Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isokokoiset vaatteet ovat RUMIA?

Vierailija
10.06.2015 |

Miksei voi vaan laittaa suuria kokoja samoilla malleilla ja kankailla kuin ne muutkin? Ei ehkä joka malliin sovi, mutta moniin kuitenkin. Se näyttää vielä pahemmalta jos malli on säkkimäinen!

Te myyjät, jotka tilaatte tavaraa, ostatte sisään...oletteko sokeita? Isokokoisetkin vaatteet voisivat olla kauniita. Pois rumat kuviot, ankeat ja räikeät värit, tanttamaisuus ja teltat. Ei enää erillistä XLNT mallistoa vaan lisää kokoja.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Markkinarakoa olisi huimasti...

Vierailija
2/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään ymmärtänyt, miksi isokokoisten mallistot tehdään yhden vartalomallin mukaan. Kaikki jotain valtavia telttoja, jotka on kai sitten tehty tasapaksuille ihmisille. Esimerkiksi jokaisessa mekossa on resori,vyö tai joku naruntapainen vatsan kohdalla, joka saa minun pömppömahaisen vartalon näyttämään kammottavalta (no, onhan se oikeestikin, mutta mallistojen vaatteet pahentaa entisestään :D), se resori siinä keskellä vatsaa kun saa sen näyttämään entistäkin suuremmalta!

Samaten iso osa housuista on kaiketi tehty sellaisille, jolla peffa ja reidet ovat samaa yhtenäistä massaa ilman muotoja. Itselläni ainakin on housuissa aina niin, että kun pullean peffan saa mahtumaan housuihin, niin takareisien kohdalla on sitä ylimäärästä kangasta ja lepattaa typerän näköisenä. 

Samaten ne kuosit ja värit, yääk! Ei kaikki ylipainoiset oo tanttoja, eivätkä halua verhoutua kaapuihin, vaan itse tykkäisin mielelläni käyttää ihonmyötäisiä vaatteita, oikeassa koossa, sillä ne telttamekot saavat minut näyttämään entistäkin suuremmalta. 

Tuskastuttaa vaatekaupoilla! ...Yksi ratkaisu olisi tietysti laihtuminen, mutta eipä vaan ole vielä onnistunut, joten olisi kiva shoppailla nättejä vaatteita ja saada edes hieman itsetuntoa laihtumista yrittäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen lihavalle on hankala tedä nättiä. :P

Vierailija
5/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus aiheuttaa matala-asteisen tulehduksen ja vastustamattoman halun pukeutua eläinkuosiin sekä leggingseihin.

Vierailija
6/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:45"]

Sairaalloisen lihavalle on hankala tedä nättiä. :P

[/quote]Ei se ole yhtään hankalaa laittaa lisää samaa kangasta, kuin pienempiin kokoihin. Kyse on tahdosta.

Vierailija
7/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:45"]Sairaalloisen lihavalle on hankala tedä nättiä. :P
[/quote]
Itse olen siinä rajoilla, että ostanko plusmalliston vaatteita vai tavallisia. Plusmallistosta harvemmin löytää mitään, mikä ei ole mallia teltta, tai jos löytyy, niin on suunniteltu todella lyhyille.
N180cm

Vierailija
8/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas risoo, että useimmat valmistajat luulee lihavuuden tarkoittavan aina isoja tissejä.

Vierailija
9/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 46 ja olen nyt pari viikkoa etsinyt netistä kivaa mekkoa, minulla on paksut reidet ja järkyttävän rumat polvet, jotka haluaisin peittää, sääret sen sijaan on aikas kivat. Kaikki läskien vaatteet on joko maximekkoja tai liian lyhyitä. Jos normaalikokoiset päättyvät kokoon 46, niitäkin on aika kiitettävästi nykyisin, on ne kaikki loppuun myyty, ilmeisesti meitä läskejä on paljon.

Vierailija
10/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:49"]

Lihavuus aiheuttaa matala-asteisen tulehduksen ja vastustamattoman halun pukeutua eläinkuosiin sekä leggingseihin.

[/quote]:D ja glitteriin, 80-luvun kauheimpiin villityksiin, mustaan väriin (myös kesällä), pyjamiin, burkhaan, pallokankaisiin ja kaftaaniin.

Vierailija
11/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:55"]

Johtuisko vaikka siitä että isokokoisetkin on rumia. Jos vähääkään välittää omasta ulkonäöstään ja hyvinvoinnistaan, niin olisi varmaan aika laihduttaa itsensä normaalikokoiseksi? En ymmärrä miksi liikalihavuutta pitäisi vielä tukea markkinoimalla läskeille kauniita vaatteita. Jätesäkit ja teltat vaan kauppoihin jos vaikka auttaisi motivaation löytymiseen ja lihavatkin tajuaisivat että he eivät näytä hyviltä.

[/quote]

Sitä pahempaa on vain se, että ihmisellä on ruma sielu.

Vierailija
12/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:49"]

[/quote]:D ja glitteriin, 80-luvun kauheimpiin villityksiin, mustaan väriin (myös kesällä), pyjamiin, burkhaan, pallokankaisiin ja kaftaaniin.
[/quote]
Isokokoisille ei oikein myydä muita värejä kuin mustaa tai eläinkuosia. Ärsyttää.

Vierailija
13/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:55"]

Johtuisko vaikka siitä että isokokoisetkin on rumia. Jos vähääkään välittää omasta ulkonäöstään ja hyvinvoinnistaan, niin olisi varmaan aika laihduttaa itsensä normaalikokoiseksi? En ymmärrä miksi liikalihavuutta pitäisi vielä tukea markkinoimalla läskeille kauniita vaatteita. Jätesäkit ja teltat vaan kauppoihin jos vaikka auttaisi motivaation löytymiseen ja lihavatkin tajuaisivat että he eivät näytä hyviltä.

[/quote]Lihavakin voi olla kaunis, katso vaikka noita malleja. He voivat olla paljon kauniimpia kuin hoikka kanssasiskonsa Suomessa, jolla on ohuet hiukset, ja rumat kasvot. Luustoa kun on vaikea korjata.

http://www.asos.com/women/curve-plus-size/cat/pgecategory.aspx?cid=9577&via=top#parentID=-1&pge=0&pgeSize=36&sort=-1

http://www.ellos.fi/plus/naiset?Nao=0

Vierailija
14/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yläasteelta asti oppinut, että kun ostan uudet housut, niille täytyy tehdä kaksi asiaa ennen kuin niitä voi käyttää: lyhentää ainakin 15 cm ja kaventaa vyötäröä. Jos reiteni mahtuvat housuihin, vyötärölle jää ihmeellinen määrä tyhjää. Päältä tippuisivat muuten.

Vierailija
15/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:55"]Johtuisko vaikka siitä että isokokoisetkin on rumia. Jos vähääkään välittää omasta ulkonäöstään ja hyvinvoinnistaan, niin olisi varmaan aika laihduttaa itsensä normaalikokoiseksi? En ymmärrä miksi liikalihavuutta pitäisi vielä tukea markkinoimalla läskeille kauniita vaatteita. Jätesäkit ja teltat vaan kauppoihin jos vaikka auttaisi motivaation löytymiseen ja lihavatkin tajuaisivat että he eivät näytä hyviltä.
[/quote]

Minä olen lihava sairauden ja lääkitykseni takia. Pitääkö minunkin pukeutua jätesäkkiin kun olin niin törkeä että sairastuin perinnölliseen sairauteen?

Vierailija
17/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä isokokoisille tehdään kauniita vaatteita mutta niitä ei tehdä Suomessa. Esimerkiksi värikkään pipsan nykyinen tyyli on kaunis. http://varikaspipsa.blogspot.fi/2015/06/viikonlopun-ootd-turquoise-and-pink.html Ostaa vaatteensa ilmeisesti ulkomailta.

Vierailija
18/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää isojen tyttöjen vaatteet. Joo olen iso ja joo monet normi vaatteet ei mene, mutta isojen tyttöjen vaatteet on lyhyitä ja leveitä. Mä oon 172 pitkä ja 122-90-120 ja nuo isotkin vaatteet on liian lyhyitä vaikka leveyttä on älyttömästi.

Vierailija
19/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:52"]Mua taas risoo, että useimmat valmistajat luulee lihavuuden tarkoittavan aina isoja tissejä.
[/quote]

Tai paksuja reisiä....

Vierailija
20/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattu malli on yleensä musta kauhtana, joka on tehty jostain karmivasta halpamateriaalista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä