Omikronin oireet?
Mulla on ollut nyt kolme päivää kuumetta päälle 38 astetta, selkäkipua, lihaskipuja, yskää, kurkkukipua ja nyt nuhaakin. Voiko olla omikronia vai onko kenties influenssaa? En jaksa mennä testiin ja Buranalla/Panadolilla saan kuumeen alenemaan tarvittaessa.
Kommentit (10)
Odotas, mä katson mun kristallipallosta.
-Joo, kyllä tää on nyt koronaa. Mut on deltaa.
Omikronia pöpöistä eniten liikkeellä, todennäköisesti sitä. Mutta voi olla muutakin...
Influenssaa ei ole liikkeellä ollenkaan, se on koronaa.
Läheisellä oli juuri korona ja siinä oli kuumetta, lihassärkyä ja päänsärkyä ja kovaa väsymystä, hetken ajan oli ruokahaluttomuutta ja kuvottavaa oloa, mutta se ei ollut pääoire.
Mulla oli vatsa löysällä ja yllättäen nenästä alkoi valua verta. Ohi meni, ihan sama. Illalla töihin.
Kotitesti ei tunnista koronaa hyvin. Miehelläninoli pcr-testivarmennettu korona ja kovia oireita, ja kotitesti oli koko ajan silti negatiivinen.
Omikron on tartuttavimmillaan 3-6 päivää oireiden alusta, joten pysyttele karanteenissa ainakin sen ajan ja käytä sen jälkeen vielä n viikon ajan ffp2-maskia kodin ulkopuolella.
Kotitesti löytyi ja korona se ois sen mukaan mulla. Toissayönä oli sellainen olo kuin ois jäänyt katujyrän alle ja viime yönä nukahdin siihen, että palelin ja oli hirveä olo. Epäilinkin, että ei ole tavalliata flunssaa tämä. Problem solved. 🙂
T. Ap
P.S. Millaisia oireita teillä muilla on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Influenssaa ei ole liikkeellä ollenkaan, se on koronaa.
Läheisellä oli juuri korona ja siinä oli kuumetta, lihassärkyä ja päänsärkyä ja kovaa väsymystä, hetken ajan oli ruokahaluttomuutta ja kuvottavaa oloa, mutta se ei ollut pääoire.
Muistuttaa todella paljon influenssaa tämä, kun alkoi voimakkaalla selkäkivulla ja lihaskivuilla sekä korkeahkolla kuumeella (mulle päälle 38 astetta on korkea kuume). Nyt on ollut "kaverina" päänsärky myös. Taidan jättää Buranan, kun on koronaa, kun sehän pahensi oireita. Täytyy ottaa vain Panadolia siis.
Sitä en tiedä, voiko kotitestistä saada väärän positiivisen. Ei ilmeisesti?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Parane pian.
Kiitoksia ❤
Ap
Mulla on yksi korona-kotitestikin jossain, mutta ei ole voimia etsiä sitä.