Onko 161cm miehellä mahdollisuuksia naisten suhteen?
Kommentit (39)
Auttaa vaan erottaan jyvät akanoista ;)
Ei ainakaan muhun olis mitään mahdollisuuksia.
On kyllä varsinkin joku 185 cm nainen korkkarit jalassa 195cm niin ei se mitään haittaa!
Vaikeaa. Naisille pitäisi olla 170->
Tunnen useamman about tuon pituisen, jotka seurustelevat. Ei tulisi koskaan mieleenkään, että heillä olisi vaikeuksia löytää naista. Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee sen, kuka pariutuu ja kuka ei.
No on! Minusta lyhyet on usein tosi symppiksiä ja ei sillä pituudella ole lopulta mitään väliä!
On mahdollisuuksia, mutta helppoa se ei ole. 161cm on naisellekin sellainen pituus että heikentää jonkin verran mahdollisuuksia miesten suhteen.
Oivoi,tunnen yhden ihanan miehen, jonka ottaisin heti,JOS vain olisi pidempi. Pinnallista kai,mutta en vaan pystyis olemaan minua reilusti lyhyemmän miehen kanssa.. tulis tunne että minun pitäis puolustaa häntä nakkarijonossa,noin kuvainnollisesti...
Mieheni on juuri sen 161cm :D Itse olen 166 cm pitkä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:26"]161cm on naisellekin sellainen pituus että heikentää jonkin verran mahdollisuuksia miesten suhteen.[/quote]
Kerro ihmeessä, että miten naisella tuollainen pituus heikentää mahdollisuuksia miesten suhteen.
Minulla myös lyhyt mies, 163 cm ja itse olen 170 cm. =)
Haittaisiko itseäsi, jos nainen on pidempi?
Jos pituus on ainut heikkous, niin ei haittaa!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:26"]161cm on naisellekin sellainen pituus että heikentää jonkin verran mahdollisuuksia miesten suhteen.[/quote]
Kerro ihmeessä, että miten naisella tuollainen pituus heikentää mahdollisuuksia miesten suhteen.
[/quote]
No onhan 161cm nainen nyt kuitenkin aika monelle miehelle liian lyhyt.
Lyhyt mies, lyhyt penis --> ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:26"]161cm on naisellekin sellainen pituus että heikentää jonkin verran mahdollisuuksia miesten suhteen.[/quote] Kerro ihmeessä, että miten naisella tuollainen pituus heikentää mahdollisuuksia miesten suhteen. [/quote] No onhan 161cm nainen nyt kuitenkin aika monelle miehelle liian lyhyt.
[/quote]
pyhpyh! Just sopiva monelle!
On.