Älkää panko kaikkia laskuja automaattiveloitukseen
ettei käy niin kuin Maunulan muumiolle, oli ollu 6 vuotta muumioituneena kämpässään, kukaan ei koskaan käyny kattomassa, ei varmaan ollu ystäviä eikä läheisiä, laskut meni automaattisesti tililtä ja Kelan korvaukset juoksi. Tällaista skenaariota ite pelkään.
Kommentit (7)
Ei tulisi mieleenkään, mutta en pelkää Maunulan kohtaloa, epäilen laskujen oikeellisuutta ja tarkistan ne itse ennen kuin maksan ne.
ei voi enää suoravelottaa,ne pitää hyväksyä,ainakin osa on mulla niin,esim sähköasku ja vuokra
Vierailija kirjoitti:
ei voi enää suoravelottaa,ne pitää hyväksyä,ainakin osa on mulla niin,esim sähköasku ja vuokra
E-laskun voi laittaa automaattisesti maksettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän perheen jossa vaimo menehtyi mutta kukaan perheestä ei asiaa huomannut, jopa parin seksielämä jatkui ennallaan.
Vaimo vain istua törötti telkkarin ääressä. Vieraita kun heillä kävi. Tuo nainen oli 35+ eli NS "näkymätön". Lopulta asia huomattiin kun koira vei häneltä jalkaluun makuupaikkaansa, kuolinaika ei selvinnyt koskaan.
Ei saisi nauraa..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla lähes kaikki laskut tulee e- laskuina ja maksun olen ajastanut automaattisesti, jotkut toistuvat olen ajastanut myös itse, riittää kun hyväksyy kerran.
Kuka tässä nyt sitten niin kuin kärsi vahinkoa, jos ei lasketan kelan turhaan maksamia tukia?
Itse en kyllä laita mitään laskua automaattivelotukseen, haluan liipaista itse maksuun kaikki laskut. Joskus on sellainenkin tilanne että joutuu siirtämään jonku lakun myöhemmin maksettavaksi.
Tiedän perheen jossa vaimo menehtyi mutta kukaan perheestä ei asiaa huomannut, jopa parin seksielämä jatkui ennallaan.
Vaimo vain istua törötti telkkarin ääressä. Vieraita kun heillä kävi. Tuo nainen oli 35+ eli NS "näkymätön". Lopulta asia huomattiin kun koira vei häneltä jalkaluun makuupaikkaansa, kuolinaika ei selvinnyt koskaan.