Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanoutuminen ja tyhjän päälle heittäytyminen. Kokemuksia, kommentteja.

Vierailija
09.06.2015 |

Olen lopen uupunut ja kyllästynyt nykyiseen työpaikkaani, varsinkin esimiestoimintaan. On syrjintää, kiusaamista jne.
Uutta työpaikkaa en ole onnistunut löytämään. Mietin vakavasti irtisanoutumista. Kuulisin mielelläni kokemuksia jos olet heittäytynyt tyhjän päälle, vailla tietoa tulevasta.
Muutkin saa kommentoida.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon koulutuksestasi, iästäsi, työkokemuksestasi, suhteistasi ja siitäkin, kuinka siedät epävarmuutta tai niukkoja tuloja. Itse heittäydyin tyhjän päälle kolmekymppisenä, koulutettuna ja lapsettomana. Muutin silloisen miesystävän luo (josta tuli pian aviomies) eli asuminen oli turvattu. Ansiosidonnaisella tulin toimeen, kunnes löytyi uusi työ. En katunut hetkeäkään, vaikka tietysti rahaa oli sen työttömyysajan vähemmän.

Vierailija
2/6 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:10"]Itse irtisanouduin juuri. Osasyynä puolison duunit, eli hän haikailee ulkomaille ja voin näin tehdä asian osaltani helpoksi kaikille ja jäädä kotiin lasten kanssa. Töitä ehtii tekemään myöhemminkin.
[/quote]
Varma, että pääset takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse irtisanouduin juuri. Osasyynä puolison duunit, eli hän haikailee ulkomaille ja voin näin tehdä asian osaltani helpoksi kaikille ja jäädä kotiin lasten kanssa. Töitä ehtii tekemään myöhemminkin.

Vierailija
4/6 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:02"]

Olen lopen uupunut ja kyllästynyt nykyiseen työpaikkaani, varsinkin esimiestoimintaan. On syrjintää, kiusaamista jne. Uutta työpaikkaa en ole onnistunut löytämään. Mietin vakavasti irtisanoutumista. Kuulisin mielelläni kokemuksia jos olet heittäytynyt tyhjän päälle, vailla tietoa tulevasta. Muutkin saa kommentoida.

[/quote]

Anna kun arvaan: hoitoala?

Vierailija
5/6 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:02"]

Olen lopen uupunut ja kyllästynyt nykyiseen työpaikkaani, varsinkin esimiestoimintaan. On syrjintää, kiusaamista jne. Uutta työpaikkaa en ole onnistunut löytämään. Mietin vakavasti irtisanoutumista. Kuulisin mielelläni kokemuksia jos olet heittäytynyt tyhjän päälle, vailla tietoa tulevasta. Muutkin saa kommentoida.

[/quote]

Anna kun arvaan: hoitoala?
[/quote]
Noup, kaukana siitä.
Ap

Vierailija
6/6 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin sinänsä ihan kivan, mutta epävarman duunin ja aloin opiskelemaan lääkäriksi. Ei tarvitse miettiä jatkuuko työt puolen vuoden päästä. Nyt töissä ekaa kesää, enkä ole katunut sekuntiakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan