millainen nainen on pelottava
Kommentit (20)
Mustasukkainen, lyhytpinnainen, draamailuun taipuvainen... Ja ei naiset, kaunis ja menestyvä nainen ei ole pelottava. Jos nainen on kaunis ja menestyvä eikä silti oikein meinaa löytyä sosiaalisia kontakteja niin kannattaa ehkä hakea sitä syytä alkuun esimerkiksi edellämainituista
Suomalainen nainen on pelottava, manipuloiva, pahantahtoinen, äkkijyrkkä ja mustavalkoinen.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 05:50"]
Suomalainen nainen on pelottava, manipuloiva, pahantahtoinen, äkkijyrkkä ja mustavalkoinen.
[/quote]Pitää sataprosenttisesti paikkansa ainakin av-mammojen suhteen.
Semmonen jolla on valkoiset piilolinssit ja verta naamassa + Samara
Sellainen jolla on tissit ja pillu
Eipä niitä naisia taida muunlaisia löytyäkään kuin pelottavia.
Pelottavimmat naiset on 0-30v. ja 50-100v. Siinä jossain välissä ne on hetken jopa siedettäviä. Siis jotkut yksilöt...
Mä oon av:n mukaan pelottava. Ihan vain siksi, kun olen pitkä.
N24
Sellaiset joilla on kuukautiset ja huono persereikähygienia
Sellainen, jolla on kolme silmää ja kaks suuta.
[/quote]
Peilaatko nyt vain muihin omia ominaisuuksiasi? Kuulostaa vähän siltä - ainakin olet mustavalkoinen yleistäessäsi "suomalainen nainen on ..."
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 08:49"]
[/quote]
Peilaatko nyt vain muihin omia ominaisuuksiasi? Kuulostaa vähän siltä - ainakin olet mustavalkoinen yleistäessäsi "suomalainen nainen on ..."
[/quote]Paikkansahan tämä aika pitkälti pitää. Muutenkin tuollainen toisten pelkojen vähättely on juuri suomalaisen naisen käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 08:54"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 08:49"]
[/quote]
[/quote]Paikkansahan tämä aika pitkälti pitää. Muutenkin tuollainen toisten pelkojen vähättely on juuri suomalaisen naisen käytöstä.
[/quote]
Loiki vaan koloosi, pupupöksy.
Itsekin olen nainen, mutta musta on karmivia ne kontrolloivat päällepäsmärit. Yhdellä tutulla on oikeasti aikataulutus sille, milloin hän hankkii lapsia. Panikoi nyt, kun aikataulun mukaan hänen olisi nyt vuoden sisään tavattava mies ja kihlauduttava, että ehtii sitten hankkia lapsia kun valmistuu insinööriksi.
Toinen tuttuni on hullu tossuttaja. Eihän sitä nyt kestä kukaan, kun nainen päättää ihan kaiken ja kumppanilla ei ole mitään sanottavaa kuin "joo kulta". Ja kaikki on aina muiden vika, ei oma ikinä.
Itse aina kiroan että naiset, kun niiden kanssa on niin vaikeeta tulla toimeen. Kaikki on hirveetä peliä ja logiikatonta ragea. Yäh.
+40v paljon alkoholia kuluttavat, "korkkarit kattoon" -tyypit. Sitten ku on vähän saatu sitä viiniä, ja alle parit näkäräiset, niin alkaa draamailu. Meikit poskilla sitten mätkitään laukulla jotain samanlaista lumppua, jostain ihan mielenvikasesta syystä. Muttaku Marjukka on sellanen "tunne ihminen". NÄMÄ on pelottavia.
paskalta haiseva nainen