Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää panko kaikkia laskuja automaattiveloitukseen

Vierailija
03.02.2022 |

ettei käy niin kuin Maunulan muumiolle, oli ollu 6 vuotta muumioituneena kämpässään, kukaan ei koskaan käyny kattomassa, ei varmaan ollu ystäviä eikä läheisiä, laskut meni automaattisesti tililtä ja Kelan korvaukset juoksi. Tällaista skenaariota ite pelkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perheen jossa vaimo menehtyi mutta kukaan perheestä ei asiaa huomannut, jopa parin seksielämä jatkui ennallaan.

Vaimo vain istua törötti telkkarin ääressä. Vieraita kun heillä kävi. Tuo nainen oli 35+ eli NS "näkymätön". Lopulta asia huomattiin kun koira vei häneltä jalkaluun makuupaikkaansa, kuolinaika ei selvinnyt koskaan.

Vierailija
2/7 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään, mutta en pelkää Maunulan kohtaloa, epäilen laskujen oikeellisuutta ja tarkistan ne itse ennen kuin maksan ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi enää suoravelottaa,ne pitää hyväksyä,ainakin osa on mulla niin,esim sähköasku ja vuokra

Vierailija
4/7 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei voi enää suoravelottaa,ne pitää hyväksyä,ainakin osa on mulla niin,esim sähköasku ja vuokra

E-laskun voi laittaa automaattisesti maksettavaksi.

Vierailija
5/7 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän perheen jossa vaimo menehtyi mutta kukaan perheestä ei asiaa huomannut, jopa parin seksielämä jatkui ennallaan.

Vaimo vain istua törötti telkkarin ääressä. Vieraita kun heillä kävi. Tuo nainen oli 35+ eli NS "näkymätön". Lopulta asia huomattiin kun koira vei häneltä jalkaluun makuupaikkaansa, kuolinaika ei selvinnyt koskaan.

Ei saisi nauraa..

Vierailija
6/7 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla lähes kaikki laskut tulee e- laskuina ja maksun olen ajastanut automaattisesti, jotkut toistuvat olen ajastanut myös itse, riittää kun hyväksyy kerran.

Vierailija
7/7 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä nyt sitten niin kuin kärsi vahinkoa, jos ei lasketan kelan turhaan maksamia tukia?

Itse en kyllä laita mitään laskua automaattivelotukseen, haluan liipaista itse maksuun kaikki laskut. Joskus on sellainenkin tilanne että joutuu siirtämään jonku lakun myöhemmin maksettavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä