Mahtavat orkut dildolla!
Nautin suunnattomasti, kun kumppanini panee minua paksulla dildolla peräaukkoon ja samalla run**aa munaani. Saan usein rajun orgasmin ilman jopa pelkästään dildon avulla, jolloin sperma lentää vatsalleni ja huudan nautinnosta. Olemme kumppanini kanssa hyvin kokeilunhaluisia, ja keksimme aina uusia juttuja, että seksi ei menisi liian tylsäksi. Nautimme molemmat myös anuksen nuolemisesta. Kumppanini työntää kielensä peräaukkoon ja nuolee välillä pallejani ja terskaani. Sen jälkeen hän istuu suuren ja kivikovan kyr**päni päälle, suonikas kullini työntyy hänen ahtaaseen anukseensa ja hän ratsastaa päälläni rajusti, kunnes molemmat rajun orgasmin ja spermani valuvat lakanoille. Kumppanini purkautuu karvaiselle vatsalleni. Mitäs tästä sanotte? Oletteko kokeilleet dildoja?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Irstasta miesseksiä. Mutta miksi käytätte dildoa kun oikea kalukin olisi käytössä?
Kummalla teillä on suurempi mela?
Dildo on kiva lisämauste ja aina valmiina.
Minulla on pitempi muna, hänellä taas paksumpi, mutta kivan pituinen kumminkin. Juuri sopiva minulle.
Irstasta miesseksiä. Mutta miksi käytätte dildoa kun oikea kalukin olisi käytössä?
Kummalla teillä on suurempi mela?