Ei saada päätettyä toista nimeä..
Edla Amanda, Edla Sylvia vai Edla Lyydia?
Lapset tahtoisi Amandan, minua kiehtoo Lyydia, mies tykkää Sylviasta mutta kuulemma jouluisuus siinä häiritsee... ;) Mikä teistä kaunein?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:14"]Edla on jo niin kamala, ettei sitä pelasta enää mikään toinen nimi.
[/quote]
No niin on! Ihan hirveä nimi. Mistä ihmeestä ap on tuon repäissyt, voi lapsi parkaa... Kaverit nauraa ja niin kaikki muutkin. :D Todellakin joku JÄRKEVÄ nimi toiseksi, niin saa lapsi ottaa sen käyttöönsä heti, kun mahdollista. Tyhmä ap, tosi tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:31"]Yksi nimi. Lapsi saa itte keksiä toisen nimensä. [/quote] Mistä näitä oikein sikiää? Saako lapsi sitten kasvattaakin itse itsensä?
[/quote]
se on ihan hyvä vaihtoehto. Mun lapsella on yksi nimi, eikä ole vielä kaivannut toista. On kysynyt kerran, miksei ole toista nimeä. Kerroin ettei päästy yksimielisyyteen, ja tavallaan mietimme myös mitä järkeä useassa nimessä on. Sanoin lapselle, että saa itse päättää. Lupasi miettiä, muttei ole vielä keksinyt. Siitä on n kymmenen vuotta aikaa...
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:31"]Yksi nimi. Lapsi saa itte keksiä toisen nimensä.
[/quote]
Mistä näitä oikein sikiää? Saako lapsi sitten kasvattaakin itse itsensä?