Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isokokoiset vaatteet ovat RUMIA?

Vierailija
10.06.2015 |

Miksei voi vaan laittaa suuria kokoja samoilla malleilla ja kankailla kuin ne muutkin? Ei ehkä joka malliin sovi, mutta moniin kuitenkin. Se näyttää vielä pahemmalta jos malli on säkkimäinen!

Te myyjät, jotka tilaatte tavaraa, ostatte sisään...oletteko sokeita? Isokokoisetkin vaatteet voisivat olla kauniita. Pois rumat kuviot, ankeat ja räikeät värit, tanttamaisuus ja teltat. Ei enää erillistä XLNT mallistoa vaan lisää kokoja.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttakaa hyvät ihmiset. Itse laihdutin n 15 kg, ja vaatteet mahtuu paremmin päälle ja näyttävät hyvältä. Anteeksi vaan, mutta mitkään vaatteet eivät näytä hyvältä liian lihavien päällä.

Vierailija
22/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:55"]

Johtuisko vaikka siitä että isokokoisetkin on rumia. Jos vähääkään välittää omasta ulkonäöstään ja hyvinvoinnistaan, niin olisi varmaan aika laihduttaa itsensä normaalikokoiseksi? En ymmärrä miksi liikalihavuutta pitäisi vielä tukea markkinoimalla läskeille kauniita vaatteita. Jätesäkit ja teltat vaan kauppoihin jos vaikka auttaisi motivaation löytymiseen ja lihavatkin tajuaisivat että he eivät näytä hyviltä.

[/quote]Lihavakin voi olla kaunis, katso vaikka noita malleja. He voivat olla paljon kauniimpia kuin hoikka kanssasiskonsa Suomessa, jolla on ohuet hiukset, ja rumat kasvot. Luustoa kun on vaikea korjata.

http://www.asos.com/women/curve-plus-size/cat/pgecategory.aspx?cid=9577&via=top#parentID=-1&pge=0&pgeSize=36&sort=-1

http://www.ellos.fi/plus/naiset?Nao=0
[/quote]

Noissa Asoksen jutuissa nyt ei ollut yhtään lihavaa, lähinnä normipainoisia tai sen ylärajalla korkeintaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:11"]Mua ärsyttää isojen tyttöjen vaatteet. Joo olen iso ja joo monet normi vaatteet ei mene, mutta isojen tyttöjen vaatteet on lyhyitä ja leveitä. Mä oon 172 pitkä ja 122-90-120 ja nuo isotkin vaatteet on liian lyhyitä vaikka leveyttä on älyttömästi.
[/quote]

Samma här...

Vierailija
24/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:55"] Johtuisko vaikka siitä että isokokoisetkin on rumia. Jos vähääkään välittää omasta ulkonäöstään ja hyvinvoinnistaan, niin olisi varmaan aika laihduttaa itsensä normaalikokoiseksi? En ymmärrä miksi liikalihavuutta pitäisi vielä tukea markkinoimalla läskeille kauniita vaatteita. Jätesäkit ja teltat vaan kauppoihin jos vaikka auttaisi motivaation löytymiseen ja lihavatkin tajuaisivat että he eivät näytä hyviltä. [/quote]Lihavakin voi olla kaunis, katso vaikka noita malleja. He voivat olla paljon kauniimpia kuin hoikka kanssasiskonsa Suomessa, jolla on ohuet hiukset, ja rumat kasvot. Luustoa kun on vaikea korjata. http://www.asos.com/women/curve-plus-size/cat/pgecategory.aspx?cid=9577&via=top#parentID=-1&pge=0&pgeSize=36&sort=-1 http://www.ellos.fi/plus/naiset?Nao=0 [/quote] Noissa Asoksen jutuissa nyt ei ollut yhtään lihavaa, lähinnä normipainoisia tai sen ylärajalla korkeintaan...

[/quote]Silti, lihava voi olla kauniimpi kuin laiha kanssasisarensa Suomessa. Ja kauniimmat hiukset, iho, hymy, silmät, kasvot.

Vierailija
25/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:55"] Johtuisko vaikka siitä että isokokoisetkin on rumia. Jos vähääkään välittää omasta ulkonäöstään ja hyvinvoinnistaan, niin olisi varmaan aika laihduttaa itsensä normaalikokoiseksi? En ymmärrä miksi liikalihavuutta pitäisi vielä tukea markkinoimalla läskeille kauniita vaatteita. Jätesäkit ja teltat vaan kauppoihin jos vaikka auttaisi motivaation löytymiseen ja lihavatkin tajuaisivat että he eivät näytä hyviltä. [/quote]Lihavakin voi olla kaunis, katso vaikka noita malleja. He voivat olla paljon kauniimpia kuin hoikka kanssasiskonsa Suomessa, jolla on ohuet hiukset, ja rumat kasvot. Luustoa kun on vaikea korjata. http://www.asos.com/women/curve-plus-size/cat/pgecategory.aspx?cid=9577&via=top#parentID=-1&pge=0&pgeSize=36&sort=-1 http://www.ellos.fi/plus/naiset?Nao=0 [/quote] Noissa Asoksen jutuissa nyt ei ollut yhtään lihavaa, lähinnä normipainoisia tai sen ylärajalla korkeintaan...

[/quote]Silti, lihava voi olla kauniimpi kuin laiha kanssasisarensa Suomessa. Ja kauniimmat hiukset, iho, hymy, silmät, kasvot.

[/quote]kauniimmat hampaat, kynnet jne. jne. You get the picture.

Vierailija
26/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh?

Samoja vaatteita ovat kuin pienikokoisetkin vaatteet! Kävin tänään etsimässä kesämekkoa (en löytänyt). Ihan samanlaisia ne isotkin koot olivat kuin pienemmät, yhtä kauniita tai rumia. Mekoissa ainakin koot vaihtelivat välillä 34 - 46 ja sama mekko oli kyseessä niissä liikkeissä, missä kävin. En voi vaatetta syyttää rumaksi, jos se ei minun päälläni enää näytä hyvältä! 

Vierailija
27/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:36"]

Samaa mieltä! Markkinarakoa olisi huimasti...

[/quote]Kuka alkaa tuomaan maahan nättejä vaatteita? :)

Vierailija
28/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/39 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:13"]

Turvat kii läskit ja laihduttakaa. Jo alkaa vaatteitaki löytyä. Tarviiko tuota ihmetellä ettei löydy kauniita vaatteita kun kroppanne pursuaa ihraa joka suuntaan? Vaihtakaa ne sipsit, pizzat ja suklaat marjoihin ja hedelmiin ja liikkukaa.

Mä oon kaunis 25v sporttinen nainen ja on ihanaa kun voi shoppailla kauniita vaatteita.

[/quote]

ja k*sipää.

[/quote]

Tai totuudenkieltäjä, kuten te läskit olette. Se nyt on vaan niin, että se kokoa 36 oleva mekko ei näytä samalta koossa 56, vaikka te ihraperseet niin luulettekin. Ei koon 46 kenkäkään ole yhtä siro kuin 36-koon. Joten lakatkaa valittamasta taoi ommelkaa itse telttanne.

Vierailija
32/39 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:11"]Mua ärsyttää isojen tyttöjen vaatteet. Joo olen iso ja joo monet normi vaatteet ei mene, mutta isojen tyttöjen vaatteet on lyhyitä ja leveitä. Mä oon 172 pitkä ja 122-90-120 ja nuo isotkin vaatteet on liian lyhyitä vaikka leveyttä on älyttömästi.
[/quote]

Samma här...
[/quote]
Sama juttu. Kaikki tavalliset paidat aina liian lyhyitä.

Vierailija
33/39 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te shoppailette?

Musta tuntuu, että kaikki on oranssin ja keltaisen kirjavaa, enkä kummassakaan tykkää olla. Jatkuvasti myös on tarjolla hihatonta a-linjaista tunikaa tai mekkoa.

Itse tykkään tyköistuvammasta peruspunaisesta, vihreästä ja MUSTASTA! Farkkuja mullekin 110 kiloiselle löytyy kivasti.

Lähinnä ongelma on kengät. Leveä lesti, korkea jalkapöytä ja 36. Eli pitkälti ostelen 38 koon tennareita, satunnaisesti löydän jotain kauniimman puoleista pikkukorkosta iltakenkää.

Vierailija
34/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa juttua uikkarien suhteen. Suomessa on paljon nuoriakin ihmisiä jotka eivät koe oloaan kotoisaksi bikineissä, mutta jos haluat kokovartalouikkarit joita ei korista villi viidakkomammakuosi vaihtoehtosi ovat musta, musta, musta ja musta. Miksei voi olla edes vähän raitoja, rusetteja, pilkkuja, hapsuja tai kuvioita, kun kerran bikineitäkin suunnitellaan lennokkaalla kädellä jokaiseen mahdolliseen makuun? Ostajia kyllä löytyisi. 

Vierailija
35/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep.. 48 koko, B-kuppi, reitevä ja persevä, mutta kapea vyötärö. Sopivien vaatteiden löytäminen on tuskaa! Ja jos sattuu joku sopiva joskus löytymään, niin kuosi on jotain aivan kamalaa joka sopisi n.70v mammalle mutta ei tosiaan minulle :/

Vierailija
36/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:41"]https://www.zalando.fi/plus-koot/
[/quote]
Mä en löytänyt tuolta yhtään mitään,mitä laittaisin päälleni.

Vierailija
38/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:13"]Turvat kii läskit ja laihduttakaa. Jo alkaa vaatteitaki löytyä. Tarviiko tuota ihmetellä ettei löydy kauniita vaatteita kun kroppanne pursuaa ihraa joka suuntaan? Vaihtakaa ne sipsit, pizzat ja suklaat marjoihin ja hedelmiin ja liikkukaa.

Mä oon kaunis 25v sporttinen nainen ja on ihanaa kun voi shoppailla kauniita vaatteita.
[/quote]
Onneksi en kuitenkaan ole ilkeä lehmä :)

Vierailija
39/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:13"]

Turvat kii läskit ja laihduttakaa. Jo alkaa vaatteitaki löytyä. Tarviiko tuota ihmetellä ettei löydy kauniita vaatteita kun kroppanne pursuaa ihraa joka suuntaan? Vaihtakaa ne sipsit, pizzat ja suklaat marjoihin ja hedelmiin ja liikkukaa.

[/quote]

ja k*sipää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi