En voi kahvitauolla puhua erään työkaverini kuullen yhtään mitään
Lynkkaa ihan kaiken mitä minä sanon. En ymmärrä mitä hänellä on minua vastaan. En kysynyt yhtään mitään mielipidettä, tokaisin vain yhden asian joka pitää muistaa. Jo hän oli heti arvostelemassa sen. Jäi oikeeasti varmaan haavi auki tällä erää.
Mitä tollasen kanssa voi tehdä, en jaksa enää antaa olla omassa arvossaan... Puuh
Kommentit (7)
miksi muutat käytöstäsi sen toiveiden mukaan?
Vähän ryhtiä jatkat ihan omana isenäsi, riippumatta sen yhden mielipiteistä.
Jos kyseessä ei ole vittuilu-sanaa käyttävä - eli todennäköisesti vanhempi ihminen, niin älä käytä sanaa vittuilla.
Monet meistä pitävät sanan käyttäjiä ääliöinä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:00"]
Jos kyseessä ei ole vittuilu-sanaa käyttävä - eli todennäköisesti vanhempi ihminen, niin älä käytä sanaa vittuilla.
Monet meistä pitävät sanan käyttäjiä ääliöinä.
Juuri sen takia sitä pitääkin käyttää. Se pitää kaltaisenaan ja sekös vituttaa.
[/quote]
Sillä on joku alemmuuskompleksi, jatka samaan malliin vaan, ignooraa ne kommentit. Eiköhän se joskus väsy omaan kusipäisyyteensä.
Kysy ensi kerralla ihmetellen, että "Oletko muuten huomannut, että olet mun kanssani aina eri mieltä, mitä ikinä sanonkin? Aika hassu sattuma!" Ehkä se tajuaa hienovaraisesta vihjeestä, jos ei, niin seuraavalla kerralla sano: "Musta tuntuu aivan kuin yrittäisit joka kerta lytätä mielipiteeni ja se tuntuu vittuilulta. Eihän se varmaan sitä ole etkä tarkoita pahaa, mutta musta olisi mukavampaa, jos et tekisi sitä." Kannattaa olla niin sopuisa kuin vain kärsivällisyyttä riittää, koska jos asian esittää hyökkäävästi niin toinen menee helposti puolustuskannalle ja voi vaikka suuttua. Mukavampaa kaikille :)
Minä käyttäydyn tuolla tavalla henkilöä kohtaan, joka tietää kaikesta ihan kaiken!
Kysyt siltä onko sillä joku ongelma?
Tai sanot "tuo kuulostaa ihan vittuilulta, onko se sitä?"