Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukutusketju: Olisiko tilausta akateemisten omalle keskustelupalstalle?

Vierailija
09.06.2015 |

Ylöspeukku kyllä, alas kyllä. Tai sitten ei.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. ihan mielenkiinnosta kysyn, miks akateemisilla pitäis olla oma palsta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta itseään täynnä olevat juuri valmistuneet pääsisivät keskustelemaan siitä miksi eivät saa Toimarin paikkaa vaikka osaavat kaiken :-DDD

Vierailija
4/28 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:22"]

Jotta itseään täynnä olevat juuri valmistuneet pääsisivät keskustelemaan siitä miksi eivät saa Toimarin paikkaa vaikka osaavat kaiken :-DDD

[/quote]

Ja koska tämä.

Vierailija
5/28 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, me ei olla mikään luokkayhteiskunta.

Vierailija
6/28 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko siellä joku rajattu aihepiiri vai oisko se akateeminen vauva-aavee?

Mitä itse veikkaat, syntyiskö siellä hyvä keskustelua? Miten se mahdollisesti poikkeais tästä palstasta?

Vierailija
7/28 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:26"]

Oisko siellä joku rajattu aihepiiri vai oisko se akateeminen vauva-aavee?

Mitä itse veikkaat, syntyiskö siellä hyvä keskustelua? Miten se mahdollisesti poikkeais tästä palstasta?

[/quote]

Yleismaallinen keskustelupalsta, vähän kuten suomi24 pienoiskoossa. Eräs aihealue voisi olla opiskelu ja perhe-elämä (niinq vauvan kanssa). Poikkeaisi tästä palstasta esimerkiksi sillä ettei yliopistoja käsitteleviä ketjuja trollattaisi niin, eikä keskustelu menisi henkilökohtaisiin solvauksiin.

Vierailija
8/28 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps.. mun sukulaisista varmaan 90 % on akateemisia.
50 % heistä on täysiä idiootteja vailla mitään käsitystä suvaitsevaisuudesta, lastenkasvatuksesta, liikennesäännöistä, empatiasta tai köyhien elinoloista. Henkisesti pahempia elämämkoululaisia kuin muutama ahkera duunariserkku.

T. 2, itsekin pian akateeminen.

Vierailija
9/28 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
10/28 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli heti ongelma, luetaanko Ammattikorkeakoulun opiskelijat/valmistuneet tähän..arvaan, että tulisi aika saivarteleva,kenties humanistipainotteinen, diipadaapa-palsta

Vierailija
11/28 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan esimerkiksi lääkäreilläkin oma, suljettu palstansa.

Vierailija
12/28 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:37"]

Jeps.. mun sukulaisista varmaan 90 % on akateemisia. 50 % heistä on täysiä idiootteja vailla mitään käsitystä suvaitsevaisuudesta, lastenkasvatuksesta, liikennesäännöistä, empatiasta tai köyhien elinoloista. Henkisesti pahempia elämämkoululaisia kuin muutama ahkera duunariserkku. T. 2, itsekin pian akateeminen.

Katsohan, meillä on varmaan samanlaisia tuttuja tai sukulaisia. Ovatko sinunkin sukulaisesi täysin sokeasti kannattamassa suvaitsevaisuutta suvaitsemattomia kohtaan, vouhkaavatko he rasismista ja kansainvälisestä vastuusta, syyllistävätkö he köyhien ongelmista valkoista länsimaalaista heteromiestä?

[/quote]

Vierailija
13/28 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Ap kun ei se internet niin toimi.

Vierailija
14/28 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii se niin että kuka tahansa voi vuokrata palvelimen, domainin ja laittaa keskustelufoorumin.

Vierailija
15/28 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/28 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ap haaveilee tästä :D

Vierailija
17/28 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen DI ja Mensan jäsen mutten erityisen syvällinen.. voi olla, että tuollainen palsta olisi liian hieno minulle.

Vierailija
18/28 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:27"]

No nyt tuli heti ongelma, luetaanko Ammattikorkeakoulun opiskelijat/valmistuneet tähän..arvaan, että tulisi aika saivarteleva,kenties humanistipainotteinen, diipadaapa-palsta

[/quote]

No ei tietenkään luettaisi, jos se olisi akateemisille. Akateemisia valmistuu vain yliopistosta.

Vierailija
19/28 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen AMK ja ystäväni akateeminen. Koska olen vapaa-ajallani ollut kiinnostunut kirjallisuudesta, politiikasta, taiteista ja kulttuurista ylipäätään on maailmankatsomukseni ja mielipiteeni huomattavan paljon syvällisempiä kuin ystävälläni, joka halusin akateemisen tutkinnon status syistä. Mutta joo, statusakateemikot (sic) voisivat todellakin persutaa oman palstansa :)

Vierailija
20/28 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Kenelle ne sitten pätisivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan