Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannuskoivu keräys vähävaraiselle?

Vierailija
09.06.2015 |

Heippa kaikki ihanaiset :) ajattelin näin lähestyvän juhannuksen kunniaksi kysellä et olisko kellään lahjottaa meille jotain syötävää juotavaa jussiksi :)? Juhannuskoivu keräys! Koska onham se joulupuu keräyskin :) meille tulee lapsilisä vasta jussin jälkeen ja olis kiva tarjota lapsille kiva juhannus! Esim. Kori limukkaa olis kiva,uusia perunoita/savukalaa..? Olisko ketään kuka auttaa :) ps.meillä 4 lasta! T. Äippä oulun likeltä :)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:04"]Niin ja ps. Mulle kelpais myös terveyssiteet koska laskin et just jussina on mensut ja ei oo kiva käytt vimppoja vessapapruja:/ t. Ap
[/quote] Minne voi toimittaa?

Vierailija
22/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita s.posti osote niin pistän emailia tulemaan :) t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:01"]Reps :D
[/quote] Onpa kiva nauraa toisten ahdingolle :(

Vierailija
24/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:05"]Ja hei te porvoon huutelijat! Ei tod.ole provo/porvoo. Tosissani olen! Miksi ei vois olla juhannuspuu/juhannuskoivu keräystä kerran joulupuu keräyskin on?
[/quote]
Jos olet aito, saat sossu- ym tukia enemmän kuin keskituloinen palkkaa. Siksi kuvottaa.

Vierailija
25/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:07"]Laita s.posti osote niin pistän emailia tulemaan :) t. Ap
[/quote] roskalaatikko365@gmail.com

Vierailija
26/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta eikä rahat riitä edes juhannukseen asti wc paperiin ja terveys siteisiin..

Vierailija
27/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulleki! Oon just valmistuva opiskelija, enkä ole vielä ole löytänyt töitä eikä työttömyyspäivärahaakaan vielä tule joten rahaa ei ole yhtään. Haluaisin graavilohta, silliä, uusia perunoita, lonkeroita ja valkkaria! Jouluna autettiin lapsiperheitä, kyllä nyt pitäisi auttaa muita! Ja käteistä rahaa ois kiva saada kans. Ja uudet kengät.

T. opiskelija Oulusta

Vierailija
28/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähettää muutaman koivun ja vihdankin vielä. Kerroppa osote.

Vierailija
29/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:04"]

Niin ja ps. Mulle kelpais myös terveyssiteet koska laskin et just jussina on mensut ja ei oo kiva käytt vimppoja vessapapruja:/ t. Ap

[/quote]

Teet vaan uuden vavvvan niin ei tuu menkkoja taas vuoteen! Tadaa, säästökeino keksitty!

Vierailija
30/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:05"]Ja hei te porvoon huutelijat! Ei tod.ole provo/porvoo. Tosissani olen! Miksi ei vois olla juhannuspuu/juhannuskoivu keräystä kerran joulupuu keräyskin on?
[/quote] Hyvin vois olla! Itse ainakin kannatan kun ei köyhyys katso vuodenaikaa.

Vierailija
31/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja taustaa. Miehelle tuli työtapaturma ja jäi sairaslomalle rahaa ei oo vielä tullut mistään ja itse minimi äippärahalla :/.ap

Vierailija
32/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ristiriitaiselta. Ei ole rahaa ruokaan ja sitten toivotaan vaan limpparia ja muita kalliita ruokia? Luulis toiveina olevan vaippoja, makaronia, puurohiutaleita tms..

Vierailija
33/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sitte auttako :( aattelin et olis ollu ok juttu kerran joulupuu keräyski on..kyllä tässä pärjätään, ennenki pärjätty:( ap

Vierailija
34/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:21"]Kuulostaa ristiriitaiselta. Ei ole rahaa ruokaan ja sitten toivotaan vaan limpparia ja muita kalliita ruokia? Luulis toiveina olevan vaippoja, makaronia, puurohiutaleita tms..
[/quote] Kuka nyt juhannuksena syö jotain puuroa?

Vierailija
35/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:21"]Kuulostaa ristiriitaiselta. Ei ole rahaa ruokaan ja sitten toivotaan vaan limpparia ja muita kalliita ruokia? Luulis toiveina olevan vaippoja, makaronia, puurohiutaleita tms..
[/quote] Kuka nyt juhannuksena syö jotain puuroa?
[/quote]

Ihminen jolla ei ole rahaa ruokaan

Vierailija
36/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksista ja nauruista . Rukoilen teille hyvää ja rauhallista juhannusta

Vierailija
37/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:12"]Niin ja taustaa. Miehelle tuli työtapaturma ja jäi sairaslomalle rahaa ei oo vielä tullut mistään ja itse minimi äippärahalla :/.ap
[/quote]
Paska työnantaja. Mulle tuli tapaturma, ja palkka juoksi koko ajan. Vakuutusyhtiö aikanaan maksoi työnantajalle. Mutta sossuun mars, jos ei ole lapsille ruokaa.

Vierailija
38/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:58"]Heippa kaikki ihanaiset :) ajattelin näin lähestyvän juhannuksen kunniaksi kysellä et olisko kellään lahjottaa meille jotain syötävää juotavaa jussiksi :)? Juhannuskoivu keräys! Koska onham se joulupuu keräyskin :) meille tulee lapsilisä vasta jussin jälkeen ja olis kiva tarjota lapsille kiva juhannus! Esim. Kori limukkaa olis kiva,uusia perunoita/savukalaa..? Olisko ketään kuka auttaa :) ps.meillä 4 lasta! T. Äippä oulun likeltä :)
[/quote] Meillä olis kanssa tarvetta kaikesta. Ihan vessapaperikin kelppaa ja lapset toivovat polkupyöriä ja pian syntyvä juniori vauvatarvikkeita vaippoja ym. T. Yksinhuoltaja-äiti ja kuusi kullannuppua
[/quote]

Piti sit pukata kuusi yhteiskunnan elättiä? Miksi te köyhät lisäännytte kuin kanit ja elätätte itsenne meidän verorahoilla? Oisko pitäny jättää se mies vaikka kahden elätin jälkeen? Ehkäisykin on keksitty.

Vierailija
39/39 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit taas juhannuksen jälkeen alkais valitus. Perunat oli rupisia, kalat savustettu väärän puunpuruilla ja limpsaakin oli vaan puolikoria ja sekin väärän väristä. Että silleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi