Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä löydän oikeasti hyvän hammaslääkärin (pks)??

10.06.2015 |

Nyt olisivat hyvät neuvot kalliit.

Aiemmin olen käynyt lääkärillä, jonka ammattitaitoon en ole koskaan oikein luottanut, ja nyt kun hänen tekemänsä suurehkon hammasremontin tulokset ovat alkaneet murentua pois, haluan vaihtaa tekijää. Maksoin jo viimeksi itseni kipeäksi paikoista ja juurihoidoista, ja tuntuu aivan hirveältä ettei tulos kestänyt paria vuotta pidempään! Bruksismin jälkiä ko. lääkäri ei purukalustossani ole havainnut, joten en tiedä selittääkö sekään tapahtunutta.

Mutta millä kumman keinolla osaan valita lääkärin, joka tietää mitä tekee? Viimeksi valitsin vain googlen hakutuloksista paikan Helsingin keskustasta, koska siellä minun on helppo käydä ja nettisivut vaikuttivat kivoilta. Miten sitä muutenkaan näitä valintoja tekisi? Onko kalliimpi aina parempi? Lähimmiltä tuttaviltani en ole saanut suosituksia, osalla niin täydelliset hampaat ettei paikkoja juurikaan ole laitettu ja ne joille on laitettu, eivät ole tyytyväisiä.

Osaisiko joku neuvoa keinon, jolla voi löytää hyvän hammaslääkärin? Toki myös suoria suosituksia saa antaa, etenkin jos sinulle on tehty juurihoitoa ja suuria paikkauksia ja olet tyytyväinen tulokseen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kaukana Oralista. Hammashaltijoilla olen saanut hyvää palvelua, tosin joka minun hammastani juurihoiti ei enää ole heidän palveluksessaan vaan Aurodenssillä, nimi on 

Anne Hakomäki.

Vierailija
2/15 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:35"]

Pysy kaukana Oralista. Hammashaltijoilla olen saanut hyvää palvelua, tosin joka minun hammastani juurihoiti ei enää ole heidän palveluksessaan vaan Aurodenssillä, nimi on 

Anne Hakomäki.[/quote]

Annen tekemä juurihoito oli kivutonta ja jättimäinen paikka kesti useita vuosia, kunnes sen sitten omaa tyhmyyttäni rikoin syömällä paljon erittäin kovia karkkeja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli parikymmentä vuotta sama hammaslääkäri. Hän vaihtoi Oralille, joten vaihdoin hammaslääkäriä, yksityiselle. Tarkastuksen jälkeen alkoi "löytyä" jos mitä vikaa ja juurihoitoja. Kun luvassa oli uusittava juurihoito, joka ei vaivannut, hälytyskellot soivat. Varasin ajan kunnalliseen tarkastukseen ja kappas vain: se "kiireellinen" juurihoito ei ollutkaan uusittava. Hammaslääkäri sanoi, että mahdollisesti ei tarvitse koskaan uusia.

Toivottavasti ei tarvitse koskaan enää yksityiselle mennä lypsettäväksi. Tällaiset kokemukset pilaavat hammaslääkärien mainetta, en suostu maksumieheksi lääkärin huipputuloihin.

Vierailija
4/15 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:35"]Pysy kaukana Oralista. Hammashaltijoilla olen saanut hyvää palvelua, tosin joka minun hammastani juurihoiti ei enää ole heidän palveluksessaan vaan Aurodenssillä, nimi on 

Anne Hakomäki.[/quote]

Itselläni Tapiolan Oralista loistokokemukset! Että sitä suosittelen itse.

Vierailija
5/15 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmin Hammas, Majlis Paader. Suosittelen.

Vierailija
6/15 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oralilla on yli 800 ihmistä töissä, hoitajia ja lääkäreitä. Eiköhän siellä ihan osaavaakin henkilöstöä ole. Esim. oma pitkäaikainen hammaslääkärini "myytiin" firmansa mukana Oralille viime vuonna. Tuskin se ammattitaito siitä yrityskaupan mukana mihinkään muuttuu...

Vierailija
7/15 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella lämpimästi Ruoholahdessa sijaitsevaa eHammaslääkärit-nimistä puljua! Älyttömän ystävällinen palvelu ja vahva ammattitaito! Miinusta parkkipaikkojen määrästä ruuhka-aikana.

Vierailija
8/15 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:08"]

Voin suositella lämpimästi Ruoholahdessa sijaitsevaa eHammaslääkärit-nimistä puljua! Älyttömän ystävällinen palvelu ja vahva ammattitaito! Miinusta parkkipaikkojen määrästä ruuhka-aikana.

[/quote]

Linkki: http://www.ehammas.fi/

Vierailija
9/15 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Nettisivujen mukaan kaikki kyseisen aseman denttarit kirurgia lukuun ottamatta ovat juuri ja juuri päässeet ohi teini-iän.

Vierailija
10/15 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei ole lääkärvin vika, että juurihoidettu hammas ei kestä kuin hetken. Juurihoito on aina sellaista hampaan hajoamisen pitkittämistä vain. Ennastaan hauras hammas koverretaan ontoksi ja täytetään mössöllä - voiko sellainen edes kestääkään? Mulla on hajonnut jo kolme yksityisellä juurihoidettua hammasta. POKS, RÄKS vain, kun haukkasin jotain kovempaa! 

Ainakin Nurmijärven kunnallisessa on tosi hyvä osaaminen ja palvelu. :) Siellä on laitettu em. legot kuntoon.

Ikenestä katkenneen hampaan tilalle saa tekohampaan muutamalla kympillä ja sellainen on jo kestänyt vuosikausia. Ja mikä parasta: tekohammas voidaan tehdä siististi riviin, vaikka alkuperäinen olisi ollut vinossa. :) Jos juurihoitettu juuri on ehjä, niin ehdottomasti juurihoidon uusinta ja muovinen tekohammas tilalle!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tuohon menee julkisella viikko ja muutama kymppi.

Yksityinen - yllätys yllätys - haluaa poistaa myös juuren, jotta saa myytyä asiakkaalle ylihinnoitellun implantin ja sitten korjauskäyntejä hamaan tulevaisuuteen asti.

Vierailija
11/15 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:14"]

[/quote]

[/quote]

Nettisivujen mukaan kaikki kyseisen aseman denttarit kirurgia lukuun ottamatta ovat juuri ja juuri päässeet ohi teini-iän.

[/quote]

Ja mitä siitä? Mukavanoloisia nuoria miehiä.

Vierailija
12/15 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä voi tsekata ihmisten suosituksia lääkäreistä:

https://www.tohtorille.fi/

Vierailija
13/15 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://omahammaslaakarisi.fi/fi/tyontekijat/nicholas-brocklehurst

Mä voin suositella häntä. Tekee homman keskittyneen ja ammattitaitoisen oloisesti ja ainakin toistaiseksi olen tyytyväinen tulokseen.

Vierailija
14/15 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja mitä siitä? Mukavanoloisia nuoria miehiä.

[/quote]

No ihan varmasti ovatkin :)

T: 10

Vierailija
15/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipaikkoja muuten ainakin riittävästi kadun toisella puolella Ruoholahden kauppakeskuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi