Lääkäreiden rokotekattavuus
https://www.laakarilehti.fi/terveydenhuolto/rokottamattomia-laakareita-…
Mites se nyt sittenki sillee? Haukutaanko nyt lääkäritkin ku ovat niin foliohattuja ja tyhmiä ku hoitajat?
Kommentit (8)
Arvasin että ne lääkäreittenki rokoteprosentit on propagandaa.
Kyllähän tuo on ollut koko ajan tiedossa, että lääkäreistä noin 95% on ottanut rokotteen.
No nuo hörhöläkärit on hyvin pieni osuus ja työskentelevät jossain privaatissa Pörriäisellä tms. Onhan siellä näitä kilpirauhastyyppejä ym. vaihtoehtohäröilijöitä mukana. Eivät siis työskentele siellä kovan sairaalamedisiinan maailmassa lainkaan. Itsellä ei näitä toimistorottia kohtaan juuri kunnioitusta ole muutenkaan, tämä piikkivenkoilu vaan vähentää sitä vähääkin arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
No nuo hörhöläkärit on hyvin pieni osuus ja työskentelevät jossain privaatissa Pörriäisellä tms. Onhan siellä näitä kilpirauhastyyppejä ym. vaihtoehtohäröilijöitä mukana. Eivät siis työskentele siellä kovan sairaalamedisiinan maailmassa lainkaan. Itsellä ei näitä toimistorottia kohtaan juuri kunnioitusta ole muutenkaan, tämä piikkivenkoilu vaan vähentää sitä vähääkin arvostusta.
Itse asioin prikaatissa, ei yhtään k-piikkiä siihen olen liian arvokas. Jonotapa kiltisti yhä pitenevissä jonoissa. Rahalla saa ja hevosella pääsee edelleen.
Joo ei tarvi jonottaa, olen itse erikoislääkäri isossa sairaalassa. Jos privaattia tarvii, en todellakaan edes kuse noihin hörhöihin päin.
Ei oo paljo mainoskampanjat tuosta muuttuneet😂
Joissakin jutuissa sanotaan että rokottamattomia hoitajia olisi vain prosentti, joissakin jutuissa luku on taas paljon isompi. Mutta ihan hölmö tuo pakkorokotus tässä tilanteessa, se saa aikaan vain ihmisten kahtiajakoa ja ikävää työilmapiiriä. Eikä se ainakaan suojaa potilaita, jos rokotetut oireettomat koronaa sairastavat voivat tulla töihin..