Kokematon 24v
Ja tarina on tämä.
Olen vuosien jälkeen ajautunut tilanteeseen naisenkaan,jonka kanssa ollaan tapailtu enempi ja vähempi mutta viime aikoina enempi.Ja ollaan tultu tilanteeseen jossa nainen on alkanut ehdotella seksiä ja parisuhdetta.Hän on minua 2v vanhempi ihan nätti ja ennen kaikkea uskomaton...Mutta mitä itseeni tulee niin mistä tuo kokematon tulee,niin siitä kun en ole koskaan ollut naisenkaan sillai.Ja miksi en ole naistenkaan oikein seksuaalisesti tekemisissä(hävettää sanoa) mutta sanotaan on kaluni koko jota häpeän.Se on n.14,5cm jos mitataan luusta, ja noin 13 cm kevyesti ihoon painettuna ympysmittaa hieman alle 12 cm.Lepo koko sitten 6-7cm ja halk n.3cm..Mitä muuten itseeni tulee nii,on joskus sanottu komeaksi ja rauhalliseksi on kehuttu.ainut asia mikä rassaa niin on pelko perseessä että tulee hylky kalun takia
Ja mitä ajan takaa nii kysyisin onko koko pieni vai keskimittainen.Jatkaakko vai olla tuottamatta pettymystä..
Loppuun vielä jos joku kysyy miks ny yrittää ku ei ennen,niin vituttaanhan tää yksinäisyys,ja niinku yllä mainitsin nii tää nainen on USKOMATON.
Kiitos ja anteeks
Kommentit (5)
eiköhän tuo liene ihan normiheijari. Sanot tosiaan sille naiselle, että välität siitä ihan helvetisti ja kerrot että olet kokematon... annat sen opastaa jos on kokeneempi. Jos on noin paljon tunnetta pelissä, niin on tärkeää että pistät kortit pöytään etkä rupee vetämään mitään muka kokeneen miehen skeidaa.
Itsellä on 13 cm penis. Sille on naurettu ja jälkeenpäin haukuttu, että sulla on pieni muna. En nuorena ajtellut mitään munastani tai osannut hävetä sitä, mutta kummaltakin seksikumppaniltani tuli tuollaiset kommentit. Toinen huomautteli koko suhteen ajan ja toinen sitten vasta eron jälkeen sanoi (suhteet olivat noin vuoden mittaisia ja toinen 17-vuotiaana ja toinen 19-vuotiaana).
Muilta osin olen komea ja urheilullinen ja naiset ovat kiinnostuneita. En kuitenkaan uskalla enää harrastaa seksiä tai näyttäytyä alasti naisten seurassa. Olen ollut pari kertaa suhteessa viimeisten kuuden vuoden aikana, mutta ne ovat kaatuneet siihen, että en ole halunnut seksiä (ehdotin jopa että nainen hakisi seksin muualta). Tapailen välillä vähän aikaa naista, mutta sitten kun alkaa menemään siihen että nainen haluaisi seksiä ja itse pitää keksiä tekosyitä miksei voi tällä kertaa ja luikerrella pois paikalta, niin sen jälkeen keksin jonkuin syyn miksei meidän enää kannata nähdä ja ettei sovita toisillemme. haluan kuitenkin läheisyyttä ja välillä nukkua naisen vieressä, sen takia välillä deittailen jonkin aikaa naisen kanssa, kunnes siis tulee suo seksikysymys esiin.
M25
Jos tämä nyt AP sua mitään auttaa niin kerronpa tän: mun poikaystävällä ei ollut mitään seksikokemuksia alla, ja mulla niitä jo paljon, myös pitkästä parisuhteesta, olin 4 vuotta vanhempi. Aika samaa kokoluokkaa vehje kuin sulla eli melko normi meisseli.
Ehdottelin sitten alussa jossain vaiheessa seksiä, mutta tuntu jotenkin, että kundi oli ihan jäässä kun asiaan päästiin. Mietin siinä itse jo ihan alasti, että mitäs tämä nyt on ja hoksasin kysyä "et sä neitsyt vielä oo?". No olihan se. Sanoin sitten, että olisit vaan heti kertonut niin en olis noin hosunut, itseä kyllä vähän hävetti kun en tiennyt. Laukeshan hän silloin ihan heti kun sisään pääsi kun sit lopulta ihan toisena kertana rakasteltiin, sekin ihan normisettiä kun vasta aloittelee hommia, joskus laukes jo huulille. Saimme kyllä aikamme harjotella, että onnistuttiin yhdessä saamaan mullekin orgasmi.
Tuo mainitsemani poikaystävä on ollut mun aviomieskin jo 16 vuotta, että siksi satun tuon vehkeen koon noin tarkkaan muistamaan. Ei laukea enää mies heti muuten, mutta minä laukean, niin se kokemus opettaa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:59"]Itsellä on 13 cm penis. Sille on naurettu ja jälkeenpäin haukuttu, että sulla on pieni muna. En nuorena ajtellut mitään munastani tai osannut hävetä sitä, mutta kummaltakin seksikumppaniltani tuli tuollaiset kommentit. Toinen huomautteli koko suhteen ajan ja toinen sitten vasta eron jälkeen sanoi (suhteet olivat noin vuoden mittaisia ja toinen 17-vuotiaana ja toinen 19-vuotiaana).
Muilta osin olen komea ja urheilullinen ja naiset ovat kiinnostuneita. En kuitenkaan uskalla enää harrastaa seksiä tai näyttäytyä alasti naisten seurassa. Olen ollut pari kertaa suhteessa viimeisten kuuden vuoden aikana, mutta ne ovat kaatuneet siihen, että en ole halunnut seksiä (ehdotin jopa että nainen hakisi seksin muualta). Tapailen välillä vähän aikaa naista, mutta sitten kun alkaa menemään siihen että nainen haluaisi seksiä ja itse pitää keksiä tekosyitä miksei voi tällä kertaa ja luikerrella pois paikalta, niin sen jälkeen keksin jonkuin syyn miksei meidän enää kannata nähdä ja ettei sovita toisillemme. haluan kuitenkin läheisyyttä ja välillä nukkua naisen vieressä, sen takia välillä deittailen jonkin aikaa naisen kanssa, kunnes siis tulee suo seksikysymys esiin.
M25
[/quote]
Juttua siis mieheltä jolla on ihan ok kalu. Jätät nykyään naisen oman aiemman henkisen kolauksesi takia, etkä edes ajattele, että asennoitumistasi itseesi ja muihin tulisi muuttaa.
Selväähän on, että molemmat seksikumppanisi olivat niin nuoria, että olivat kokemattomia koko peniskoko-asiassa ja pohjimmiltaan kommentointi johtui kypsymättömyydestä ja halusta loukata sua.
Hakeudu hyvä mies jonkun miesterapeutin vastaanotolle että voit jättää taaksesi tuommoiset. Olet vielä niin nuori että homma on pian kunnossa ja voit nauttia parisuhteesta ja seksistä, perustaa perheen ja saada lapsia. Jos kohta huomaat olevas M45 ja jauhat tuota samaa itsesäälijuttua foorumeilla yksineläjänä, et voi enää penistäsi syyttää vaan ihan peiliin saat katsoa ja pitkään.
N33v.
Sun kyrpä on keskikokoinen. Sano rehellisesti naiselle että oot kokematon. Monia naisia kiihottaa poikuuden vienti.