kyselkää mitä vaan 17v BIID tytöltä jolla ei oo raajoja
elikkä kyselkää vaan multa mitä vaan esim mun elämästä tai amputaatioihin liittyen yms
Kommentit (58)
Miksi on amputoitu? Millä kirjoitat?
Ootko oikeesti raajaton vai onko tää taas joku feikkijuttu...
Milloin amputoinnit on tehty? Minkä ikäinen olit silloin? Miten opiskelu / tulevaisuudensuunnitelmat onnistuvat/muuttuivat?
BIID tarkoittaa sitä että halusin päästä raajoistani eroon enkä kokenut niitä omikseni
kirjoitan suussa olevalla tikulla
ja en oo mikää feikki
ap
Ihan kuin kukaan uskoisi, että kukaan suostuisi amputoimaan toisen raajat ilman syytä, varsinkaan alaikäisen.
Kuka sinua auttaa arkiaskareissa?
Entä vessassa/suihkussa käyminen, syöminen? Miten liikut, vai liikutko ollenkaan? Miten asut, Vanhempiesi luona? Entä tulevaisuudessa?
Ja tämä suoritettiin missä? Ei ainakaan Euroopassa. Keksi parempi aloitus.
amputoinnit tehtin minulle kun olin 16v eli aikalailla vuosi sitten
opiskelu sujuu miten sujuu peruskoulu meni huonosti mut lukiossa oon pystyny parempiin suorituksiin
ap
No aika heikkoo, ei kukaa tee amputaatioita 17-vuotiaalle, joka ei tykkää raajoistaan. Pitäisi olla vähintään täysi-ikäinen ja tuohon (kuviteltuun) lopputulemaan vaadittaisiin varmasti vuosien terapiakäynnit, psykologien lausunnot ym.
Toki jos oot ite huitassu kaikki kätevästi veks vaikka moottorisahalla, niin sitähän ei kukaan estä, paitsi kuolema verenhukkaan.
No olipa hauska juttu. mene amputoimaan pääsi.
Haista nyt hevosen vittu. Suomessa ei todellakaan tehdä tuollaisia amputaatioita ollenkaan, ei ala-, eikä täysi-ikäisille.
harvinaisen tyhmä vitsinä tai provona.
Ottaisitko poikaystäväksi minut, BIID pojan? Aion pyytää että joka toinen sormi ja varvas amputoitaisiin, se olisi huomattavasti esteettisempi näky.
Itse leikkasin nakin pois kun en tykännyt siitä, laitoin talteen.
Pukeudutko Halloweenina toukka-pukuun?
raajani amputoitiin oikeastaan myös siitä syystä että ne olivat osin epämuodostuneet enkä siten ole koskaan pystynyt kävelemään siitä johtui siis tämä omien raajojen vierastaminen
leikkaus tehtiin sveitsissä jossa tehdään paljon samantyyppisiä leikkauksia
varsin rikkaat vanhempani kustansivat leikkaukwn
arkiaskereissa apunani on poikaystäväni ja vanhempani sekä myös yks avustaja käy pari kertaa viikossa
epäilijöitä on matkani varrella riittänyt joten älkää tehkö päovästäni huonompaa epäilemällä tätä asiaa koska olen aito ja oikea
Aloittaja on oikeasti 17-vuotias kotiinsa muumioitunut ylilautatrolli, jolla ei ole yhtään kaveria.