Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä äidin hautajaisiin mukaan?

Vierailija
03.02.2022 |

Ollaan tapailtu vasta hetki eikä äiti ehtinyt nähdä miestä ollenkaan kun kuoli niin äkillisesti. Onko ok ottaa mies hautajaisiin mukaan?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun äitini yllättäen kuolisi, niin mulla ei olisi aikaa eikä halua palstailla. Saati sitten lirkutella tuoreen miesystävän kanssa.

Vierailija
42/49 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun äitini yllättäen kuolisi, niin mulla ei olisi aikaa eikä halua palstailla. Saati sitten lirkutella tuoreen miesystävän kanssa.

Näin se menisi kaikilla muilla, mutta ap:n tarina onkin vain keksitty juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelukumppanini äiti kuoli, kun olimme seurustelleet nelisen kuukautta. Ei tullut mieleenkään mennä hautajaisiin, eikä mua edes pyydetty. Hyvin ymmärrettävää, koska en ollut tavannut vielä edes hänen kaikkia lapsiaan tai muitakaan sukulaisia. Hautajaiset ovat mielestäni ensisijaisesti omaisille, huono tilaisuus tavata ihmisiä ensimmäistä kertaa. En itse haluaisi heikolla hetkelläni tutustua keneenkään, tutustumiset sitten mukavammissa merkeissä.

Vierailija
44/49 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaiset ei ole se paikka, johon tullaan esittelemään viimeisin poika- tai tyttöystävä. Jos olet jo muuttanut hänen kanssaan yhteen, on asia aivan toinen.

Vierailija
45/49 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat ottaa miehen mukaan ja mies on halukas tulemaan, ei ole MITÄÄN estettä, ettetkö voisi häntä mukaan ottaa. Oletan nyt, että kyseessä ei ole mikään satunnainen säätö vaan miesystävä, tuore toki, mutta silti. Ehdottomasti miesystävä mukaan.

Eri asia sitten pohtia, tuleeko mies laskemaan kukkalaitteet kanssasi vai laittaako esim oman adressin.

Vierailija
46/49 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/49 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tuttavuus hautajaisiin esiteltäväksi? Todellakin? On melkein sama kuin sanoisi, ettei hätää, yksi meni mutta tässä uusi tilalle.

Vierailija
48/49 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautajaiset ei ole se paikka, johon tullaan esittelemään viimeisin poika- tai tyttöystävä. Jos olet jo muuttanut hänen kanssaan yhteen, on asia aivan toinen.

Mun sisko tuo kaikkiin juhliin uusimman poikaystävänsä, toi myös isän, äidin ja veljen hautajaisiin. Samoin tuo jannuja  myös kaikkiin häihin, yo-juhliin, rippijuhliin, kastetilaisuuteen ym. Ja aina eri kaveri. Tämä on tosi ikävää ja tulee tunne, että sisko ei yhtään arvosta meitä muita. Kaiken lisäksi siskolle ja sen nyksällä on tapana heti aluksi kysellä milloin syödään ja sitten kun kupu on täynnä niin häivytään ja yleensä eväitten kanssa. Myöhemmin sitten kuvista arvuutellaan, että olikohan tuo jantteri se Pena vai Arska vai Retsi. Olen jo tyttärilleni sanonut, että siskon ei tarvitse tulla hautajaisiini, jollei tule yksin tai ei ole vähintään vuotta seurustellut nyksän kanssa.

Vierailija
49/49 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xxx