MIKÄ ON LEMPI ENERGIAJUOMASI?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:04"]
Minusta perinteinenBattery kylmänä. T.ap
[/quote]Sama
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:17"]MIKSI PITÄÄ KIRJOITTAA ISOILLA KIRJAIMILLA?
[/quote]
Koska päriC
Ehdottomasti paras on Skizzo ED, jota ei valitettavasti valmisteta enää. Nykyisin kiskon ED Green Lightia.
Battery lime on kirinyt sokerittoman Batteryn ohi lemppariksi. Harmittaa, kun se granaattiomenan makuinen Ed GRL poistui markkinoilta jokunen vuosi sitten. Sitä ostin ihan maun takia, en kofeiinin. Yötyötä tekevänä tulee juotua energiajuomia, kun kahvi alkaa närästämään.
Oon varmaan ainoo ihminen joka juo Red Deviliä :'DD batterya ja tehoa lukuunottamatta kaikki muut maistuu mun mielestä samalta.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:17"]MIKSI PITÄÄ KIRJOITTAA ISOILLA KIRJAIMILLA?
[/quote]
JOTTA KUULISIN SINUT PAREMMIN. T:"isoäippä"
Batteri,dynamite,burn,teho.
jännä että burnia saa virosta halvemmalla kuin venäjältä.
Energiajuomat k*setusta, saman pörinän saa triplaespressolla. Minä en maksa vedestä.
Red Bull kahvi ja red Bull yleensäkin (Johtuu varmaan siitä että työskentelen yrityksessä jota Red Bull sponssaa ja siellä sitä tulee kiskottua aikas paljon ;D).
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:44"]
Energiajuomat k*setusta, saman pörinän saa triplaespressolla. Minä en maksa vedestä.
[/quote]Entäs jos kahvin maku saa voimaan pahoin? Ei vaan mene alas kurkusta.
t. 8
Oonko ainoo joka tykkää euroshopperista? Myös mad croc ja red bull on hyviä.
MIKSI PITÄÄ KIRJOITTAA ISOILLA KIRJAIMILLA?