H & Vladimir Putin
"Tuosta Vladimir Putinista kun sanotaan, että hän on arvaamaton ja sanat ja teot on keskenään ristiriidassa, niin minusta on sanottu ihan samaa ja siksi ymmärrän hyvin tuota miestä."
No joo, se lienee totta, että Hennakin kaavailee ihmisten murhaamista randomein perustein. Ihmettelen kanssa Venäjän ja venäläisten laitosten hehkuttamista, eikö hän tajua, että olisi itsekin Venäjällä laitoksessa...
Kommentit (11)
"Minusta olisi kivaa joskus päästä katsomaan jotakin kehitysvammaisia tai mielenterveyspotilaita Venäjälle johonkin laitokseen ja ehkä tehdä jotakin työtä sielläkin ja esim syöttää jotakin kehitysvammaista joka ei osaa itse syödä tai lähteä vaikka joskus ulos kävelylle jonkun potilaan kanssa. Autan laitosten ja mielisairaaloiden potilaita jo nyt lajittelemalla heille vaatteita siellä lajittelukeskuksessa. Sekin on tärkeää ja arvokasta työtä. On ilo auttaa sairaita ja vammaisia venäläisiä."
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 02:00"]En ymmärrä, että missä kuplassa Henna elää tuon Venäjän kanssa, kun sitä jatkuvasti niin hehkuttaa. Ja tosiaan olisi itsekin laitoksessa jos asuisi siellä. Tai eläisi rutiköyhänä jossain kadulla koska tunnetusti Venäjällä ei sosiaaliturvalla juhlita...
[/quote]
Ilmiselvä Putinin median propagandakupla. :D
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 02:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 02:00"]En ymmärrä, että missä kuplassa Henna elää tuon Venäjän kanssa, kun sitä jatkuvasti niin hehkuttaa. Ja tosiaan olisi itsekin laitoksessa jos asuisi siellä. Tai eläisi rutiköyhänä jossain kadulla koska tunnetusti Venäjällä ei sosiaaliturvalla juhlita... [/quote] Ilmiselvä Putinin median propagandakupla. :D
[/quote]
No todella, Hennahan uskoo kritiikittömästi ihan kaiken.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 02:00"]En ymmärrä, että missä kuplassa Henna elää tuon Venäjän kanssa, kun sitä jatkuvasti niin hehkuttaa. Ja tosiaan olisi itsekin laitoksessa jos asuisi siellä. Tai eläisi rutiköyhänä jossain kadulla koska tunnetusti Venäjällä ei sosiaaliturvalla juhlita...
[/quote]
Tätä mä oon ite miettiny just monta kertaa. Mut Henna on kyl aika helppo aivopesun uhri...
"...onneksi täällä Joensuussa on venäläisiä! Minä luulen, että poikkeaviin ihmisiin kohdistuva kiusaaminen on puhtaasti länsimaitten vitsaus. Nimittäin tunnen erään venäläisen joka on erilainen hänkin ja hän kertoi, että Venäjällä häntä ei koskaan kukaan kiusannut poikkeavuuden vuoksi..."
Sunhan piti Henna alkaa mennä nukkumaan ajoissa eikä roikkua netissä kaikkia öitä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 02:43"]
Sunhan piti Henna alkaa mennä nukkumaan ajoissa eikä roikkua netissä kaikkia öitä.
[/quote]
En ole Henna.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 02:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 02:43"]
[/quote]
En ole Henna.
[/quote]
Et niin.
En ymmärrä, että missä kuplassa Henna elää tuon Venäjän kanssa, kun sitä jatkuvasti niin hehkuttaa. Ja tosiaan olisi itsekin laitoksessa jos asuisi siellä. Tai eläisi rutiköyhänä jossain kadulla koska tunnetusti Venäjällä ei sosiaaliturvalla juhlita...