Sanna Ukkolalta taas loisto ulostulo antirasismin vasemmistolaisesta luonteesta
Mahtuuko woke-porukalla enää yhtään enempää herneitä nenään, tässä taas yksi. Sanna on oikeassa.
Intersektionaalinen marxilainen feminismi -ideologia ei vähennä vastakkainasettelua, se lisää sitä, koska tavoitteena on vallankumous, eikä vallankumoukset synny ilman vastakkainasettelua.
Kommentit (16)
Anti-rasismi lähentelee hulluudessaan jo toisen äärivihervasemmiston hihhuloinnin anti-fasismin hulluutta.
Timo Haapala pilkkasi persuja uusimmassa kolumnissaan.
Kiitos Sanna että pilkkaat kommareita!
Vierailija kirjoitti:
Anti-rasismi lähentelee hulluudessaan jo toisen äärivihervasemmiston hihhuloinnin anti-fasismin hulluutta.
Niin, antifasismihan on sitä, että kaikki muut ovat nazeja paitsi sinä itse.
Oon jo kauan sitten huomannut, että anti-rasistit ovat rasistisempia kuin rasistit itse. Näkevät kaikki vähemmistöläiset ressukoina, joita valkovuotoritarien pitää puolustaa, auttaa ja pelastaa. Kun eihän ne itse osaa, kykene tai voi. Välillä he kiljuvat rasistille, että "näissä asioissa pitää kuunnella vähemmistöläisiä itseään", mutta itse eivät sitä neuvoa noudata. Kun ovat niin hyviksiä.
Mistä tällainen ääriajattelu kumpuaa? Tarkoitan tässä suurempaa ilmiötä taustalla. Onko kyse vapaan kasvatuksen tuloksesta vai mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, antifasismihan on sitä, että kaikki muut ovat nazeja paitsi sinä itse.
Pidätyskuvakollaasi USA:sta antifasisteista:
https://preview.redd.it/zqv29vk07r771.jpg?width=640&crop=smart&auto=web…
Jokainen voi vetää omat johtopäätökset millaisista ihmisistä on kyse. Aitoja poliisin ottamia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tällainen ääriajattelu kumpuaa? Tarkoitan tässä suurempaa ilmiötä taustalla. Onko kyse vapaan kasvatuksen tuloksesta vai mistä?
Jos asia todella kiinnostaa niin katso tämä pitkä video asiasta:
Valottaa aika hyvin ilmiön taustaa ja historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tätä myös miettinyt. Koko ideoligia kategorioineen ja termeineenhän jakaa yksilöt tiukasti ryhmiin, lähinnä yksilöiden ns. rodullisen taustan perusteella. Eli rasismia räikeimmillään.
Tainnut Turkkila taas ottaa Sannan näppiksen haltuun
Positiivinen syrjintä=syrjintää ihonvärin vuoksi.
Kaksi tasavertaista hakijaa, joista toisella etninen tausta.
Valkoinen työntekijä ei saa työtä ihonvärinsä vuoksi, sillä firma/valtio/kunta on sitoutunut vähemmistöjen suosimiseen toiminnassaan.
Seurauksena matalapalkka-alojen etnistyminen, bussikuskit, taksit ym.
Onkohan ihan viisasta noudattaa orjayhteiskuntien perinnettä ja palkata vain etnisiä tekemään ns. hanttihommat.
Toisaalta mukavahan sitä on soitella banjoa päärakennuksen kuistilla kun toisenväriset poimivat satoa pellolla :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asia todella kiinnostaa niin katso tämä pitkä video asiasta:
Valottaa aika hyvin ilmiön taustaa ja historiaa.
Kammottavan hyvin ennustanut tulevaisuutta vuonna 1984, oppilaat nauraa hänen esimerkeilleen, jotka ovat todellisuutta tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Timo Haapala pilkkasi persuja uusimmassa kolumnissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tainnut Turkkila taas ottaa Sannan näppiksen haltuun
Eikö muuta tullut mieleen?
Ei ole woke-keisareilla vaatteita. Sannan huomiot on virkistäviä.