Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eripari rinnat

Vierailija
09.06.2015 |

Otin tänään itestäni kuvan ilman paitaa (kuvan, jota en tänne "linkkaa" vaikka joku palstalle eksynyt yksinäinen teini pyytäisikin sitä arvioitavaksi), ja järkytyin hyvin suuresti. Oon kyllä pitkään tiennyt että mulla on tissit ihan eriparia, mutta kun näin tilanteen ulkopuolisen silmin, olin ihan shokissa. Itkuhan siinä pääsi. En puhu mistään "toinen kuppikoon isompi"-ongelmasta, vaan siis nännin koosta alkaen rinnan muotoon asti kaikki molemmissa täysin erilaista. Ihan kuin toinen olisi "kehitysvammainen" (en muista mikä oli tämän oireen nimi että rinnat ei kehity vaan on ketunnokat), mutta sitten kuitenkin nänni super laaja.

Tiedän että maailmassa on isompia ongelmia kuin yhden nuoren naisen rinnat ja tiedän että eripari rinnat on yleisiä. Silti tuntuu tosi pahalta. Silikoneja en halua mutta mulla on niin hirveä olo omasta kropasta nyt vaan entistä enemmän etten oikeesti tiedä mitä tehdä. Alastomuus miesten seurassa tähänkin asti ollut tarpeeksi haastavaa, ja nyt tämä. En halua kenenkään uuden tuttavuuden näkevän minua alasti kun tällaiset tissit. Mitä miehet ovat tällaisista jutuista mieltä?

Piristäviä sanoja ja saman asian kanssa eläviä olisi kiva kuulla.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:30"]Rasvansiirto toiseen rintaan, ei ole edes järjettömä kallista.
[/quote]

Rahasta se ei olisi kiinni, mutta en tiedä haluanko modifoida kehoani vaikka tiedän että siinä ei pistettäisi kehooni mitään sen ulkopuolelta. Saatan varata ajan huomenna gynekologille, nyt kun luin netistä tubulaarisista rinnoista, vakuutuin että siitä on kyse.

Kiitos tosi paljon kaikille kivoille kommentoijille. Piristätte mieltäni näillä!!:)

Vierailija
22/33 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan sama nuori tyttö, joka aloitti samanlaisen ketjun joku aika sitten. Yritimme porukalla antaa sinulle hyviä neuvoja, mutta et hyväksynyt mitään ja lopuksi me hermostuimme väittelyysi. Tuntuuko tutulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:36"]Oletkohan sama nuori tyttö, joka aloitti samanlaisen ketjun joku aika sitten. Yritimme porukalla antaa sinulle hyviä neuvoja, mutta et hyväksynyt mitään ja lopuksi me hermostuimme väittelyysi. Tuntuuko tutulta?
[/quote]

Heh, en ole aiemmin tänne mitään keskustelua aloittanut. Ja miksi tekisin toisen kerran keskustelun samasta aiheesta? Otan kyllä vastaan kaikki vinkit mitä teillä on.:)

Vierailija
24/33 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, i cant date her because she has different size boobs
-no guy ever

Vierailija
25/33 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eriparitissit, toinen silikonia, toinen ei...

Vierailija
26/33 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa koska et vastaa kaikkiin viesteihin

Vierailija
27/33 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:43"]Vituttaa koska et vastaa kaikkiin viesteihin
[/quote]

Anteeksi tosi paljon. :( Oon puhelimella ja tällä on tosi hankala näppäillä. Luin jokaisen kyllä, ja haluan kiittää että ihmiset näki vaivaa ja käytti aikaa näihin. Kannustavat oli tosi kilttejä, ja samassa tilanteessa oleviin voin todella samaistua.

Vierailija
28/33 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täysin sama ongelma. Joskus ne on ahdistanut enemmän..mutta niinkuin joku aiemmin sanoikin nii ei niitä aina muista murehtia. Silloin tietää että asiat on tosi hyvin ja liikaa aikaa kun alan suremaan tissejäni. Jos raskaus joskus vielä muuttaa rintojani rumemmaksi niin saattaisin harkita jotain rasvasiirrettä tai pieniä implantteja. Nyt riittää hyvät rintsikat ja puahupit ;)

Vierailija
29/33 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli *push-upit

Vierailija
30/33 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva ois kiva;)
-yks teini vaan:P

Vierailija
31/33 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi vittu!

Vierailija
32/33 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitään ilman kuvia?
Sellaiset ketun nokat voi olla aika kiihottavat.
Minkä ikäinen ap on?
T.tissitieteentohtori

Vierailija
33/33 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi