Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies siirsi kesälomaa eikä l

Vierailija
10.06.2015 |

Olisin toivonut että mies pitää kesälomaa jo hieman ennen mun laskettua aikaa, sillä meillä kaksi energistä lasta jotka haluavat pyistoilla, pyöräillä, käydä rannalla, eiitelevät ja tarviivat välien selvittelijää.... Miehestä taas "tylsää ja turhaa" lomailla kun kuitenkaan pääse reissaamaan kauemmas h-hetkeä odotellessa ja sopi kesäloman alkamisajan vasta 5pv lasketun ajan hälkeen. Sanoi mulle,mwttä pyydä kaveriperheiltä apua että veisi meidän isompia uimaan tai puistoon jos et itse jaksa. Ja jos vauva syntyy ennemmin niin alkaahan hänellä sitten heti isyysloma. Mutta nyt lomailee siis elokuussa ja silloin jo esikoinen menee kouluun ja keskimmäinenkin ilmoitettu jatkamaan päiväkodissa...mikä hyöty miehen lomailla silloin?! Vauvahan on mussa ja tississä kiinni.... Argh!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi virheet, terv. Lukihäiriöinen äiti

Vierailija
2/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miksi miksi hankit tälle miehelle lisää lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miksi miksi hankit lisää lapsia kun laitat keskimmäisenkin päiväkotiin.

Vierailija
4/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinen saa halutessaan olla kotona vaikka koko ajan, mutta itse toivoo että saisi olla päiväkodissakin välillä. Ollut siellä siis ja viihtyy ja tykkää kavereista, jatketaan osaviikkohoidolla. Ap

Vierailija
5/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä voi viedä niitä lapsia puistoon tai rannalle tai osaa selvitellä välejä? Oletko ihan vuodepotilas vai onko hankala raskaus?

Vierailija
6/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies. Nyt pistät ruotuun sen!

Vierailija
7/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai minä sitten vien lapsia niihin. Mutta olen giimeisilläni ja lapset silloin (ja nyt) kotina lomailemassa, olisihan se isä saanut olla lomalla samaan aikaan ja virkeänä keksinyt lapsille kesälomaohjelmaa! Mitä järkeä isän lomailla kun vanhinkin päivät jo koulussa....

Vierailija
8/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päivähoitoikäiset lapset tee päätöstä siitä menevätkö päivähoitoon vai ovatko kotona!

Vierailija
9/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten koulun ja päiväkodin alettua mies keksii isommille lapsille iltapäivä- ja iltaohjelmaa jotta sinä saat keskittyä rauhassa synnytyksestä palautumiseen ja uuteen vauvaan...

Vierailija
10/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan mies muutenkin (töissä ollessa) kotona illat, kolmelta tulee aina töistä. Mutta olis nyt lomaillut kun minä viimeisilläni ja puuhannut kesäohjelmaa meidän lapsille. Ap

Vierailija
11/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on myös sitä varten että isä voi rentoutua ja tehdä omia juttua, joten ymmärrän täysin tuon ratkaisun. Kaiken lisäksi jos tulee päivittäin kotiin jo klo 15 jälkeen niin ehtii lasten kanssa kyllä touhuta työpäivänäkin.

Vierailija
12/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:01"]

Ei päivähoitoikäiset lapset tee päätöstä siitä menevätkö päivähoitoon vai ovatko kotona!

[/quote]

Ei, me vanhemmat tehdäänpäätös. Mikä siinä on ongelmana? Ap

Vierailija
13/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:16"]

Loma on myös sitä varten että isä voi rentoutua ja tehdä omia juttua, joten ymmärrän täysin tuon ratkaisun. Kaiken lisäksi jos tulee päivittäin kotiin jo klo 15 jälkeen niin ehtii lasten kanssa kyllä touhuta työpäivänäkin.

[/quote]

en kyl todellakaan ajattele noin, että tässä tilanteessa isän tulisi pitää lomaa eri aikaan kuin lapset kotona...

mutta totta että ehtii touhta ja niin hän tekee, nytkin iltaisin vie lapsia ulos jne. Ap

Vierailija
14/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiköhän isän läsnäolo auta enemmän siinä vaiheessa kun vauva on syntynyt?

Vierailija
15/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:16"]Loma on myös sitä varten että isä voi rentoutua ja tehdä omia juttua, joten ymmärrän täysin tuon ratkaisun. Kaiken lisäksi jos tulee päivittäin kotiin jo klo 15 jälkeen niin ehtii lasten kanssa kyllä touhuta työpäivänäkin.
[/quote]

Millon on äidin kesäloma?

Vierailija
16/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:41"]Olisin toivonut että mies pitää kesälomaa jo hieman ennen mun laskettua aikaa, sillä meillä kaksi energistä lasta jotka haluavat pyistoilla, pyöräillä, käydä rannalla, eiitelevät ja tarviivat välien selvittelijää.... Miehestä taas "tylsää ja turhaa" lomailla kun kuitenkaan pääse reissaamaan kauemmas h-hetkeä odotellessa ja sopi kesäloman alkamisajan vasta 5pv lasketun ajan hälkeen. Sanoi mulle,mwttä pyydä kaveriperheiltä apua että veisi meidän isompia uimaan tai puistoon jos et itse jaksa. Ja jos vauva syntyy ennemmin niin alkaahan hänellä sitten heti isyysloma. Mutta nyt lomailee siis elokuussa ja silloin jo esikoinen menee kouluun ja keskimmäinenkin ilmoitettu jatkamaan päiväkodissa...mikä hyöty miehen lomailla silloin?! Vauvahan on mussa ja tississä kiinni.... Argh!
[/quote] miksi keskimmäinen menee päiväkotiin, jos kumpikin olette kotona

Vierailija
17/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:19"]

Ja eiköhän isän läsnäolo auta enemmän siinä vaiheessa kun vauva on syntynyt?

[/quote]

Riippuu paljonko kipuja on. Itselläni on toisessa ja kolmannessa raskaudessa ollut niin paljon ja kauan kipuja, että enemmän miehestä olisi ollut hyötyä kotona ennen synnytystä. 

Vierailija
18/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ollut kiva kun mies on pitänyt ensin isyyslomat ja pian sen jälkeen kesäloman kun vauva on syntynyt. Enemmän hyötyä mielestäni niin päin (tosin esikoinen oli 1v ja kotihoidossa). Mutta ymmärrän että lapsille olisi mukavampi kun isä olisi samaan aikaan lomalla kuin hekin, edes hetken aikaa. Mielestäni erikoista tuossa oli että miehesi kehottaa kuormittamaan muita jotta saa viettää kesälomaansa "rauhassa", sen perusteella ei anna kuvaa isästä jolle lapset menee edelle.

Vierailija
19/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei aillon menekään päiväkotiin, mutta ärsyttää että mies otti lomansa niin kun jo ilmoitettu että menee tass hoitoon ja toinen menee joka tapauksessa kouluun, nyt olisi pitkä tarpeellinen aika lomailla lasten kanssa! Mulla jo selkäsärkyjä ja olen oksennellut 8kk, kyllä miestä tarvittais hieman ennen laskettua jo. Ap

Vierailija
20/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:43"]

Miksi miksi miksi hankit tälle miehelle lisää lapsia?

[/quote]

Miksi hankit itsellesi lisää lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi