Kun minua kohdellaan huonosti, kostan seuraavalle
Muuta keinoa en ole enää keksinyt.
Jos joku sylkee kadulle, heitän tupakan tumpin kadulle. Kun auto ei pysähdy suojatiellä, jätän auttamatta seuraavaa kulkijaa jne.
Kun en saa aikaa terveysasemalle, hammaslääkärille...siihen jäät ja en auta, koska minuakaan ei kukaan auta.
Kommentit (15)
En ole järkevä, mutta looginen ihan varmasti. Hyväsydäminen en taida myöskään enää olla.
Mukavasti on elämä kasvattanut. Olen itsekin pahoillani siitä. Viha on suurta ja mustaa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 02:16"]
Sinä olet persereikä !
[/quote]
Kiitos vaan. Tiedän sen ja käyttäydyn juuri sen mukaisesti.
Ahaa... :DDD itse käytän hyväkseni kusipäitä: he saavat minut näyttämään entistäkin paremmalta ihmiselt. KOSKAAN en kosta viattomille, koska minulla on päämääränä saada parisuhde, enkä auta asiaa ollenkaan olemalla samanlaine persreikä kuin minulle ollaan :D Voiko kukaan oikeasti olla noin tyhmä? :D Harvemmin huudan provoa, mutta nyt...
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 03:08"]Ahaa... :DDD itse käytän hyväkseni kusipäitä: he saavat minut näyttämään entistäkin paremmalta ihmiselt. KOSKAAN en kosta viattomille, koska minulla on päämääränä saada parisuhde, enkä auta asiaa ollenkaan olemalla samanlaine persreikä kuin minulle ollaan :D Voiko kukaan oikeasti olla noin tyhmä? :D Harvemmin huudan provoa, mutta nyt...
[/quote]
Ihmiseltä
Ehkä ne sua huonosti kohtelevat tekee samalla logiikalla? Ookkonää vähän tyhymymä
An eye for an eye leaves the whole world blind.
Heikon ihmisen ratkaisu siis, "kyllä minä kun kerran muutkin".
Muiden ihmisten tekemisiin ei voi vaikuttaa, mutta omiinsa voi, joten täytyy vain tehdä itse oikein ja toivoa että muut seuraavat perässä.
Jos on olemassa sellaista, kuin paha, sulle on jäänyt kuule mustapekka kouraan.
Mietippä. ;*)
Mukavampaa jatkoa Sulle!
M 41
Mäkin oon ollut tollanen (epävakaa pershärö), mutta lopetin kun en hyötynyt siitä muille ilkeilystä yhtään mitään muuta kuin häpeää, syyllisyyttä ja lisää ahdistusta.
Kuulostat mun iso siskolta