Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luoja mikä junttikauppa tuo Byggmax

Vierailija
09.06.2015 |

Ensin oli se naurettava, naisia alentava mainos, jossa miestä kelpasi palvelemaan vain toinen mies ja nyt näyttää olevan mainos "todellisesta suomalaisesta miehestä". Ei herranjumala, kuka kehtaa edes käydä tuolla. Karkottaa ainakin minut tehokkaasti kun kaikki viittaa että asiakkaaksi kelpaa vain ylipainoinen, suomalainen, hetero +45v mies.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja paratkoon, Jumalani minua auta!

Vierailija
2/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle pitää rautakaupan myyjän pukeutua frakkiin ja kiiltonahkalapikkaisiin, tarjota hopealautaselta rautanaulat, kassaneitinäkin pin-up tyyliin pukeutunut fitnesspimu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kauhiaa

Vierailija
4/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varsinaisesti ei ole av-mammoille suunnattukaan Byggmaxin mainonta.

Vierailija
5/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä käyvät oikeat suomalaiset miehet, eikä akkojen kannata vaivautua. Minä olen mies ja minä käyn Byggmaxissa. Mainos oli minun mielestä vaikuttava, sillä minä en halua tosiaan maksaa kynsiään viilailevien sihteerismuijien palkkoja laskussani ja mieluummin muutenkin asioin samantien asiantuntevan miesmyyjän kanssa rautakauppa-asioilla, kun ne tietävät paljon paremmin mitä siinä vaaditaan kun äijät rakentaa.

Vierailija
6/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tykkää, ei sitten käy eli äänestää kukkarollaan. Liian monimutkaista päättelyä?

Vierailija
7/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:39"]

Siellä käyvät oikeat suomalaiset miehet, eikä akkojen kannata vaivautua. Minä olen mies ja minä käyn Byggmaxissa. Mainos oli minun mielestä vaikuttava, sillä minä en halua tosiaan maksaa kynsiään viilailevien sihteerismuijien palkkoja laskussani ja mieluummin muutenkin asioin samantien asiantuntevan miesmyyjän kanssa rautakauppa-asioilla, kun ne tietävät paljon paremmin mitä siinä vaaditaan kun äijät rakentaa.

[/quote]

No ihan samahan se on hoitaako ne sihteerityöt joku kauniskyntinen nainen, tai paskaa kynsiensä alta kaivava väsähtänyt mies. Maksat tasan saman verran. Jos oikeasti kuvittelet, että tällaisessa taloustilanteessa työpaikoilla pidetään joutohenkilöitä töissä, olet yksinkertaisesti tyhmä.

Todennäköisesti noiden mainoksien takia maksat enemmän Byggmaxissa  kuin vähempimainoksisessa kaupassa.

Vierailija
8/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ei puljun tarvisisi tuon sanomattakin selvän asian (karsittu sisustusta ja henkilökuntaa halvan hinnan takia) takia lytätä kassaneitejä turhiksi. Itsekin olen ollut kassaneiti, ja kyllä ihan niska limassa töitä tein! Ja kyllä, minäkin äänestän kukkarollani.
En ole ap.

Niin ja Lidlissä työntekijöiden hommiin on laskettu minuuttitarkat ajat jossa töistä pitää suoriutua ja entisenä työntekijänä kerron että työ oli tosi kuluttavaa eikä vessaankaan päässyt kuin omalla tauolla. Lidlissä eivät silti mainoksissaan kehuskele sillä että työntekijät on kovilla.