18v & 33v suhde? HELP
Voiko 18 vuotiaan tytön suhde tomia 33 vuotiaan kanssa? Mitä mieltä olette? Ajatellaan vaikka näin että suhde kestää muutaman vuoden. Pysytään kuitenkin realistisessa kaavassa eikä mietitä sitä tekohammas aka rollaari ikää. Olen löytänyt huippu miehen ja nyt jännittää.
Kommentit (8)
15 vuotta ikäeroa on paljjon mutta jos kemiat kohtaa nii tottakai.
Olin juuri täyttänyt 17 vuotta, kun aloin seurustella 29-vuotiaan kanssa. Olin hänen kanssaan pari, kolme vuotta. Suhde kuoli lopulta siihen, että tunteet kuolivat. Hänestä tuli vain hyvä kaveri. En usko, että iällä oli missään vaiheessa kauheasti merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:04"]
Olin juuri täyttänyt 17 vuotta, kun aloin seurustella 29-vuotiaan kanssa. Olin hänen kanssaan pari, kolme vuotta. Suhde kuoli lopulta siihen, että tunteet kuolivat. Hänestä tuli vain hyvä kaveri. En usko, että iällä oli missään vaiheessa kauheasti merkitystä.
[/quote]
Kiitos viestistä! Saanko udella miten sun perhe tai kaverit otti noinki ison ikäeron?
Olen 53v ja naiseni 29v, toimii, on kuuma latino!
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:04"]
[/quote]
Kiitos viestistä! Saanko udella miten sun perhe tai kaverit otti noinki ison ikäeron?
[/quote]
Äiti otti asian aika rauhallisesti, luotti minuun ja häneen. Isosisko oli kyllä aika järkyttynyt, mutta oppi hyväksymään asian aika pian. Isä ei varmaan edes kiinnittänyt huomiota koko ikäeroon :D
Minulla mies 37, itse olen 23 v..tapasimme kun olin 18 v...hyvin menee..odotan kolmatta lastamme....alun jälkeen kaikki hyväksyivät.
vko 24
Kiitos kaikille jotka ovat vastanneet! Viestit ovat saaneet mut vähän rauhottumaan :D
ap
Voi? miksei vois?