirveän kivat fiilikset ja siksi en ollut nyt yhtään valmis joustamaan. Mutta teinkö siis väärin, tiedän että mies tulee syyttämään mua siitä miten niuho olen ja et kun hän varta vasten tuli paikalle turhaan? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET!

Vierailija
2/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sinne ravintolaan meni kun sanoit ettet voi jäädä odottamaan? Vahinkohan se mieheltä oli olla myöhässä, mutta hänenkin luulisi ymmärtävän sentään. Ja hyssyttely on perseestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todella tiedä!! Varmaan oikeasti kuvitteli että on niin ihana, että tottahan minä siellä odotan vaikka toisin sanon? Ja nyt jo tympii etukäteen kun tiedän, että tulee jatkossa syyttämään minua kun olen niin hankala enkä voinut odottaa.  Kun tämä olisikin ensimmäinen kerta kun on myössä vaan ei. "Suhteemme" alussa myöhästeli jatkuvasti eikä vaivautunut ilmottamaan että on esim. 15 min myöhässä, mutta viime aikoina petrannut kyllä. Hoh hoijaa, ei tuollaisen miehen kanssa taida tulla mitään, itse kun olen aina täsmällinen, ajattelen muita ennen itseäni jne :(

ap

Vierailija
4/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä ikinä ikinä jatkais suhdetta sellaisen miehen kanssa, joka sanois mulle, että hys hys. Ja siihen päälle vielä tollaset perseilyt, että pitäis puoli tuntia seisoskella tyhjän panttina kesken työpäivää.

Mitä enää mietit, lopeta nyt hyvä ihminen ajoissa tuollaisen ääliön kanssa roikkuminen!

Vierailija
5/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minäkin olen tuota miettinyt.....viimeksi tuli puhetta kasveista ja kerroin, että joitakin tulppaanilajeja on pystytty jäljittämään 1600-luvullekin saakka dna:n ansiosta (siis en todellakaan ole kukka-alalla, vaan talousalalla ;) ) niin tää sanoo et ei kasveilla oo dna:ta. Vastasin et on niillä, en jaksanut alkaa vääntää kun tiedän et inttää vaikka mustan valkoiseksi jos sille päälle sattuu. Uskoo itse olevansa oikeassa ja vaikka olis epävarma asiasta koittaa väittää kivenkovaa tietävänsä miten asia on, kunhan saa "voitettua" toisen vaikka hänellä ei olis hajuakaan asian oikeasta tilasta. Jotenkin säälittävää...ja kun ei todella ole vielä mikään ojankaivaja, vaan sellaisessa asemaassa et voisi kuvitella olevan sivistynyt. Että aika monikin asia mättää, ei vain tuo "alistaminen".

ap

Vierailija
6/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jssap

Vierailija
7/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helppo vastaushan kysymykseesi on, että jos vasta tapailette ja nyt jo ärsyttää, miksi jatkaa.

Vierailija
8/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma tyyppi kun ei puhetta usko.

Kun tuommoisen kanssa on aikansa, se tosiaan vääntää mustan valkoiseksi ja uskoo vain oman totuutensa. Bonuksena itsekin alkaa mieluummin uskoa sen juttuihin kuin luottaa omaan ajattelukykyynsä.

Vierailija
9/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen myöhästyy, eikä tee sitä tahallaan, onko se sinulta muiden ajattelua ennen itseäsi, jos et tahdo ymmärtää?
Mielestäni se on ennen kaikkea itsensä ajattelemista: MINÄ joudun odottamaan. Hän ei ottanut humioon MINUA, koska myöhästyi. MINUN tärkeää aikaa menee hukkaan, koska hän katsoi kelloa väärin.

Vierailija
10/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää olla töissä varttia vaille neljä niin varmuuden vuoksi olet siellä jo puoli yhdeltä?

Vierailija
11/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11. kyllä varmasti ymmärsit, että kun varsinainen työpäivä jää muutenkin lyhyeksi kun iltapäivästä edustustilaisuuteen, niin en oikein ehtisi/haluaisi työaikaa käyttää seisoskeluun.

ap

Vierailija
12/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lenkkarit muodissa joten osta ne ja juokse! Vielä pääset karkuun.

Vierailija
13/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä edustit? Jotain DogMan Oy:tä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän