Mistä johtuu, että jotkut rakastavat ja jotkut inhoavat sipulia yli kaiken?
Kommentit (14)
Niin pätee. Sienet myös listalla, kuten homejuusto. Mä rakastan näitä kaikkia.
Meillä isä inhosi sipulia niin paljon että sitä ei koskaan saanut edes säilyttää keittiössä. Raa'an sipulin haju on kuulemma niin kamala. Itse rakastan sipulia ja valkosipulia.
Mistä johtuu, että toinen tykkää jäätelöstä ja toinen ei voi sietää.
Mistä ihmeestä voi johtua.
Aspergerien aisti ja aliherkkyydet
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä voi johtua.
No en ole kuullut kenestäkään, joka ei voisi sietää jäätelöä.
Top3 inhokkini:
1. Sipuli
2. Kaali
3. Lanttu
Kaikki muu menee.
Osalla varmaan tulee aidosti huono olo sipulista eikä elimistö siedä sitä, mutta on myös monia, jotka ovat vain olleet ennakkoluuloisia lapsesta asti. Syövät hyvällä ruokahalulla, jos eivät tiedä ruuan sisältävän sipulia. Näitä aikuisia nakit ja muusi-tyyppejä on nykyään paljon, ei sipulia, ei sieniä… ja kyse onkin vain siitä, mitä on tottunut syömään.
Minä väitän että kukaan ei rakasta sipulia. Oletko muka kuullut jonkun rakastavan ja vieläpä yli kaiken sipulia? Enemmän kuin läheisiään. Kukaan ei rakasta minkäänlaista ruokaa!
Vierailija kirjoitti:
Osalla varmaan tulee aidosti huono olo sipulista eikä elimistö siedä sitä, mutta on myös monia, jotka ovat vain olleet ennakkoluuloisia lapsesta asti. Syövät hyvällä ruokahalulla, jos eivät tiedä ruuan sisältävän sipulia. Näitä aikuisia nakit ja muusi-tyyppejä on nykyään paljon, ei sipulia, ei sieniä… ja kyse onkin vain siitä, mitä on tottunut syömään.
Minulla vaimo oli änkenyt sipulia ruokaan pari viikkoa sitten. Hyvin vähän, en huomannut syödessä. Oksensin tunnin myöhemmin, ja paljastui että sipuliahan siinä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä voi johtua.No en ole kuullut kenestäkään, joka ei voisi sietää jäätelöä.
Ja minä tunnen kymmeniä jotka eivät syö jäätelöä, se suorastaan inhottaa heitä.
Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä voi johtua.No en ole kuullut kenestäkään, joka ei voisi sietää jäätelöä.
Pieniä on maailmasi, rassukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tunnen kymmeniä jotka eivät syö jäätelöä, se suorastaan inhottaa heitä.
Ohis.
Sama täällä.
En tiedä, mutta veikkaan, että jokin geneettinen ominaisuus. Minä tai isäni ei olla ikinä siedetty sipulin makua.