Sarjayksiavioiset ovat moraalisesti muita parempia
Tärkeintä on olla olematta kahden partnerin kanssa samanaikaisesti. Sillä ei ole merkitystä, kuinka monen kanssa on esim. yhden vuoden aikana yhteensä. Pääasia että jalassa on vain yksi pari sukkia kerrallaan.
Kommentit (8)
Tarhayksisarviset eivät ole niin harvinaisia kuin villiyksisarviset. Next!
Mikä logiikka tossa on? Ole vaan reilusti poly jos haluat nauttia muistakin.
Vierailija kirjoitti:
En voi koska se on moraalisesti väärin. Olen mieluummin joka kuukausi eri ihmisen kanssa ja dumppaan sen edellisen aina päivää ennen seuraavaa. Minulle tulee paljon parempi olo näin ja voin hyvällä omalla tunnolla katsoa kohti tulevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi koska se on moraalisesti väärin. Olen mieluummin joka kuukausi eri ihmisen kanssa ja dumppaan sen edellisen aina päivää ennen seuraavaa. Minulle tulee paljon parempi olo näin ja voin hyvällä omalla tunnolla katsoa kohti tulevaa.
Oot normi sinkku et aviossa oleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä muiden yläpuolelle nostava jeesustelija. Avoimet suhteet ovat mielestäsi väärin? Jos Sinä niin ei muutkaan. Tuputa moraalisaarnojasi peilikuvallesi. Muita ne eivät kiinnosta.
Aloitus lienee sarkasmia, jossa on pointtinsa. Olen itsekin usein ihmetellyt joidenkin hurskastelua esimerkiksi pettämiseen liittyen. Onko todella paljon pahempi sortua kerran vaikkapa 60 vuotta kestävässä liitossa kuin hylätä kumppani aina vuoden tai parin välein? Miksi nämä ihmiset kehuskelevat, miten eivät ole koskaan pettäneet jne? Kyllä sinä olet pettänyt, jos varsinkin olet luvannut rakastaa myötä- ja vastamäessä, mutta sitten lähdetkin kalppimaan, kun alkaa vähän kyllästyttää.
Nainen, joka vahtii tavaraansa on painonsa arvoinen kultaa.
En käytä sukkia.