"Kiva" huomata, että väärä mies tuli
Valittua. Olen soimannut tästä itseäni, selittänyt sen masennuksella yms. Viimeistään siinä vaiheessa olin ns" paskat housussa" kun huomasin olevani raskaana 15 sitten ja 11v sitten uudestaan. Hän ei kohtele mua kuin naista - ei himoitse, ei halua; ei mitään. Silloinkun oli seksiä niin se oli pikaista ja takaapäin. Laitoin jalat ristiin koska en saanutt nautintoa - olisi ehkä pitänyt puhua, mutta lapsuudenkodista saatu puhumattomuuden malli oli näköjään ainoa mitä osaan käyttää. Olin pitkään surullinen, "en kelpaa kellekään" ja varmaan vähän itsetunnon kohotusta (tyhmää,tiedän) hain netin chattipalstoilta. Kohdalle osui pari kusipäätä kunnes kolahti. Tässä sitä on vuos vehdattu silloin tällöin vieraan miehen seurassa nauttien seksistä joka minua tyydyttää ja salaistakin. Se tunne kun tuntee olevansa yhtä on mieletön. En osaa edes katua tekojani. Olen elänyt ja olen saanut munaa - kunnolla. Että kiitos vaan sinne jos tunnistit itsesi - jos taas eksyit palstalle. Pus.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:15"]Miten joku voi tehdä noin huonoja päätöksiä? En ymmärrä. Yksinäisyyden pelko tai vauvakuumeko se järjen sumentaa?
[/quote]
No niinpä :( En tiedä..aika paljpn järkyttäviä juttuja sattunut menneisyydessä ja veikkaan että olen kilkenut "koomassa" useamman vuoden..surullista. oon jo yli 40 eikä se elämä tästä varmaan enää muutu:( en saanut haaveilemaa onnellista loppuelämää:(ap
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:15"]
Miten joku voi tehdä noin huonoja päätöksiä? En ymmärrä. Yksinäisyyden pelko tai vauvakuumeko se järjen sumentaa?
[/quote]
Elämäm koululaiset alapeukkuttavat. Olkaa hyvä vain, jos se tuo teille jotakin lohtua. :) -2
Mikset saa? Jätät nykyisen ja nautit elämästä yksin tai salaisen seuralaisen kanssa.
Mutta salainen on mun iltojeni ilo <3ap
Ap, kirjoitat kuin minun elämästäni. :) Tosin en harrasta seksiä kenenkään kanssa, mutta salainen suhde on kyllä. Ja masennuksella ja elämän järkyttävillä sattumuksilla minäkin selitän valintaani. Oletko harkinnut eroa miten vakavasti?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:20"]
Miten joku voi tehdä noin huonoja päätöksiä? En ymmärrä. Yksinäisyyden pelko tai vauvakuumeko se järjen sumentaa?
[/quote]
Elämäm koululaiset alapeukkuttavat. Olkaa hyvä vain, jos se tuo teille jotakin lohtua. :) -2
[/quote]
Akateemisesti koulutettu alapeukuttaa, koska parinvalinnassa vaikuttavat monet eri seikat. Itsetunto, kiintymystyyli, aiempi suhdehistoria ja oma persoonallisuus. Kuvittelet ylimielisenä heittäväsi nokkelaa kritisointia kun tosiasiassa käytät energiaasi vain morkataksesi alatyylisesti aloittajan epäonnistuneita (mutta inhimillisiä) virheitä :)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:15"]Miten joku voi tehdä noin huonoja päätöksiä? En ymmärrä. Yksinäisyyden pelko tai vauvakuumeko se järjen sumentaa?
[/quote]
No niinpä :( En tiedä..aika paljpn järkyttäviä juttuja sattunut menneisyydessä ja veikkaan että olen kilkenut "koomassa" useamman vuoden..surullista. oon jo yli 40 eikä se elämä tästä varmaan enää muutu:( en saanut haaveilemaa onnellista loppuelämää:(ap
[/quote]
Tuntemistani 40-50-vuotiaista pariskunnista on kourallinen eronnut vuoden aikana. Samanlaisia ovat kertoneet parisuhteestaan nyt jälkeenpäin eli läheisyyttä ei juuri ollut ja muitakin osapuolia oli kuvioissa. Kuinka olet ajatellut omalla kohdallasi edetä?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:25"]Ap käy suomi24 chatissa
[/quote]
Ei käy. Kävi yhdessä toisessa. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:24"]Ap, kirjoitat kuin minun elämästäni. :) Tosin en harrasta seksiä kenenkään kanssa, mutta salainen suhde on kyllä. Ja masennuksella ja elämän järkyttävillä sattumuksilla minäkin selitän valintaani. Oletko harkinnut eroa miten vakavasti?
[/quote]
Kyllä tässä joku ratkaisu pitää tehdä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:24"]Ap, kirjoitat kuin minun elämästäni. :) Tosin en harrasta seksiä kenenkään kanssa, mutta salainen suhde on kyllä. Ja masennuksella ja elämän järkyttävillä sattumuksilla minäkin selitän valintaani. Oletko harkinnut eroa mite
n vakavasti?
Kiva kun löytyy kohtalotovereita :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:20"]
[/quote]
[/quote]
Akateemisesti koulutettu alapeukuttaa, koska parinvalinnassa vaikuttavat monet eri seikat. Itsetunto, kiintymystyyli, aiempi suhdehistoria ja oma persoonallisuus. Kuvittelet ylimielisenä heittäväsi nokkelaa kritisointia kun tosiasiassa käytät energiaasi vain morkataksesi alatyylisesti aloittajan epäonnistuneita (mutta inhimillisiä) virheitä :)
[/quote]
Minä haluaisin ihan oikeasti tietää, miten joku voi tehdä noin isoja virheitä, ja vielä hankkia lapsenkin itselleen täysin sopimattoman kumppanin kanssa. Ymmärrän, että joku voi aloittaa suhteen siksi, että tyyppi on jännittävä, ja lopettaa sen myöhemmin arjen astuessa kuvioihin, mutta kyllähän nyt perheen perustamiseen tarvitaan kumppanki, joka on ennen kaikkea yhteensopiva omien arvojen ja tavoitteiden ja oman persoonallisuuden kanssa. -2
Joo, ja ihmiset ja tilanteet ja olosuhteethan ei koskaan muutu. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:15"]
Joo, ja ihmiset ja tilanteet ja olosuhteethan ei koskaan muutu. Huoh.
[/quote]
Ihminen ei muuten perusluonteeltaan muutu mihinkään elämänsä aikana.