Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä homouden tunnistaa?

Vierailija
10.06.2015 |

Milloi itse huomasitte tai onko kukaan kertonut milloin teistä huomasi? Voiko jo ekaluokkalainen olla homo? Kyse on tyttölapsesta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi huomata noin nuoresta. Lapsi voi vaikuttaa jopa täysin transsukupuoliselta, mutta kuitenkin hänestä kasvaa umpihetero. http://areena.yle.fi/1-2818973

Täysin heteron oloisesta lapsesta voikin kuoriutua taas homo.

Vierailija
2/7 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:22"]

Ei voi huomata noin nuoresta. Lapsi voi vaikuttaa jopa täysin transsukupuoliselta, mutta kuitenkin hänestä kasvaa umpihetero. http://areena.yle.fi/1-2818973

Täysin heteron oloisesta lapsesta voikin kuoriutua taas homo.

[/quote]

Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä, mutta voi olla vielä kokeilunhalua ja itsensä etsimistä seksuaalisestikin.

Vierailija
4/7 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksuaalisesta suuntauksesta voi sanoa mitään varmaa ennen teini-ikää kun seksuaaliset halut alkaa (tai eivät ala edes teini-iän jälkeen) tulla mukaan kuvioihin.

Vierailija
5/7 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 37-vuotiaaksi asti täysin hetero ja vapaa-ajat vietin masturboiden naista ajatellen. Sitten eksyin DTM:ään ja samana yönä menetin poikuuteni. Siitä lähtien olen ollut homo.

Vierailija
6/7 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko teini-ikäkin voi mennä vähän hapuillessa.

"Ennenvanhaan" suurin osa homoistakin yritti kieltää asian itseltään, naimisiin, lapsia ja sitä rataa.

Vierailija
7/7 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanoo tietäneensä "aina". Toisille asiat valkenee ja selkenee vähitellen. Toiset voi vaan arvailla, mutta tietää ei voi varmaksi koskaan. Eikä mun mielestä tarvitsekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä