Nykynuorison tytöt armeijaan?
Olen huomannut että nykynuorison tytöt ovat todella pinnallisia ja tyhmiä. Pojathan joutuvat automaattisesti armeijaan. Tekisi näille bimboille jotka haluavat näyttää barbie-nukeilta erittäin hyvää. Hekin oppisivat hieman käytöstapoja.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:30"]
Minä olen 17-v nykyteini, tyttö ja olen menossa armeijaan ;D En ole bimbo, mutta en myöskään poikatyttö, vaan musiikkia ja lukemista harrastava lukiolainen. N17
[/quote]Onko suurin osa ikäisistäsi AP:n kuvaileman kaltaisia?
Ei siellä armeijassa mitään opi, uskokaa nyt.
Juuri kuuntelin siskon miehen jutustelua armeijasta (kävi pari vuotta sitten ja viihtyi siellä sen pakollisen puoli vuotta). Jätkien suurin murhe oli se, kun telkkarista ei näkynyt muutamia maksullisia urheilukanavia. Siskon mies oli jopa yhden viikonlopun kiinni koko puolen vuoden aikana ja metsäreissuillakin somessa oltiin melkein enemmän kuin kotona.
Kuten hän itsekin sanoi, leikkikoulu se on eikä mitään muuta.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:36"]
On kaikkein epäoikeudenmukaisinta, että osa joutuu uhraamaan henkensä sen puolesta että C-paperit kusettaneet luuserit ja sivarit saavat vapaasti huseerata kotirintamalla.
[/quote]
C-paperit saa nyt saa halutessaan, etteä ihan tyhmyyttään saa syyttää jos ei niitä hanki.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 00:39"]
On kaikkein epäoikeudenmukaisinta, että osa joutuu uhraamaan henkensä sen puolesta että C-paperit kusettaneet luuserit ja sivarit saavat vapaasti huseerata kotirintamalla.
[/quote]
C-paperit saa nyt saa halutessaan, etteä ihan tyhmyyttään saa syyttää jos ei niitä hanki.
[/quote]
Siis saa halutessaan niin helposti.
Palkka-armeija on ainoa oikeudenmukainen järjestelmä.
[/quote]
Siinä olet tosin oikeassa, että orjuudesta vapautus ja sen korvaaminen palkka-armeijalla + vapaaehtoisten reservillä olisi ainoa moraalisesti oikea ratkaisu.
Armeija on kuitenkin sossuun ja kelaan verrattava byrokratialaitos. Monet virkailijat menettäisivät suojatyöpaikkansa jos orja-armeija lakkautettaisiin ja juuri siksi tietyt tahot eivät halua tätä systemaattista miesten orjuutusta lopettaa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:30"]
Minä olen 17-v nykyteini, tyttö ja olen menossa armeijaan ;D En ole bimbo, mutta en myöskään poikatyttö, vaan musiikkia ja lukemista harrastava lukiolainen. N17
[/quote]Onko suurin osa ikäisistäsi AP:n kuvaileman kaltaisia?
[/quote]
Onhan niitäkin, mutta vastasin, koska puhuttiin nykynuorison tytöistä, ei suurimmasta osasta nykynuorison tytöistä :)
N17
On kaikkein epäoikeudenmukaisinta, että osa joutuu uhraamaan henkensä sen puolesta että C-paperit kusettaneet luuserit ja sivarit saavat vapaasti huseerata kotirintamalla. Palkka-armeija on ainoa oikeudenmukainen järjestelmä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:40"]
Juuri kuuntelin siskon miehen jutustelua armeijasta (kävi pari vuotta sitten ja viihtyi siellä sen pakollisen puoli vuotta). Jätkien suurin murhe oli se, kun telkkarista ei näkynyt muutamia maksullisia urheilukanavia. Siskon mies oli jopa yhden viikonlopun kiinni koko puolen vuoden aikana ja metsäreissuillakin somessa oltiin melkein enemmän kuin kotona.
[/quote]Pitäisikö siellä olla sitten jotain isoja murheita, että oppisi jotain? Pitäisikö jonkun kuolla tai vastaavaa? sehän siinä juuri on, kun oppii kestämään vitutusta ja mieli ei mene maahan siitä, että on ollut sateessa 16 tuntia sitten märkien kamojen kanssa haisevaan ahtaaseen telttaan pari tuntia unta ja sitten herätetään kiireellä vartioon ja sitten taas kaksi tuntia unta ja aamupalalle märissä vaatteissa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:40"]
[/quote]Pitäisikö siellä olla sitten jotain isoja murheita, että oppisi jotain? Pitäisikö jonkun kuolla tai vastaavaa? sehän siinä juuri on, kun oppii kestämään vitutusta ja mieli ei mene maahan siitä, että on ollut sateessa 16 tuntia sitten märkien kamojen kanssa haisevaan ahtaaseen telttaan pari tuntia unta ja sitten herätetään kiireellä vartioon ja sitten taas kaksi tuntia unta ja aamupalalle märissä vaatteissa.
[/quote]
Kerro nyt, mitä ihmettä intissä voi oppia? Petaamaan petinsä? Sen pitäisi osata jo alakouluikäisenä.
Ei armeijassa opi mitään sellaisia taitoja, joista olisi käytännön elämässä hyötyä jos ei nyt mitään armeijauraa suunnittele.
Ajan -ja rahan haaskausta.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:30"]Minä olen 17-v nykyteini, tyttö ja olen menossa armeijaan ;D En ole bimbo, mutta en myöskään poikatyttö, vaan musiikkia ja lukemista harrastava lukiolainen.
N17
[/quote]
paremminkin T 17
Joko asepalvelus tai lottakoulu pakolliseksi kaikille sukupuolesta riippumatta. Naiset saisivat valita käyvätkö asepalveluksen vai lottakoulun. Myös miehet saisivat valita käyvätkö asepalveluksen vai lottakoulun.
T: reservin vänrikki
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:08"]
Joko asepalvelus tai lottakoulu pakolliseksi kaikille sukupuolesta riippumatta. Naiset saisivat valita käyvätkö asepalveluksen vai lottakoulun. Myös miehet saisivat valita käyvätkö asepalveluksen vai lottakoulun.
T: reservin vänrikki
[/quote]
Minä taas ehdotan, että intti vapaaehtoiseksi myös miehille. Kyllä sinne menijöitä on ilman pakkoakin.
Pikemminkin niin päin, että tällaiset fasistiset orjuutustoimenpiteet pitäisi lopettaa kokonaan. Sukupuolesta riippumatta orjuutus pitäisi kieltää.
Minä olen 17-v nykyteini, tyttö ja olen menossa armeijaan ;D En ole bimbo, mutta en myöskään poikatyttö, vaan musiikkia ja lukemista harrastava lukiolainen.
N17